Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Труднощі індустріалізації

Джерела індустріалізації

Завдання індустріалізації

Передумови індустріалізації

Індустріалізація

Перехід до форсованої індустріалізації До 1926 р.Завершилася відбудова народного господарства Для побудови соціалізму потрібно було виконати такі за вдання (так званий ленінський план побудови соціалізму):

1. Індустріалізація.

2. Колективізація.

3. Культурна революція.

Індустріалізація- процес створення великого машинного виробництва як основи всіх галузей економіки.

1. Технічна відсталість радянської держави.

2. Потреби оборони (СРСР був у ворожому оточенні й можли­вість війни проти більшовицького режиму не відкидалася).

3. Багатоукладність економіки більшовицька влада намага­лася ліквідувати через індустріалізацію.

4. Намагання більшовиків через індустріалізацію збільшити кількість робітничого класу, серед якого мали підтримку.

Грудень 1925 р.XIV з'їзд ВКП(б) проголосив курс на прове­дення індустріалізації, на "побудову соціалізму в окремо взятій країні", на розвиток галузей груші "А" (паливної, енергетичної, хімічної, металургійної, машинобудівної) з метою перетворення країни в могутню індустріальну державу з великим військовим потенціалом.

• Здобуття техніко-економічної незалежності.

• Перетворення аграрної країни на могутню індустріальну державу.

• Підвищення технічної бази сільського господарства.

• Зміцнення обороноздатності країни.

310 . • '.


1.Використання коштів від націоналізованої промисло­вості.

2. Збільшення прямих і непрямих податків. ■•

3. Використання трудового ентузіазму трудящих і примусо­вої праці політичних в'язнів.

4. Колективізація сільського господарства. Всі кошти на­правляли на розвиток важкої промисловості.

5. Внутрішні позики:

1927—1929 pp.Розповсюджено три позики індустріалізації;

1930 р.Позика "п'ятирічка за 4 роки»;

1931 р.Позика "третього вирішального року";

1932 р.Позика "четвертого завершального року" та інші позики.

6. Жорстока експлуатація робітників і селян.

• Можливість використання лише внутрішніх джерел фі­нансування.

• Нестача кваліфікованих кадрів.

• Зниження життєвого рівня населення — були черги, продовольчі картки, дефіцит найнеобхіднішого.

Особливості індустріалізації:

• індустріалізація почалася з розвитку важкої промисло­вості;

• основна увага приділялася розвитку важкої промисло­вості і відбувалося відставання легкої та харчової;

• жорстка централізація економіки;

• командно-адміністративні методи управління;

• індустріалізація здійснювалася в рамках жорсткого плану, часто нереального і необгрунтованого;

• здійснювалася лише за рахунок власних джерел фінан­сування;

• індустріалізація здійснювалася форсованим темпом;

• здійснення індустріалізації за рахунок сільського гос­подарства.


Читайте також:

  1. Вміння долати труднощі. Як подолати проблеми переживань?
  2. Дайте характеристику соціальної політики української держави в умовах ринкової економіки. Які існують проблеми, труднощі? Які ви бачите шляхи їх вирішення?
  3. Дайте характеристику соціальної політики української держави в умовах ринкової економіки. Які існують проблеми, труднощі? Які ви бачите шляхи їх вирішення?
  4. Далекосхідні тигри” – країни нової індустріалізації.
  5. Здобутки та труднощі сучасної української вищої освіти, необхідність її реформування
  6. ІІІ. Труднощі, пов’язані зі сприйманням виду мовлення.
  7. Індустріалізація: завдання, труднощі, характерні риси, особливості, наслідки
  8. Мовні труднощі аудіювання.
  9. Негативні наслідки індустріалізації
  10. Опори та орієнтири для подолання труднощів аудіювання
  11. Основні труднощі розв’язування задач нелінійного програмування
  12. Політика індустріалізації та колективізації в УРСР (30-ті рр.. XX ст.): поступ, результати та негативи.




Переглядів: 690

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кіномистецтво | Негативні наслідки індустріалізації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.