МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Знаходимо рядок з вихідним станом змінних (у нашому випадку - перший рядок).2. отримані оновлені значення змінних "1, 01, С1 і Б1 використовуємо для пошуку відповідних значення змінних О, С і Б в таблиці. 3. Пошук закінчується, коли значення "1, 01, С1 і Б1 будуть рівні цільовим значенням. Даний метод дозволяє порівняно просто формалізувати вирішення подібних завдань. Проблема нескінченного блукання, а в її наявності легко переконатися, вирішується викреслюванням в ході пошуку тих рядків з таблиці, які відповідають вже відвіданих станам. Розглянемо, яким чином можна застосовувати логіку першого порядку в задачах, де неможливий пошук методом проб і помилок на прикладі гри «Сапер».
Рисунок 14.1 – Гра «Сапер»
На початку гри ми не володіємо жодною інформацією про розташування мін і перший хід робимо навмання. Якщо у відкритій нами осередку міни немає, то вона відкривається, а на суміжних клітинах відображається інформація про кількість мін у восьми сусідніх клітинах. Запишемо це для комірки (у) у вигляді Кц. Якщо це число дорівнює нулю, то всі сусідні клітини відкриваються автоматично, оскільки тут рішення абсолютно очевидно. Якщо ж N> 0, то потрібно прийняття рішення, яку (які) з сусідніх клітин помітити замінованими. Слід зазначити, що, поставивши прапорець, ми лише припускаємо, що там знаходиться міна. Дізнатися цей факт точно ми можемо тільки підірвавшись на ній. Тим не менше, ми будемо вважати такий факт встановленим і будемо позначати його Мц = 1. Використовуючи ці позначення ми можемо записати ситуацію після першого кроку розмінування: М1, 1 = 0; М1, 2 = 0; Мі = 0; Мм = 0; М21 = 0; М22 = 0; М23 = 0; М24 = 0; М31 = 0; N1, 4 = 1; N2, 1 = 1; N2, 2 = 1; N2, 3 = 1; N2, 4 = 1; N3, 1 = 2. Виходячи з наявних даних ми можемо укласти (будемо позначати резолюції г1, г2 і т.д.): г1: М1, 5 \ / М2, 5 г2: М1, 5 \ / М2, 5 \ / М3, 3 \ / М3, 4 \ / М3, 5 г3: М3, 2 Г4: М3, 2 \ / М3, 3 Г5: М3 2 \ / М3 3 \ / М34 Г6: (М3, 2 & М4 2) \ / (М41 & М4 2) \ / (М3, 2 \ / М41) Можна помітити, що дані вислови некоректними з точки зору булевої алгебри. З г1 можна укласти, що міна знаходиться або в (1,5), або в (2,5), або в обох клітинах. У даній нотації використовуються т.зв. хорновскіе вирази, де диз'юнкція об'єднуються літерали, з яких один і тільки один є істинним. До даних резолюціям може бути застосоване правило поглинання: А & (А \ / В) = А Застосовуючи його до резолюцій Г3, Г4 та Г5 отримаємо М3, 2 = 1, а значить, М3, 3 = 0, М3, 4 = 0. Таким чином, ми можемо зробити перший логічний висновок про те, що в клітці (3,2) знаходиться міна, а в клітинах (3,3) і (3,4) їх нема. Додамо ці факт в базу знань про мінному полі, відзначимо міну прапорцем і відкриємо клітини вираження для (3,3) і (3,4).
Рисунок 14.2 – Гра «Сапер» дія 2
Рисунок 14.3 – Гра «Сапер» дія 3
Напишемо хорновскіе отриманої ситуації: гІ: МІ, 5 \ / М2, 5 г2: Мі, 5 \ / М2, 5 \ / Мз, 5 г3: М2, 5 \ / м3, 5 \ / М4 3 \ / М44 \ / М45 Г4: М4, 2 \ / М4, и Г5: М4, 2 \ / М4, 3 \ / М4, 4 Застосовуючи правило поглинання до виразів гІ, г2, г3, отримаємо: (МІ, 5 \ / М2, 5) & (МІ, 5 \ / М2, 5 \ / М3, 5) = (МІ, 5 \ / М2, 5), отже, М35 = 0, і ми можемо відкрити клітку (3,5). Після відкриття клітини (3,5), а потім і (2,5), отримуємо наступну картину. Мі, 6 \ / М2, 6 \ / М3, 6 М2, 6 \ / М3, 6 \ / М4 4 \ / М4 5 \ / М4, 6 М4, 3 \ / М4 4 \ / М4, 5 М4, 2 \ / М4, и М4 2 \ / М4 3 \ / М44 Застосувати правило поглинання тут неможливо, а значить, однозначний висновок про те, яку клітку відкрити, зробити неможливо в силу невизначеності ситуації. Але це не означає, що ми не можемо мінімізувати ризики, розташовуючи даною інформацією. Читайте також:
|
||||||||
|