Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема. РОЗРОБКА ПОЛІТИКИ ЦІНОУТВОРЕННЯ НА ПІДПРИЄМСТВІ

Задача 2

Задача 1

Задача 1

Контрольні відповіді на тести

Г В Б Г Б А Г Б

ІV.Питання для самоперевірки знань

1. У чому полягає закон вартості? Охарактеризуйте взаємозв’язок між ціною і вартістю товару.

2. Які функції властиві ціні? Дайте коротку характеристику кожної з них.

3. У чому полягають особливості трактування ціни з поглядумарксистської і суб’єктивістської шкіл?

4. Яким чином установлюється вихідна ціна на товар?

5. Перелічити завдання ціноутворення.

6. Яким чином визначаються ціни в умовах ринку? Які ситуації при цьому можуть виникнути?

7. Які наслідки необхідно враховувати, розробляючи ту або іншу політику цін?

8. У чому полягають особливості політики «Упровадження»,«Ціновий лідер», «Швидкі гроші»?

9. Дайте характеристику цінової політики: «Зняття вершків», «Атака», «Проходження у фарватері».

10. Яким чином ціна на товар залежить від обраної фірмою стратегії маркетингу?

11. Охарактеризуйте існуючі методи державного регулювання цін і тарифів.

12. Які державні органи здійснюють контроль над цінами?

V. Приклади розв’язування задач

Фірма виготовляє пральний порошок і володіє незначною часткою ринку, обсяг попиту на дану марку відповідає беззбитковій діяльності і фірма отримує виторг від продажу товару, достатній для забезпечення рентабельності. Як ви вважаєте, який вид цінової політики проводить фірма?

Розв’язування:

Імовірніше, це цінова політика «Проходження у фарватері», тому що цей вид цінової політики зазвичай практикується дрібними фірмами, які не володіють значною частиною ринку, і встановлюють ціни, орієнтуючись на інші фірми.

 

VІ. Завдання для самостійної роботи

Компанія «Софтпро» розробила програмне забезпечення для обліку, діловодства, планування й аналізу діяльності підприємства «Універсал 5.х», виводить його на ринок і планує зайняти домінуюче становище, пропонуючи покупцям продукцію за ціною, нижчою, ніж у конкурентів. Конкурентами, що працюють на даному ринку, є компанії «Ентехеко», «САМСОН», «Нетком Технолоджі» та ін. Попит на дану продукцію швидко росте. Який вид цінової політики застосовує ця компанія і що є наслідком застосування такої цінової політики?

 

Фірма «Вектор_Д» продає на ринку новий товар, використовуючи у своїй діяльності стратегію пасивного маркетингу. Які ціни встановлюються на товар за таких умов, і який рівень стимулювання збуту має дана фірма?

 

VІІ. Графічний диктант

Відповісти на поставлені питання. Результати відповідей розмістити в таблиці , умовно позначаючи правильну відповідь знаком (+), а неправильну – знаком (–).

 

1. Чи є ціна основною формою виявлення закону вартості?

2. Цінова політика – сукупність дій в сфері ціноутворення, реалізація яких забезпечує стійке фінансове становище підприємства й ефективне досягнення його цілей.

3. «Упровадження» – це вид цінової політики, спрямований на проникнення на ринок, негайне захоплення його частини для збуту своїх товарів.

4. Політика цін в Україні визначена Законом України 03.12.1999 р. «Про ціни і ціноутворення».

5. Державні фіксовані ціни і тарифи встановлюються на ресурси, що мають великий вплив на загальний рівень і динаміку цін, а також на продукцію, товари і послуги, виробництво яких знаходиться на підприємствах, які займають монопольне становище на ринку.

6. Визначення попиту і витрат не є складовими компонентами визначення вихідної ціни.

7. Для маркетингу ціни не є показниками стану ринку.

8. Для визначення цін усіх учасників руху товарів відлік починають із цін для перших споживачів.

9. Орієнтація на витрати не знижує свободу дій на ринку і дає можливість використовувати ціни як активний комерційний інструмент.

10. Ціна як комерційний механізм існує з моменту виникнення товарного виробництва і з початку дії закону вартості.

Таблиця відповідей:

                   

 

 


Читайте також:

  1. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  2. Агроценоз як система.
  3. Активний характер соціальної політики.
  4. Аналіз використання робочого часу на підприємстві
  5. Аналіз витрат на підприємстві за їх елементами та статтями калькуляції.
  6. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  7. Аналіз посередників в системі розподільчої політики
  8. Аналіз претензійної та позовної роботи на підприємстві
  9. Аналіз трудових ресурсів на підприємстві.
  10. Антиінфляційної політики
  11. Аншлюс Австрії. Мюнхенська конференція та її наслідки. Крах політики західних держав щодо умиротворення агресора
  12. Аудит на підприємстві з кмп’ютеризованим бухгалтерським обліком.




Переглядів: 875

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
План лекції | План лекції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.