МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мета і завдання зв’язків з громадськістю у сучасному маркетингу.ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ЗВ’ЯЗКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У МАРКЕТИНГУ І МЕНЕДЖМЕНТІ Контрольні запитання 1 Охарактеризуйте сутність та основні характеристики іміджу. 2 Дайте характеристику сутності та основним складовим корпоративного іміджу. Роль ПР у формуванні та функціонуванні корпоративного іміджу. 3 Проаналізуйте значення та роль фірмового стилю. 4 Що таке інформаційний дизайн? Яка його роль у застосуванні технологій зв’язків з громадськістю? 5 Архітектурний дизайн та його роль у формуванні корпоративного іміджу. 6 Зовнішній вигляд, стиль поведінки, особиста культура працівників та їхній вплив на імідж корпорації (фірми). 7 Проаналізуйте принципи формування стилю управління та його роль у забезпеченні ефективних зв’язків з громадськістю. 8 Яка роль ЗМІ у формуванні корпоративного іміджу? 9 Охарактеризуйте поняття «особистий імідж керівника (лідера)» та оцініть його роль у формуванні та реалізації корпоративного іміджу.
8.1 Мета і завдання зв’язків з громадськістю у сучасному маркетингу. 8.2 Вплив ПР на ефективність реалізації концепції маркетингу. 8.3 Зв’язки з громадськістю у кризових ситуація та управління ними.
В умовах ринкової економіки, що хоча й повільно, але послідовно формується в Україні, виготовлена продукція, виконана робота, надана послуга є, з одного боку, задоволенням потреб людей, соціальних груп, різних організацій, а з іншого - вони призначені для обміну товарами та послугами на ринку. Будь-який продукт людської діяльності (технологія, товар, послуга, економічний чи політичний проекти) за демократичного устрою і в ринкових умовах має здобути суспільне визнання. Інакше перевага буде надана конкурентним пропозиціям. Тому інструменти ПР активно використовуються для створення у масовій свідомості, на певних цільових ринках сприятливого ставлення до фірми (організації), популяризації її товарів чи послуг, видів діяльності в процесі маркетингу. Щоб правильно визначити мету і завдання зв’язків з громадськістю в маркетингу, необхідно з’ясувати, в чому полягає сутність маркетингу. Маркетинг – система організації та управління діяльністю господарського суб’єкта щодо створення, виробництва і збуту нових видів товарів чи послуг на основі всебічного вивчення ринку і потреб споживачів. Існує багато визначень маркетингу. Американська маркетингова асоціація (1985 р.) визначає маркетинг як систему взаємопов’язаних дій щодо планування та втілення в життя задуму, ціноутворення, проведення та розвитку ідей, товарів, послуг завдяки обміну, який задовольняє потреби. Ф. Котлер характеризує маркетинг як процес вивчення і формування споживчих запитів та переваг. А. Ф. Павленко та А. Войчак вважають, що маркетинг - це аналіз, планування, реалізація та контроль за втіленням маркетингових рішень стосовно продукту фірми. За їхнім визначенням, поняття маркетингу охоплює й творче використання ресурсів та можливостей фірми для досягнення відповідності між наявними потребами ринку та її власними цілями. Основними функціями маркетингу є такі: - вивчення ринку, його структуризація (сегментація), аналіз і прогнозування попиту; - вибір сегментів ринку, необхідних для підприємства; - визначення номенклатури та асортименту продукції для ринку ; - розробка стратегії виходу на ринок і реакції на дії конкурентів; - формування політики ціноутворення. Маркетинг (служба маркетингу) ефективно виконує свої функції лише за умови реалізації підприємством основних принципів маркетингу, до яких належать: - орієнтація всіх сфер діяльності підприємства на задоволення потреб покупців з метою продажу продукції й одержання прибутку; - цілеспрямований та активний вплив на попит, його розвиток; - гнучке реагування виробництва на зміну потреб і попиту покупців, оперативне пристосування до цих змін; - використання ціноутворення як механізму реагування і впливу на кон’юнктуру ринку; - вибір ефективних форм і методів доставки, реклами та продажу продукції; - підтримання творчої атмосфери серед працівників, що займаються маркетинговою діяльністю, заохочення їх активності. З визначення сутності маркетингу, його функцій і принципів випливає, що він тісно пов’язаний зі зв’язками з громадськістю і кожну свою функцію здатний виконувати лише за наявності ефективно діючої системи зв’язків з громадськістю, основаної на сучасних маркетингових комунікаціях. Основна мета ПР в сучасному маркетингу - досягнення й утримання міцних і стійких позицій підприємства (фірми, організації) в системі підприємницького співтовариства, підвищення фірмового іміджу і соціального внеску в суспільство. Досягнення цієї мети забезпечується виконанням службою ПР цілої низки складних завдань, передусім таких, як аналіз суспільної думки та позитивний вплив на неї; вивчення та аналіз потреб і попиту споживачів, ринкової кон’юнктури; реалізація політики просування товарів; формування та вдосконалення фірмового стилю; завоювання сегментів ринку за рахунок упровадження нових товарів; використання сучасних маркетингових комунікацій; взаємодія із ЗМІ; вибір найефективніших методів і способів співпраці з певними колами споживачів і клієнтів та багато інших. Маркетингові комунікації - це комплекс засобів і заходів, які використовуються фірмою для інформування споживачів, клієнтів і партнерів та забезпечення зворотного зв’язку, тобто отримання необхідної інформації від них, зокрема, про ринкову кон’юнктуру, ціни, конкурентів тощо. Ефективне функціонування комплексу маркетингових комунікацій можливе лише за умови грамотної організації, визначення і виконання завдань кожним елементом маркетингових комунікацій. Неякісне функціонування будь-якого елемента цього комплексу зводить його роботу нанівець.
Читайте також:
|
||||||||
|