Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІV. Основні принципи побудови кошторису підприємства

1. До виробничого кошторису підприємства не включається вартість продукції власного виробництва, використаної самим підприємством у ході діяльності на виробничі потреби (внут­рішньозаводський оборот).

2. До кошторису підприємства входять витрати за пев­ний період, незалежно від того, відносяться вони на собівар­тість продукції в цьому періоді чи ні. Це приводить до того, що кошторис виробництва і собівартість загального обсягу продукції, як правило, не збігаються.

3. Кошторис виробництва складається за економічними елементами, його приклад наве­дено у табл.

Кошторис виробництва дозволяє обчислити виробничу собі­вартість готової продукції підприємства.

Коригування коштори­су виробництва здійснюється таким чином:

• віднімається приріст, додається зменшення залишків витрат майбутніх періодів, які являють собою грошові витрати, що ма­ють місце у даному періоді, але відшкодовуються за рахунок со­бівартості продукції (робіт, послуг) у наступні періоди. Це витра­ти на підготовку виробництва, освоєння випуску нових виробів, придбання науково-технічної та економічної інформації, перед­плату періодичних видань, сплачені авансом орендні платежі тощо;

• віднімається приріст, додається зменшення залишків незавер­шеного виробництва.

Отримана сума визначає виробничу собівартість готової продукції.

Якщо до кошторису виробництва включити адміністративні витрати та витрати на збут з рознесенням їх за елементами ви­трат, отримаємо кошторис підприємства.

Адміністративними є витрати,пов'язані з обслуговуванням виробництва й управлінням ним у межах усього підприємства. До них належать:

• загальні та корпоративні витрати (організаційні витрати, ви­трати на проведення річних зборів, представницькі витрати тощо);

• витрати на службові відрядження та утримання апарату управління підприємством та іншого адміністративного персоналу;

• витрати на утримання основних засобів, інших матеріальних необоротних активів загальногосподарського призначення (орен­да, амортизація, ремонт, опалення, освітлення, водопостачання, охорона);

• винагороди за професійні послуги (юридичні, аудиторські, з оцінки майна тощо);

• витрати на зв'язок (поштовий, телеграфний, телефонний, те­лекс, факс тощо);

• амортизація нематеріальних активів загальногосподарського призначення;

• інші витрати.

Витрати на збут — це витрати, зумовлені операціями та за­ходами щодо реалізації (продажу) продукції (товарів, робіт, по­слуг). До них належать витрати:

• матеріалів для пакування готової продукції на складах, ви­трати на ремонт тари;

• на оплату праці та комісійні винагороди продавцям, торго­вим агентам, працівникам підрозділу, які забезпечують збут;

• на рекламу та дослідження ринку;

• на відрядження працівників, зайнятих збутом;

• на утримання основних засобів, інших матеріальних необо­ротних активів, пов'язаних зі збутом продукції, товарів, робіт, послуг (операційна оренда, страхування, амортизація, ремонт, опалення, освітлення, охорона);

♦ на транспортування, перевалку та страхування готової про­дукції (товарів), транспортно-експедиційні та інші послуги, пов'я­зані з транспортуванням продукції (товарів) відповідно до умов договору поставки;

♦ на гарантійний ремонт і гарантійне обслуговування;

♦ інші витрати.


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. IV група- показники надійності підприємства
  3. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  4. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  5. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  6. Автопідприємства вантажних автомобілів
  7. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  8. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  9. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  10. Аксіоматичний метод у математиці та суть аксіоматичної побудови теорії.
  11. Активами торговельного підприємства
  12. Активи підприємства, їх кругооборот і оборот




Переглядів: 849

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІІ. Методи розподілу витрат допоміжних і обслуговуючих підрозділів між основними підрозділами | План вивчення теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.