Не можна не помітити, що багато які тенденції сучасного інформаційного суспільства характерні і для мегаполісів. Основні умови для цього є. Таке місто має статус одного з ведучих світових центрів виробництва і зберігання інформації, є центром науково-технічної і науково-освітньої діяльності і культурного життя країни. Тут розташовані керуючі структури великого бізнесу. Він являє собою головний вузол національних і міжнародних телекомунікаційний мереж, центр формування і поширення масової інформації. Тут створена досить розвинена інформаційно-телекомунікаційна інфраструктура. Мегаполіс звичайно займає перші місця в країні по забезпеченості будинків і робочих місць комп'ютерами, по числу абонентів стільникового зв'язку і доступу населення до Інтернету. Нарешті, таке місто – це адміністративний центр країни, в якому реалізовується інформаційний і управлінський потенціал органів державної влади. Як показує світовий досвід, саме мегаполісам належить ведуча роль в формуванні інформаційного суспільства. У цьому випадку існує достатній потенціал, щоб зайняти гідне місце в ієрархії ведучих міст в світовому економічному просторі і інформаційному співтоваристві.
У ході рушення до інформаційного суспільства потрібно прагнути до тісної взаємодії процесів інформатизації в столиці і в інших регіонах країни. Це означає, з одного боку, необхідність поширення столичного досвіду на великі міста, а з іншою - використання тут прогресивних розв'язань проблем інформатизації, здійснюваних в цих містах.
Інформація стає важливим ресурсом соціально-економічного, технологічного і культурного розвитку, масштаби її використання стали порівнянними з масштабами використання традиційних ресурсів (енергія, сировина і т.п.). Величина сумарних витрат на інформацію вже має макроекономічну значущість.
У цей час одним з найбільш динамічних секторів став ринок інформації, інформаційних технологій, коштів, продуктів і послуг. Сьогодні все програмно - технічне забезпечення процесів інформатизації і розвитку телекомунікацій забезпечується вітчизняним інформаційним ринком, на якому всі новітні кошти і технології з'являються практично одночасно з їх появою на зарубіжних ринках.
Зроблені перші кроки в розробці основних положень законодавства в сфері інформації, інформатизації і захистів інформації, які повинні забезпечити правову підтримку розвитку інформаційної сфери і переходу до інформаційного суспільства. При цьому, однак, можна сказати, що правова основа розвитку інформаційного суспільства тільки починає створюватися і може бути якісно сформована тільки при умові системного її завершення і розвитку на регіональному рівні.