Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розв’язування нелінійних алгебраїчних та трансцендентних рівнянь

Багато задач дослідження різних об’єктів за допомогою моделей приводять до необхідності розв’язування нелінійних рівнянь. Зокрема, досить часто такі задачі виникають при дослідженні пристроїв електронної, радіоелектронної і обчислювальної техніки.

Концепція методів. Методи розв’язування нелінійних рівнянь виду поділяються на прямі і ітераційні.

Прямі методи дозволяють записати розв’язки (корені рівнянь) у вигляді деякого скінченого співвідношення (формули). За допомогою цих методів можна розв’язати тільки деякі найпростіші рівняння (наприклад, квадратні рівняння).

Проте на практиці мають справу з рівняннями більш високого порядку і тому для їх розв’язування використовують ітераційні методи, тобто методи послідовних наближень. Кожний крок уточнення розв’язку називається ітерацією.

Як правило, процес розв’язування нелінійного рівняння виду здійснюється у два етапи:

1. Етап відділення кореня: на цьому етапі відділяється корінь, тобто знаходиться такий відрізок, усередині якого міститься точно один корінь і з цього відрізка береться початкове наближення кореня.

2. Етап уточнення кореня: на цьому етапі послідовно уточнюють корінь, тобто знаходять значення із заданою точністю .


Читайте також:

  1. Алгоритм розв’язування задачі
  2. Алгоритм розв’язування задачі
  3. Алгоритм розв’язування задачі
  4. Алгоритм розв’язування задачі
  5. Алгоритм розв’язування задачі
  6. Алгоритм розв’язування задачі
  7. Алгоритм розв’язування задачі оптимізації в Excel
  8. Аналогія величин і рівнянь поступального і обертального руху. Кінетична енергія обертання тіла
  9. Визначення коефіцієнтів рівнянь лінійної регресії для багатофакторної задачі
  10. Графічний метод розв’язування задач лінійного програмування
  11. Для складання системи нормальних рівнянь
  12. Завдання для самостійного розв’язування




Переглядів: 695

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метод Гаусса-Зейделя | Відділення коренів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.