Які можливі сценарії щодо навколишнього середовища?
Як технологія впливатиме на нашу галузь?
Яким буде наше конкурентне оточення?
Хто буде нашими конкурентами в майбутньому? Постачальниками? Партнерами?
Які сподівання наших акціонерів?
Чого прагнутимуть наші покупці в майбутньому?
На яких ринках ми хочемо конкурувати?
На яких ринках ми працюємо зараз?
Якщо Ви вже ознайомилися з модулями розділу Управління портфелем продукції на компакт-диску "Зміни, зумовлені ринком" і виконали аналіз п'яти сил конкурентного середовища, можна роздрукувати напрацьовану інформацію і на цій базі окреслити свої стратегічні наміри і можливості стосовно кожного з Ваших ключових продуктів і ринкових сегментів. Тепер у Вас є все потрібне, щоб завершити роботу над складенням місії підприємства.
Ми пропонуємо Вам цей слайд як шаблон для складення місії Вашого підприємства. Нижче запропонований зразок може допомогти Вам у її розробці.
"Підприємство А" задовольнить "ключовий сегмент ринку Б", пропонуючи "продукти чи послуги В", які задовольняють "потреби покупців Г", пропонуючи "ключові відмінності продукціі Д", що лідирує на цьому ринку.