МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Етапи розвитку інформаційних систем.Нині поруч із системами, реалізують моделі ресурсного управління MRPI, MRPII, ERP, ERPII, CRM і SCM На основі викладеного можна стверджувати, що еволюція ІС пов’язана насамперед з удосконаленням інструментарію, який забезпечує зменшення затрат поглибленням спеціалізації, стандартизації і кооперації, а також з появою нових засобів збереження, оброблювання і передавання інформації. Принциповий підхід до задачного планування розвитку ІС показано на рис. 2.1. Таблиця 2.1 Еволюція розвитку ІС
Увесь розвиток класів ІС взаємопов’язаний і має властивість наслідування. Тобто нові класи ІС наслідують функції попереднього та надають принципово новий функціональний інструментарій для управління підприємством. Цю властивість розвитку класів ІС зображено в табл. 2.1. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|