Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Мета і завдання зв’язків з громадськістю у сучасному маркетингу.

ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У МАРКЕТИНГУ І МЕНЕДЖМЕНТІ

Контрольні запитання

1 Охарактеризуйте сутність та основні характеристики іміджу.

2 Дайте характеристику сутності та основним складовим корпоративного іміджу. Роль ПР у формуванні та функціонуванні корпоративного іміджу.

3 Проаналізуйте значення та роль фірмового стилю.

4 Що таке інформаційний дизайн? Яка його роль у застосуванні технологій зв’язків з громадськістю?

5 Архітектурний дизайн та його роль у формуванні корпоративного іміджу.

6 Зовнішній вигляд, стиль поведінки, особиста культура працівників та їхній вплив на імідж корпорації (фірми).

7 Проаналізуйте принципи формування стилю управління та його роль у забезпеченні ефективних зв’язків з громадськістю.

8 Яка роль ЗМІ у формуванні корпоративного іміджу?

9 Охарактеризуйте поняття «особистий імідж керівника (лідера)» та оцініть його роль у формуванні та реалізації корпоративного іміджу.

 

8.1 Мета і завдання зв’язків з громадськістю у сучасному маркетингу.

8.2 Вплив ПР на ефективність реалізації концепції маркетингу.

8.3 Зв’язки з громадськістю у кризових ситуація та управління ними.

 

В умовах ринкової економіки, що хоча й повільно, але послідовно формується в Україні, виготовлена продукція, виконана робота, надана послуга є, з одного боку, задоволенням потреб людей, соціальних груп, різних організацій, а з іншого - вони призначені для обміну товарами та послугами на ринку.

Будь-який продукт людської діяльності (технологія, товар, послуга, економічний чи політичний проекти) за демократичного устрою і в ринкових умовах має здобути суспільне визнання. Інакше перевага буде надана конкурентним пропозиціям. Тому інструменти ПР активно використовуються для створення у масовій свідомості, на певних цільових ринках сприятливого ставлення до фірми (організації), популяризації її товарів чи послуг, видів діяльності в процесі маркетингу.

Щоб правильно визначити мету і завдання зв’язків з громадськістю в маркетингу, необхідно з’ясувати, в чому полягає сутність маркетингу.

Маркетинг – система організації та управління діяльністю господарського суб’єкта щодо створення, виробництва і збуту нових видів товарів чи послуг на основі всебічного вивчення ринку і потреб споживачів.

Існує багато визначень маркетингу. Американська маркетингова асоціація (1985 р.) визначає маркетинг як систему взаємопов’язаних дій щодо планування та втілення в життя задуму, ціноутворення, проведення та розвитку ідей, товарів, послуг зав­дяки обміну, який задовольняє потреби.

Ф. Котлер характеризує маркетинг як процес вивчення і фор­мування споживчих запитів та переваг. А. Ф. Павленко та А. Вой­чак вважають, що маркетинг - це аналіз, планування, реалізація та контроль за втіленням маркетингових рішень стосовно продукту фірми. За їхнім визначенням, поняття маркетингу охоплює й творче використання ресурсів та можливостей фірми для досягнення відповідності між наявними потребами рин­ку та її власними цілями.

Основними функціями маркетингу є такі:

- вивчення ринку, його структуризація (сегментація), аналіз і прогнозування попиту;

- вибір сегментів ринку, необхідних для підприємства;

- визначення номенклатури та асортименту продукції для рин­ку ;

- розробка стратегії виходу на ринок і реакції на дії конкурентів;

- формування політики ціноутворення.

Маркетинг (служба маркетингу) ефективно виконує свої функ­ції лише за умови реалізації підприємством основних принципів маркетингу, до яких належать:

- орієнтація всіх сфер діяльності підприємства на задоволення потреб покупців з метою продажу продукції й одержання прибутку;

- цілеспрямований та активний вплив на попит, його розвиток;

- гнучке реагування виробництва на зміну потреб і попиту покупців, оперативне пристосування до цих змін;

- використання ціноутворення як механізму реагування і впливу на кон’юнктуру ринку;

- вибір ефективних форм і методів доставки, реклами та продажу продукції;

- підтримання творчої атмосфери серед працівників, що займаються маркетинговою діяльністю, заохочення їх активності.

З визначення сутності маркетингу, його функцій і принципів випливає, що він тісно пов’язаний зі зв’язками з громадськістю і кожну свою функцію здатний виконувати лише за наявності ефективно діючої системи зв’язків з громадськістю, основаної на сучасних маркетингових комунікаціях.

Основна мета ПР в сучасному маркетин­гу - досягнення й утримання міцних і стійких позицій підприємства (фірми, організації) в системі підприємницького співтовариства, підвищення фірмового іміджу і соціального внеску в суспільство.

Досягнення цієї мети забезпечується виконанням службою ПР цілої низки складних завдань, передусім таких, як аналіз суспільної думки та позитивний вплив на неї; вивчення та аналіз потреб і попиту споживачів, ринкової кон’юнк­тури; реалізація політики просування товарів; формування та вдосконалення фірмового стилю; завоювання сегментів ринку за рахунок упровадження нових товарів; використання сучасних маркетингових комунікацій; взаємодія із ЗМІ; вибір найефективніших методів і способів співпраці з певними колами споживачів і клієнтів та багато інших.

Маркетингові комунікації - це комплекс засобів і заходів, які використовуються фірмою для інформування споживачів, клієнтів і партнерів та забезпечення зворотного зв’язку, тобто отримання необхідної інформації від них, зокрема, про ринкову кон’юнктуру, ціни, конкурентів тощо.

Ефективне функціонування комплексу маркетингових комунікацій можливе лише за умови грамотної організації, визначення і виконання завдань кожним елементом маркетингових комунікацій. Неякісне функціонування будь-якого елемента цього комп­лексу зводить його роботу нанівець.

 


Читайте також:

  1. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  2. V. Завдання.
  3. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  4. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  7. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  8. Аналіз розв’язків спряжених економіко-математичних задач
  9. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  10. Аудит, його мета та завдання
  11. Багатокритеріальні завдання оптимального керування
  12. Багатокритерійні завдання і можливі шляхи їхнього рішення.




Переглядів: 1379

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Просування і використання корпоративного іміджу у зв’язках з громадськістю. | Вплив ПР на ефективність реалізації концепції маркетингу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.