Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Принципи і пріоритети міської політики по забезпеченню рушення міста в інформаційне суспільство

Напрямки дій

У прграмі по забезпеченню рушення до інформаційного суспільства може бути виділено шість стратегічних напрямів діяльності Уряду:

· Створення умов для стійкого розвитку економіки міста в рамках глобального інформаційного суспільства, що формується.

· Розвиток інформатизації міського управління.

· Стимулювання і організація використання ІКТ в різних сферах діяльності.

· Забезпечення можливостей використання ІКТ всіма жителями міста.

· Розвиток сучасної інформаційно-телекомунікаційний інфраструктури.

· Вдосконалення нормативно-правової бази розвитку інформаційного суспільства.

Кожний стратегічний напрям діяльності деталізований рядом пріоритетних напрямів, в рамках яких пропонуються конкретні дії Уряду, засновані на законодавче закріплених інструментах міської політики (міське замовлення, податкові стимули, пільги по орендних ставках і т.п.).

Процес рушення міста в інформаційне суспільство повинен регулюватися наступними принципами:

1. соціальне партнерство керівництва міста, експертів, представників бізнесу і жителів в справі формування інформаційного суспільства;

2. виражена соціальна і гуманітарна спрямованість стратегічних цілей і основних задач рушення до інформаційного суспільства;

3. відвертість політики по забезпеченню рушення до інформаційного суспільства, регулярний обмін інформацією між всіма суб'єктами інформаційного суспільства;

4. наукова обгрунтованість заходів, що розробляються і рішень, що приймаються, заснована на регулярному аналізі основних індикаторів розвитку інформаційного суспільства і результатах моніторинга пов'язаних з цим розвитком соціально-економічних процесів;

5. облік інтересів суспільства загалом, а не інтересів окремих осіб, владних структур, організацій або секторів економіки;

6. послідовність, поетапність і узгодженість здійснення всіх заходів, направлених на розвиток інформаційного суспільства.

Міська політика в процесі формування інформаційного суспільства повинна засновуватися на наступних основних положеннях:

· залучення до обговорення ключових питань розвитку інформаційного суспільства всіх зацікавлених сторін з державного і комерційного сектора економіки, громадських організацій, вчених і фахівців;

· контроль з боку Уряду за протіканням процесу формування інформаційного суспільства;

· стеження за процесом інформатизації міста за допомогою організації статистичного спостереження за основними індикаторами рушення до інформаційного суспільства;

· встановлення і коректування по мірі необхідності співвідношення між державною і ринковою складовими міської інформаційної індустрії (наукове обгрунтування необхідності посилення державного регулювання або, навпаки, посилення лібералізації в залежності від сфери інформатизації і етапу її розвитку);

· створення сприятливих умов для розвитку напрямів інформатизації, визнаних адміністрацією міста пріоритетними;

· перешкодження проникненню в місто застарілої техніки і технологій;

· забезпечення доступу широким верствам населення міста до ІКТ за допомогою організації суспільних центрів доступу до сучасних технологій, насамперед для соціально незахищених груп населення;

· аналіз і облік вітчизняного і зарубіжного досвіду, міжнародних норм і тенденцій.


Читайте також:

  1. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  2. Адміністративна відповідальність за порушення аграрного законодавства
  3. Адміністративна відповідальність за порушення земельного законодавства
  4. Адміністративна відповідальність за порушення митних правил
  5. Адміністративна відповідальність за порушення податкового законодавства.
  6. Адміністративне правопорушення
  7. Адміністративне правопорушення як підстава юридичної відповідальності: ознаки і елементи.
  8. Адміністративне правопорушення.
  9. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.
  10. Адміністративні правопорушення та адміністративні стягнення.
  11. Активний характер соціальної політики.
  12. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.




Переглядів: 414

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Передумови переходу до інформаційного суспільства | Створення умов для стійкого розвитку економіки міста в інформаційному суспільстві

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.