Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організаційно-функціональна модель агентства розвитку

Наведені дані про становлення агентств розвитку в Україні підтверджують необхідність розробки їх сучасних моделей. Організаційно-функціональна модель АР (створюваних як за урядовою, так і за неурядовою ініціативою), повинна мати такі риси:

· неурядовий характер при тісній співпраці з центральними і місцевими органами держаної влади і самоврядування;

· наявність серед засновників впливового на території регіону органу влади;

· сприяння розвитку, а не отримання прибутку, хоча для господарської стабільності свого існування можливе створення прибуткових організацій;

· відкритий характер і прозорість діяльності;

· формування керівних органів АР на паритетних засадах засновниками із застосуванням демократичних процедур і узгоджень;

· виконання наступних завдань:

· сприяння створенню позитивного ділового іміджу й інвестиційної привабливості відповідної території;

· залучення ресурсів для розвитку;

· сприяння участі території у міжнародних, національних і регіональних програмах розвитку, координації та співпраці;

· ініціювання і підтримка дій, спрямованих на комплексне вирішення проблем фінансування розвитку;

· нагромадження і надання фінансових ресурсів як внутрішнього, так і іноземного походження;

· безпосередня операторська діяльність з реалізації інвестиційних проектів;

· сприяння впровадженню нових засобів розвитку, таких як стратегічне планування, тендерний розподіл бюджетних ресурсів тощо;

· виконання ролі центру інформації про програми технічної, фінансової та навчальної допомоги, створення баз даних з проблем розвитку, створення бібліотечного і довідкового фондів;

· сприяння проведенню аналітичної та дослідної діяльності в галузі розвитку (аналіз стану майна, бюджету, фінансової діяльності і кредитоспроможності), а також прогнозування напрямів розвитку;

· надання експертних послуг (оцінка кредитної чи інвестиційної спроможності);

· надання навчальних послуг (навчання методам стратегічного планування, веденню бізнес-переговорів) та послуг іншого характеру (наприклад, перекладацьких);

· надання консультативної допомоги місцевому самоврядуванню та банкам щодо інвестиційних програм та проблем розвитку;

· здійснення видавничої діяльності;

· пропагування і впровадження нових засобів розвитку;

· виконання ролі ресурсного центру щодо організаційно-технічних засобів (наприклад, Інтернет он-лайн, тренінги тощо);

· сприяння комплексному вирішенню проблем розвитку;

· надання допомоги в розробці стратегій розвитку фінансової і кредитної інфраструктури;

· роз'яснення і розповсюдження стандартів якості громадських послуг.

На сучасному етапі неурядові АР в Україні наражаються на дві небезпеки: бути затиснутими в обіймах влади або відкинутими нею з поля регіонального розвитку.

Агентства розвитку вишукують форми співпраці й обміну досвідом як на національному, так і на міжнародному рівнях. У країнах Європи існують їх асоціації. На міжнародному рівні для цього сформовані і працюють такі організації, як Європейський фонд регіонального розвитку та Європейська асоціація агенцій регіонального розвитку.

Запитання для самоконтролю

1 Охарактеризуйте управління якістю в проектах розвитку. Що таке система стандартів ИСО 9000 і ИСО 10006?

2 Охарактеризуйте процес управління проектами розвитку. Охарактеризуйте елементи і загальну схему процесу управління проектами в умовах кризи.

3 Що таке організаційно - управлінський аналіз підприємства. та аналіз системи цілей і стратегій їх досягнення? Охарактеризуйте аналіз організаційної структури підприємства. та аналіз і моделювання процесів управління виробництвом.

4 Що таке креативні технології в управлінні проектами розвитку регіону.

6 Охарактеризуйте моделювання бізнес - процесів та бізнес – одиниць підприємства. Що таке організаційне проектування? Охарактеризуйте міжнародний досвід реорганізації бізнесу та компаній регіону. Що таке кластерний підхід?



Читайте також:

  1. G2G-модель електронного уряду
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  6. OSI - Базова Еталонна модель взаємодії відкритих систем
  7. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  8. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  9. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  10. Абстрактна модель
  11. Абстрактна модель
  12. Абстрактна модель оптимального планування виробництва




Переглядів: 686

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Становлення агентств місцевого і регіонального розвитку в Україні | Кластерний підхід як технологія управління регіональним економічним розвитком

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.05 сек.