Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Етапи розвитку інформаційних систем.

Нині поруч із системами, реалізують моделі ресурсного управління MRPI, MRPII, ERP, ERPII, CRM і SCM

На основі викладеного можна стверджувати, що еволюція ІС пов’язана насамперед з удосконаленням інструментарію, який забезпечує зменшення затрат поглибленням спеціалізації, стандартизації і кооперації, а також з появою нових засобів збереження, оброблювання і передавання інформації. Принциповий підхід до задачного планування розвитку ІС показано на рис. 2.1.

Таблиця 2.1

Еволюція розвитку ІС

Позначення Змістовне наповнення Слабкі сторони ІС
Автоматизована система управління Людино-машинна система, що забезпечує автоматизований збір і оброблення інформації, необхідної для оптимізації управління в різних сферах людської діяльності Суто облікова система, орієнтована на представлення довідкової інформації про стан окремих підрозділів організації
Система MRP Система автоматизації процесу «планування потреби в матеріальних ресурсах» Містить лише часткове рішення автоматизації управління окремих виробництв, вузько спеціалізована
Система MRPІІ Інтеграція методик «планування матеріальних і виробничих ресурсів» + «планування потреби в потужностях»: MRPІІ=MRP+CRP Орієнтована на натуральні показники виробництва, що унеможливлює комплексність охоплення управління з різними типами виробництва
Система ERP Інтегрована методологія управління усіма матеріальними, трудовими і фінансовими ресурсами територіально розподіленої організації: ERP=MRP 11+ FRP Не містить механізмів оптимізації, сконцентрована виключно на плануванні внутрішньої діяльності
Система CRM Інтегрована методологія управління відносинами зі споживачами: CRM=ERP+Marketіng Не включає систему практичної реалізації продукції споживачам
Система SСM Інтегрована методологія управління ланцюжками постачань, по якій товар із сировини перетворюється в готовий виріб і потім через систему продажів потрапляє до кінцевого споживача: SCM=CRM +постачання Вузько фахово спеціалізована, унікальність розроблення підвищує вартість реалізації, дуже залежить від зовнішнього рівня комп’ютеризації партнерів
Система ІRP Перспективна концепція, що охоплює усі завдання автоматизації підприємства на основі систем управління знаннями та інтелектуальних систем Не містить механізму реалізації, дуже вузька спеціалізація

 

Увесь розвиток класів ІС взаємопов’язаний і має властивість наслідування. Тобто нові класи ІС наслідують функції попереднього та надають принципово новий функціональний інструментарій для управління підприємством. Цю властивість розвитку класів ІС зображено в табл. 2.1.


Читайте також:

  1. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  6. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  7. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  8. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  9. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  10. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  11. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  12. АНАЛІЗ ПЕРСПЕКТИВНИХ НАПРЯМІВ|направлень| РОЗВИТКУ МЕТОДІВ РОЗПІЗНАВАННЯ




Переглядів: 758

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Концепції розвитку та проектування інформаційних систем. | Системи управління процесами.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.