МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організаційно-функціональна модель агентства розвиткуНаведені дані про становлення агентств розвитку в Україні підтверджують необхідність розробки їх сучасних моделей. Організаційно-функціональна модель АР (створюваних як за урядовою, так і за неурядовою ініціативою), повинна мати такі риси: · неурядовий характер при тісній співпраці з центральними і місцевими органами держаної влади і самоврядування; · наявність серед засновників впливового на території регіону органу влади; · сприяння розвитку, а не отримання прибутку, хоча для господарської стабільності свого існування можливе створення прибуткових організацій; · відкритий характер і прозорість діяльності; · формування керівних органів АР на паритетних засадах засновниками із застосуванням демократичних процедур і узгоджень; · виконання наступних завдань: · сприяння створенню позитивного ділового іміджу й інвестиційної привабливості відповідної території; · залучення ресурсів для розвитку; · сприяння участі території у міжнародних, національних і регіональних програмах розвитку, координації та співпраці; · ініціювання і підтримка дій, спрямованих на комплексне вирішення проблем фінансування розвитку; · нагромадження і надання фінансових ресурсів як внутрішнього, так і іноземного походження; · безпосередня операторська діяльність з реалізації інвестиційних проектів; · сприяння впровадженню нових засобів розвитку, таких як стратегічне планування, тендерний розподіл бюджетних ресурсів тощо; · виконання ролі центру інформації про програми технічної, фінансової та навчальної допомоги, створення баз даних з проблем розвитку, створення бібліотечного і довідкового фондів; · сприяння проведенню аналітичної та дослідної діяльності в галузі розвитку (аналіз стану майна, бюджету, фінансової діяльності і кредитоспроможності), а також прогнозування напрямів розвитку; · надання експертних послуг (оцінка кредитної чи інвестиційної спроможності); · надання навчальних послуг (навчання методам стратегічного планування, веденню бізнес-переговорів) та послуг іншого характеру (наприклад, перекладацьких); · надання консультативної допомоги місцевому самоврядуванню та банкам щодо інвестиційних програм та проблем розвитку; · здійснення видавничої діяльності; · пропагування і впровадження нових засобів розвитку; · виконання ролі ресурсного центру щодо організаційно-технічних засобів (наприклад, Інтернет он-лайн, тренінги тощо); · сприяння комплексному вирішенню проблем розвитку; · надання допомоги в розробці стратегій розвитку фінансової і кредитної інфраструктури; · роз'яснення і розповсюдження стандартів якості громадських послуг. На сучасному етапі неурядові АР в Україні наражаються на дві небезпеки: бути затиснутими в обіймах влади або відкинутими нею з поля регіонального розвитку. Агентства розвитку вишукують форми співпраці й обміну досвідом як на національному, так і на міжнародному рівнях. У країнах Європи існують їх асоціації. На міжнародному рівні для цього сформовані і працюють такі організації, як Європейський фонд регіонального розвитку та Європейська асоціація агенцій регіонального розвитку. Запитання для самоконтролю 1 Охарактеризуйте управління якістю в проектах розвитку. Що таке система стандартів ИСО 9000 і ИСО 10006? 2 Охарактеризуйте процес управління проектами розвитку. Охарактеризуйте елементи і загальну схему процесу управління проектами в умовах кризи. 3 Що таке організаційно - управлінський аналіз підприємства. та аналіз системи цілей і стратегій їх досягнення? Охарактеризуйте аналіз організаційної структури підприємства. та аналіз і моделювання процесів управління виробництвом. 4 Що таке креативні технології в управлінні проектами розвитку регіону. 6 Охарактеризуйте моделювання бізнес - процесів та бізнес – одиниць підприємства. Що таке організаційне проектування? Охарактеризуйте міжнародний досвід реорганізації бізнесу та компаній регіону. Що таке кластерний підхід? Читайте також:
|
||||||||
|