Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПОСЕРЕДНИКИ

Зовнішньоторговельні посередники надають послуги:

пошук контрагента (по продукції, ціні тощо);

♦ підготовка та укладення угоди (оформлення необхідних документів);

♦ кредитування сторін та надання гарантій оплати товару покупцем (делькредере);

♦ здійснення транспортно-експедиційних операцій;

♦ страхування товарів при транспортуванні;

♦ виконання митних формальностей (щодо зовнішньоекономічних операцій);

♦ проведення рекламних та інших заходів щодо просування товару на ринку;

♦ здійснення технічного обслуговування;

♦ інші операції.

Класифікація агентів за їх місцем на ринку:

- прості – їх може бути багато. Фірма зберігає право самостійної присутності на ринку

- агенти з правом першої руки. Якщо продавець самостійно виходить на ринок з новим товаром, то він повинен запропонувати його агентові

- монопольні(ексклюзивні) – продавець не має право самостійно продавати товар на ринку. А якщо виходить на ринок, то сплачує компенсацію агенту.

Класифікація посередників

Класифікаційна ознака Посередник Характеристика посередника Особливості
Посередники, що не мають права підписувати контракти з третіми особами Агенти представники представляє інтереси довірника на певному ринку за узгодженою номенклатурою товарів. вони торгують обмеженою кількістю товарів і можуть репрезентувати 8—10 виробників Обов’язки: проводити маркетингові дослідження та інформувати принципала про тенденції ринку: - надавати принципалу інформацію про технічні вимоги до товарів і ціни; - інформувати принципала про запити споживачів, про передбачувані розміщеннях замовлень: - створювати сприятливу думку про принципалом і його товари в ділових колах і здійснювати рекламу: - сприяти укладенню та реалізації контрактів; - організовувати ділові контакти принципалів з імпортерами товарів, - з урядовими та іншими організаціями, від яких залежать  
Брокери(маклери) брокери підшукують клієнтів, пропонуючи різні джерела надходження товарів, і не вступають у тривалі ділові відносини ні з виробниками, ні зі споживачами. Брокери знаходять покупців на великі партії товарів, шукають клієнтів, які купують товари за низькими цінами у період, коли пропонування значно перевищує попит, або визначають джерела можливих поставок у період виникнення дефіциту. Основне завдання – звести покупця і продавця
Посередники, що мають право підписувати контракти з третіми особами від свого імені і за рахунок довірника(продавця) Комісіонери Комітент(довірник) доручає комісіонеру за рахунок емітента від імені комісіонера здійснювати операції з третіми особами. Договір про постачання продукції укладається від імені комісіонера. Таким чином, комісіонер є посередником тільки для комітента, а не для кінцевого споживача гроші якого перераховуються на рахунок комісіонера. При цьому ризик випадкового псування і втрати продукції лежить на комітенті. Комісіонер зобов'язаний забезпечити збереження товару. У договорі комісії зазначається: Мін ціни при експорті, мах ціни при імпорті; Терміни поставки, технічні, якісні характеристики товару Розмір, поряд виплат комісійних винагород Види договору: - простий – комісіонер не є власником товару, він не несе відповідальності за 3тю сторону, розрахунок здійснюється на пряму, винагорода 1,5-3,5% від угоди - складний(зазвичай при продажі)
Консигнатори різновид комісіонерів, що працюють на певних умовах, зокрема вони приймають товари на свій склад; реалізують їх на ринках протягом тривалого терміну; непродані товари можуть повертати виробникові. як правило, володіють потужним складським господарством і заінтересовані в проведенні активної збутової політики. Консігнаційне угода (договір консигнації) на тривалий термін, де обговорюються умови консигнації: власність консигнанта на товар(обсяг товару на складі, обсяг партії, що надходить); умови платежів; умови реалізації товару(терміни) винагороду Консигнатору; гарантування платежів. Договір буває: Без повернення – консигнатор повинен викупитивесть товар, що залишився на складі, часткове повернення – консигнатор частково повертає това, Повне повернення – можливе повернення всього товару
Посередники, що мають право підписувати контракти від імені і за рахунок довірника Агенти повірені це посередники, яких вибирають продавці чи покупці для реалізації угод від свого імені та доручення. За своєю суттю повірені є простими виконавцями волі своїх клієнтів, хоч у певних межах можуть діяти і самостійно укладається договір доручення Обов’язки: Вивч коньнктури ринку, умови торгівлі, характеристики товару Створення іміджу товару Сприяння реалізації товару Орендувати та утримувати склади Організувати збутову сітку та здійснювати після продаєний сервіс
Торгові агенти це юридична або фізична особа, що здійснює юридичні дії (укладає угоди) за рахунок і на користь іншої особи (принципала). Відносини між принципалом і торговим агентом регулюються спеціальним договором. Торговий агент діє як самостійний комерсант на основі письмової домовленості принципала. За свою діяльність торговий агент одержує винагороду - звичайно у вигляді відсотка від суми укладених операцій, причому незалежно від кінцевих результатів операції для принципала. За обсягом повноважень торгові агенти діляться на: 1) універсальних - які можуть здійснювати будь-які юридичні дії від імені принципала; 2) генеральних - що мають право укладати будь-які угоди у сфері діяльності принципала; 3) спеціальних - які уповноважені укладати тільки угоди, вказані в домовленості.  
Посередники, що мають право підписувати контракти від свого імені і за свій рахунок дистриб’ютори Дистриб'ютор - незалежний від виробника оптовий посередник, який здійснює продаж від свого або за свій рахунок і діє на підставі спеціального договору, укладеного з виробником. У цьому договорі обумовлюються мінімальний обсяг продажу, розмір і умови товарного кредиту, розмір торговельної націнки дистриб'ютора, плани охоплення дилерської мережі, територія, яку він обслуговує т.д.     Основна функція дистриб'ютора - не прямі продажі кінцевим споживачам, а розвиток і підтримка дилерської мережі. Для цього дистриб'ютор акумулює на своїх складах великі партії товарів, які він купує у різних виробників, а потім перерозподіляє ці товари, але вже більш дрібними партіями в необхідному асортименті, орієнтуючись на індивідуальні потреби кожного дилера. Природно, що він продає ці товари за більш високими цінами, ніж відпускні ціни виробника.
Дилери оптовий посередник, що здійснює продаж від свого імені, за свій рахунок і є незалежним від виробника і посередника. У короткому - збутовому каналі дилер купує товари безпосередньо у виробника. Основна відмінність дилера від дистриб'ютора - це робота безпосередньо з кінцевим споживачем. Тому при визначенні доцільності роботи саме з тим чи іншим дилером, виробник і дистриб'ютор повинні враховувати, перш за все, чи має дилер вихід на цільову аудиторію кінцевих споживачів, для яких призначений товар.

 


Читайте також:

  1. Архітектурні посередники мають матеріальну основу. Вони закріплюють реальний стик - соціально важливий, функціонально насичений, домінуючий у ландшафті, візуально активний.
  2. Лекція 14. Фінансові посередники грошового ринку
  3. Логістичні канали та логістичні посередники , їх класифікація
  4. Логістичні посередники у каналах розподілу
  5. Логістичні посередники: класифікація та функції
  6. Маркетингові посередники у каналах розподілу.
  7. Небанківські фінансово-кредитні установи як фінансові посередники.
  8. Страхові посередники, їх роль на страховому ринку
  9. Суб’єкти фондового ринку. Інвестори, емітенти, посередники та інфраструктурні організації.
  10. Тема 10 Фінансові посередники грошового ринку
  11. Тема 4. ІНВЕСТИЦІЙНІ ТА ІНШІ ФІНАНСОВІ ПОСЕРЕДНИКИ




Переглядів: 1530

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ділове листування: оферта, замовлення, запит | Група E - Відправлення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.