Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пошук партнера

 

У попередніх розділах ми аналізували питання, як зацікавити реципієнта, а потім і переконати його брати участь в акті ТТ. Проте раніше треба знайти цього потенційного реципієнта, а це зовсім непросте завдання.

У спільному випадку для передачі технології в надійні руки потрібно, щоб ці руки володіли і необхідним технічним арсеналом (устаткування, кадри), і необхідною кількістю засобів для фінансування процесу освоєння або доопрацювання технології (неважливо, свої це засоби або позикові, важливо, щоб це не було для реципієнта проблемою), і необхідною підтримкою регіональної влади і громадської думки (зайві палиці в колеса нової технології зовсім не потрібні). І ось серед безлічі відомих і не відомих джерелу технології осіб, підприємств і організацій потрібно вибрати конкретного адресата, з яким вже і входити в контакт.

З трьох названих вище чинників перший (технічний), мабуть, найбільш критичний, оскільки він "помітний з поверхні" і ніяк не може бути змінений ініціатором ТТ (тоді як два останніх залежать від третіх осіб, а значить, можна з цими третіми особами підготувати ґрунт силами ініціатора ТТ). Важко розраховувати на те, що знайдеться такий реципієнт, біля якого є вже повний комплект усього необхідного для розгортання роботи, тому і тут при виборі найбільш перспективного партнера доведеться провести якийсь організаційно-технічний аудит потенційних учасників ТТ. Причому, як і в разі технологічного аудиту парку інноваційних технологій, тут два аспекти аудиту: визначення потенціалу технічних можливостей реципієнта і потенціалу його нетехнічних (особових і суспільних) можливостей. Нагадаємо, що мова йде про конкретних фізичних осіб, що володіють правом ухвалення рішень з питання ТТ (і про ті системи, якими управляють ці особи).

Можна скласти зразкову таблицю для визначення обох потенціалів реципієнта (Рис. 3.3).

Таблиця не претендує ні на повноту, ні на універсальність, в конкретних випадках слід уважно проаналізувати властивості інноваційної технології, виділити ключові її відмінні особливості (відмінні не стільки по принципових питаннях технологічних режимів і умов, скільки по ступеню відхилення цих режимів за межі величин, що допускаються стандартним устаткуванням або стандартним технологічним комплексом, і саме по цих ключових відзнаках оцінювати технічні можливості устаткування.

 

Потенціал технічних можливостей Рец.1 Рец.2 Рец.3
Наявність необхідного устаткування      
Наявність кадрів потрібної кваліфікації      
Ступінь схожості технологій реципієнта з передаваною технологією      
Наявність вільних потужностей біля реципієнта      
Підсумкова оцінка потенціалу технічних можливостей      
Потенціал нетехнічних можливостей      
Схильність до інноваційної зміни технологій      
Наявність творчо мислячих провідних фахівців      
Ім'я, авторитет, популярність фірми      
Наявність ділових контактів з банками і адміністрацією регіону      
Підсумкова оцінка потенціалу нетехнічних можливостей реципієнта      
Сумарна оцінка перспективності партнера для ТТ      

 

Рис. 3.3. Матриця розрахунку потенціалу технічних і нетехнічних можливостей реципієнтів ТТ

 

Не менш уважно слід віднестися і до другої частки таблиці, де дуже важливими можуть опинитися такі локальні або перехідні чинники, як взаємовідношення з конкретними (не обов'язково офіційними) людьми у владних або фінансових структурах. Нарешті, як і в разі технологічного аудиту, важливим являється введення вагових коефіцієнтів або значущості окремих критеріїв оцінки. Отже, перш ніж заповнювати таблицю, кожного разу потрібно уважно перевірити її адекватність конкретній ситуації.

Деякі з питань таблиці можуть викликати ускладнення у аудитора. Перш за все тому, що аудитором тут доведеться бути швидше за все самому ініціаторові ТТ. Але ще і тому, що аналізоване підприємство не знає про мету аудиту (та і про сам факт цього аудиту) і може неправильно зрозуміти ці дії, навіть як економічне шпигунство. Тому розраховувати можна тільки на офіційні відомості, які підприємство, що перевіряється, дає своїм клієнтам, контрагентам і довідковим службам і виданням. Можна, звичайно, відкрити свої плани безпосередньо потенційному партнерові або кому-небудь з його співробітників, але при цьому Ви вже з великою вірогідністю вимушені будете не за своєю ініціативою здійснювати перший (найважливіший) контакт в умовах, прямо протилежних тим, які рекомендуються першою заповіддю із списку розділу 3.2, а це, якщо Ви представляєте фірму не таку велику і відому, ніж партнер, загрожує швидким відмовним рішенням.

Отже, тут творчий підхід і грамотний вибір стратегії отримання необхідної інформації - дуже і дуже необхідні. І перш за все слід знати, де, в яких друкарських джерелах або електронних базах даних знаходиться та або інша інформація про виробничі підприємства, фінансові організації, адміністративні установи і конкретних VIP регіону Вашої активності.

 

 

 


Читайте також:

  1. Абсолютизація формально-технічних пошуків у мистецтві ХХ ст.
  2. Багатомовна пошукова система
  3. Бібліографія. Інформаційно-пошукові мови бібліографічних фондів. Види каталогів: систематичні, предметні, абеткові.
  4. Будівельний підряд. Підряд на проектні та пошукові роботи.
  5. Визначення методу пошуку.
  6. ВІЛЬНИЙ ПОШУК (у тому числі ВАЛІДАЦІЯ) ® ПРОГНОСТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ® АНАЛІЗ ВИКЛЮЧЕНЬ
  7. Евристичний пошук
  8. Етап 2. Пошук оновлень
  9. Зародження ” М. Стельмаха як письменника. Риси творчості та стильові пошуки.
  10. Засоби зберігання та пошуку документів
  11. Інтенсифікується пошук світового центру управління та інструментів регулювання глобальних світогосподарських процесів.
  12. Інформаційні джерела як засіб проектної технології. Класифікація джерел інформації. Пошук необхідної інформації в довідниках та журналах.




Переглядів: 706

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Взаємовідношення ініціатора і реципієнта трансферу технологій | Методологія аналізу національних інноваційних систем

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.