МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
Значення реалізації стратегій у досягненні стратегічного успіхуМеханізм реалізації стратегій підприємства Тема 6 Реалізація стратегій і тактика підприємства Змістовий модуль 2
6.1 Значення реалізації стратегій у досягненні стратегічного успіху 6.2 Механізм та процес реалізації стратегій підприємства 6.3 Створення умов для реалізації стратегій 6.4 Планування реалізації стратегій 6.5 Управління стратегічними змінами як концептуальна основа реалізації стратегій Практична реалізація стратегій підприємства, безперечно, є одним з найважливіших і найважкіших етапів стратегічного менеджменту, який потребує високої кваліфікації менеджерів і вимагає від них певного управлінського мистецтва. Найпоширенішою помилкою керівництва є недостатня увага, що приділяється впровадженню розроблених стратегій; зусилля, які витрачаються на формування ефективного і перспективного стратегічного набору, не виправдовуються при невдалому управлінні його практичною реалізацією. І навпаки, за умови професійного підходу підприємство може отримати шанс на успіх, навіть якщо були допущені помилки при розробці стратегій, що входять до складу стратегічного набору підприємства (рис. 6.1).
Рис. 6.1 – Матриця можливих результатів реалізації стратегії Досить поширеною є думка, що процес реалізації стратегій являє собою традиційну, тобто звичайну рутинну діяльність з виконання прийнятого довгострокового плану. Звідси на практиці виникають відповідні помилкові дії. Причина помилок у тому, що процес реалізації стратегій істотно відрізняється від традиційного процесу виконання довгострокового плану.Це пов’язано з наступними моментами: · ментальність виконання довгострокового плану – це мислення “від минулого до майбутнього”; ментальність реалізації стратегій – мислення “від майбутнього до сьогодення”; · виконання довгострокового плану – це ретельність; реалізація стратегій – креативність (творче виконання); · виконання довгострокового плану, в першу чергу, зумовлене внутрішніми рішеннями підприємства; реалізація стратегій істотно залежить від зовнішнього середовища і передбачає гнучку й адекватну реакцію на його зміни; · при звичайному виконанні довгострокового плану відбувається тільки його виконання; з самого початку реалізації конкретної стратегії починається і процес її заперечення, тобто бере свій старт органічний процес створення якісно нової стратегії. Отже, реалізація стратегій підприємства – це не пасивний засіб втілення розроблених стратегій у життя, а активний ключовий момент стратегічного менеджменту, що дозволяє судити про рівень його розвитку взагалі. Основними завданнями реалізації стратегій є: Ø встановлення пріоритету серед адміністративних завдань; Ø встановлення відповідності між стратегією та внутрішньоорганізаційними процесами; Ø вибір та узгодження зі стратегією стилю лідерства та підходу до управління підприємством. Всі ці завдання носять тактичний характер. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|