Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Питання 1. Предмет і завдання курсу «Психологія підприємництва».

Лекція 1.Соціально-психологічні особливості підприємництва.

Львів

ЛІБС УБС НБУ.

КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ

Та ділового успіху

Підприємницької діяльності

Психологія

Національного банку України

Університет банківської справи

Львівський інститут банківської справи

Кафедра суспільних дисциплін

для студентів освітнього рівня «бакалавр»

галузі знань (0305) «Економіка і підприємництво»

Розробила:

З.Е.Скринник,

доктор філософських наук, професор

зав. кафедри суспільних дисциплін


«Психологія підприємницької діяльності. Конспект лекцій»: Навчально-методичний посібник для студентів галузі знань (0305) «Економіка і підприємництво», напрямів підготовки всіх форм навчання – Львів: Львівський інститут банківської справи Університету банківської справи Національного банку України (м. Київ). – 124 с.

 

Укладач:

Скринник З.Е. доктор філософських наук, професор, зав. кафедри суспільних дисциплін ЛІБС УБС НБУ.

 

 

Рецензенти:

Мельник В.П., доктор філософських наук, професор, декан філософського факультету Львівського національного університету імені Івана Франка

Гіптерс З.В., доцент кафедри суспільних дисциплін Львівського інституту банківської справи Університету банківської справи Національного банку України

 

 

Розглянуто на засіданні кафедри суспільних дисциплін Львівського інституту банківської справи Університету банківської справи Національного банку України

Протокол № 3 від «26 » листопада 2009 р.

 

Рекомендовано до друку науково-методичною радою Львівського інституту банківської справиУніверситету банківської справи Національного банку України

 

Протокол № 3 від «17» грудня 2009 р.


План

1. Предмет і завдання курсу «Психологія підприємництва».

2. Атрибути підприємця

3. Особистісні якості, що сприяють і перешкоджають успіху в бізнесі

4. Стратегії особистості в бізнесі

5. Психологічні аспекти прийняття рішень. Специфіка та функції прийняття рішення в діяльності підприємця

 

Підприємництво в сьогоднішньому світі - це серйозна економічна і політична сила. У ряді розвинених країн Європи та Америки на частку фірм з числом працюючих менше 20 осіб припадає від 40% до 55% всіх зайнятих у приватному секторі. Малі фірми живлять життєвими силами здоровий економічний організм будь-якої країни. Вони займають такі ніші в економіці, де невигідно діяти гігантським транснаціональним кампаніям, і там маленькі фірми сміливо вступають у конкурентну боротьбу з великим бізнесом, переважаючи більш високою ініціативою, гнучкістю і низькими витратами на управлінський апарат. Своєю високою економічною активністю вони не дозволяють безконтрольно піднімати ціни монополіям, і здатні ефективно розвивати і експлуатувати нові революційні технології. Розвиток малого бізнесу в нашій країні - одна з неодмінних умов стійкої стабілізації економічної обстановки, ослаблення і подолання соціальної напруженості і зміцнення демократії.

Слід зазначити, що перехід людини з однієї соціальної групи, наприклад, технічної інтелігенції, в іншу – бізнесмен, визначається не тільки сумою грошових коштів або матеріальних благ, наявних в її розпорядженні, а й значною мірою - її свідомістю, яке докорінно відрізняється у найманого робітника і вільного підприємця. Саме психологічний компонент: мотивації, установки, вольові якості та інші особистісні параметри, визначають, чи стане людина підприємцем чи ні. Більш того, сукупний менталітет жителів країни визначає її політичну систему, темпи демократичних перетворень і характеристики промислового зростання. Тому одних лише економічних категорій недостатньо для розуміння сутності підприємництва, і для опису цього соціально-економічного феномена потрібне залучення психологічних категорій.
Предметом дисципліни «Психологія підприємництва» є вивчення психологічних особливостей підприємця як суб'єкта економічного процесу.
Завданнями курсу є формування у студентів певних знань, умінь і навичок:
1. Вивчення економічної ролі підприємців у процесі історичного розвитку людства в зв'язку із зміною економічної та ідеологічної свідомості людей.

2. Уміння знаходити психологічні аспекти в діяльності підприємця, а також розуміння психологічних механізмів вибору цього виду діяльності.

3. Визначення набору особистісних якостей, необхідних для успішного заняття підприємницької діяльності.

4. Виявлення психологічних факторів, що сприяють або перешкоджають успіху підприємницької діяльності.

5. Визначення психологічних принципів формулювання бізнес-цілей.

6. Вивчення способів підвищення ефективності керівництва бізнес-процесами.

7. Виявлення потреб потенційних клієнтів при веденні підприємницької діяльності та визначення психологічних принципів успішних продажів.

8. Психологічні основи формування команди для успішного ведення бізнесу.

9. Методи зняття стресу, що виникає при занятті підприємницькою діяльністю.

10. Вивчення ролі ділового етикету, і національних особливостей у діяльності підприємця.


Читайте також:

  1. II. Мета вивчення курсу.
  2. IV. Питання самоконтролю.
  3. V. Завдання.
  4. V. Питання для самоконтолю
  5. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  6. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  7. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  8. А є А, тобто усякий предмет є те, що він є.
  9. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  10. Абетково-предметний покажчик
  11. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  12. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції




Переглядів: 964

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метод Монте-Карло | Питання 2. Атрибути підприємця

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.