Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



План вивчення теми

VІ. Питання для самоконтолю

V. Структурно-логічні схеми

 

 

 

 

Рис. 4.1. Схема складання плану витрат

 

 

Рис. 4.2. Складання кошторису витрат підрозділу підприємства (цеху)

 

 

Рис. 4.3. Спрощена схема розроблення плану витрат

Рис. 4.4. Складання кошторису витрат підрозділу підприємства (цеху)

 

Рис. 4.5. Схема руху витрат допоміжного чи обслуговуючого підрозділу за складання кошторисів підрозділів основного виробництва та визначення собівартості продукції підприємства

1. У чому полягає відмінність між бюджетом та кошторисом?

2. Який горизонт планування звичайно мають бюджети та кошториси?

3. Як залежить перелік позицій витрат, що плануються за центром відповідальності, від його характеру і місця в структурі підприємства?

4. Схарактеризуйте загальну схему складання плану ви­трат підрозділу підприємства (цеху).

5. З'ясуйте функції, які виконують кошториси.

6. Які існують підходи до групування статей кошторису, у чому полягає їхня аналітико-інформаційна цінність?

7. Наведіть перелік витрат, пов'язаних із утриманням та експлуатацією машин і устаткування.

8. Які позиції входять до витрат на обслуговування та управління виробництвом для цехів, діяльність яких обме­жується внутрішніми відносинами?

9. З'ясуйте склад непрямих витрат підрозділів за ознакою місця їх формування.

10. У чому полягає основна проблема під час розподілу ви­трат допоміжних та обслуговуючих підрозділів між підроз­ділами основного виробництва?

11. Схарактеризуйте загальну схему руху витрат допоміж­ного чи обслуговуючого підрозділу при плануванні витрат підприємства.

12. Який показник лежить в основі розподілу витрат допо­міжних та обслуговуючих підрозділів?

13. З'ясуйте сутність, а також недоліки та переваги методів розподілу витрат допоміжних та обслуговуючих підрозділів.

14. Поясніть математичну модель, на якій базується метод розподілу витрат допоміжних та обслуговуючих підрозділів за допомогою системи рівнянь.

15. Дайте характеристику процесу складання зведеного кошторису на виробництво.

16. Які закони та інші нормативно-правові акти треба брати до уваги під час складання кошторису виробництва?

17. За яким принципом складається кошторис виробництва, чому саме так?

18. У чому полягають особливості складання кошторису виробництва на етапі прогнозних оцінок величини витрат?

 

 

Тема. СОБІВАРТІСТЬ ПРОДУКЦІЇ І КАЛЬКУЛЮВАННЯ

Підтема 1. СОБІВАРТІСТЬ ПРОДУКЦІЇ

1. Сутність і загальні засади обчислення собівартості окремих виробів.

( лекція 1).

2. Методи калькулювання та сфери їх застосування. Розподіл непрямих витрат під час калькулювання.(лекція 2).

3. Калькулювання у комплексному(сумісному) виробництві. (СРС).

4. Собівартість готової та реалізованої продукції.(СРС)

 

Домашнє завдання: М.Г. Грещак « Управління витратами» с. 88 – 110.

1. підготуватись до опитування за питаннями на с. 109.

2. опрацювати питання теми, які виносяться на СРС:

- Калькулювання у комплексному(сумісному) виробництві. (СРС).

- Собівартість готової та реалізованої продукції.(СРС)


Читайте також:

  1. Cтатистичне вивчення причин розлучень.
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  4. IV. Вивчення нового матеріалу.
  5. IV. Вивчення нового матеріалу.
  6. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  7. V. Вивчення нового матеріалу.
  8. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  9. Вивчення
  10. Вивчення антонімів
  11. Вивчення взаємозв’язків правопорушень з іншими соціальними явищами
  12. Вивчення вогнепальної зброї і наслідків її застосування для вирішен­ня діагностичних та ідентифікаційних завдань.




Переглядів: 545

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІV. Основні принципи побудови кошторису підприємства | І. Основні категорій і поняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.