МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Події Корніловського заколоту в УкраїніПричини заколоту Висновки 1. Основні положення «Інструкції...» порушували компроміс між Українською Центральною Радою і Тимчасовим урядом. 2. Розходження Центральної Ради з Тимчасовим урядом торкалися лише національного питання і перспектив устрою України. 3. Щодо питань економічної, земельної, соціальної політики, то тут розходження були незначними або взагалі їх не існувало. Заколот Корнілова (намагання правих сил встановити військову диктатуру) (25—30 серпня (7— 12 вересня) 1917р.) • загальнонаціональна криза; • хаос у народному господарстві; • соціальні і міжнаціональні конфлікти; • війна; • безсилля державної влади, її нездатність вирішувати нагальні проблеми. Усе це створило сприятливі умови для заколоту, який очолив генерал Корнілов. 25 серпня (7 вересня) 1917 p.Новопризначений верховний головнокомандувач генерал Л. Корнілов надіслав до військового міністерства телеграму з вимогою передати йому всю повноту влади. Л. Корнілов сподівався на підтримку в Україні, а саме: •на командувачів Південно-Західного та Румунського фронтів генералів Денікіна і Щербакова; • на штаби Київського та Одеського військових округів, з якими підтримував тісні зв'язки; • на перетворення Києва й Одеси на опорні пункти перевороту.
1. Головнокомандувач Л. Корнілов віддав наказ у Київський та Одеський військові округи з вимогою направити до Петрограда надійні військові частини для здійснення заколоту. 2. Командувачам Південно-Західного та Румунського фронтів поставив завдання встановити свій контроль над українськими губерніями. 3. Центральна Рада запропонувала українським частинам і організаціям не виконувати наказів Корнілова. 4. З ініціативи Рад робітничих, солдатських депутатів було створено комітети для боротьби із заколотом. Створено Комітет з охорони революції у складі всіх організацій і партій революційної демократії, який придушив заколот. У цьому взяли участь усі українські партії. 5. Комітети арештували генералів — учасників заколоту: •у Житомирі солдати заарештували групу генералів та офіцерів; • у Києві заарештовано начальника штабу округу генера 6. Загони самооборони і Червоної гвардії не пропускали вій 7. Донський генерал Каледін не зміг виступити на допомогу Корнілову, бо його війська було зупинено спеціальним військовим загоном, сформованим комітетом для боротьби з заколотом. Читайте також:
|
||||||||
|