Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Коробка передач

При сезоном ТО- виконують роботи ТО-2

При ТО-2- виконують роботи ТО-1 - перевіряють надійність кріплення картера зчеплення

При ТО-1- перевіряють і при необхідності регулюють вільний хід педалі зчеплення

При щоденному технічному обслуговуванні- перевіряють роботу зчеплення - перевіряють рівень рідини при гідравлічному приводі зчеплення

Технічне обслуговування зчеплення

Перевірка і регулювання вільного ходу педалі зчеплення1. Перевіряють за допомогою лінійки , для чого лінійку встановлюють так , щоб вона впиралася в підлогу і була притиснута збоку до педалі . Потім натискають на педаль рукою до упору натискного підшипника у важіль включення зчеплення ( відчувається збільшення опору рухові педалі ) і за поділками на лінійці визначають величину вільного ходу . Нормальна величина вільного ходу педалі зчеплення в автомобілів ГАЗ-53А – 35-45 мм, ЗІЛ-130 – 35-50 мм , ГАЗ-24 «Волга» - 12-28.2. Регулюють вільний хід педалі зчеплення . В автомобілях ГАЗ-53А і ЗІЛ-130 зміною довжини тяги, яка з’єднує вилку виключення і педаль. Для цього відкручують контргайку тяги на кілька обертів і поворотом сферичної гайки змінюють довжину тяги . Для збільшення вільного ходу сферичну гайку потрібно відкручувати, а для зменшення закручувати . При великому вільному ході ; зчеплення буде «вести» ( при включені передачі буде чути шум і скрегіт в коробці передач , а при її включені автомобіль самостійно починає рухатися ) . При малому вільному ході ; зчеплення буде «буксувати» ( при відпущеній педалі зчеплення автомобіль повільно набирає швидкість і чути запах горіння фрикційних накладок3. Після закінчення регулювання контргайку закрутити до відказу .

Коробка передач дає можливість змінювати величину тягової сили на ведучих колесах, від'єднувати двигун і трансмісію під час стоянки, а також рухатися автомобілю заднім ходом.
Коробка передач являє собою механізм, у якому шестерні (зубчасті колеса) можна зчіплювати у різних комбінаціях, одержуючи різні передаточні числа — стулені. Для руху вперед коробки передач автомобілів ГАЗ-53А і ГАЗ-24 «Волга» мають чотири ступені, автомобіля ЗИЛ-130 — п'ять ступенів, а для руху назад — один ступінь.
Будова коробки передач.

Розріз коробки передач автомобіля ГАЗ-53А:1 — ведучий вал; 2 — шестірня ведучого вала; 3 — фіксатор; 4- кришка; 5 — замок; 6 — важіль переключання передач; 7 і 11 — вилки; 8 і 18 — шестірні третьої передачі; В і 17 — шестірні другої передачі; 10 — повзун; 12 і 15 — шестірні першої передачі; 13 — фланець; 14 — ведений вал; 16- блок шестерень заднього ходу; 19 — картер; 20 — шестірня постійного зачеплення; 21 — проміжніїй вал; 22 — синхронізатор; 23 — роликовий підшипник


Читайте також:

  1. Активний опір ліній електропередачі
  2. БАГАТОКАНАЛЬНІ СИСТЕМИ ПЕРЕДАЧІ ІНФОРМАЦІЇ
  3. Безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян
  4. В обох випадках основним розрахунковим рівнянням є рівняння теплопередачі і теплового балансу
  5. Вимірювання інформації та швидкість її передачі
  6. Вираження коефіцієнту масопередачі через коефіцієнти масовіддачі
  7. Відповідно до каналів передачі технологій
  8. Властивості м’язового волокна. Механізми утворення та передачі збудження, скорочення скелетних м’язів.
  9. Вплив ліній електропередачі
  10. Головна передача, диференціал, півосі (приводні вали) і маточини ведучих коліс
  11. Графічний та аудіовізуальний способи передачі інформації
  12. Делегування повноважень підлеглим. Переваги та ризики, пов’язані з передачею повноважень




Переглядів: 789

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні несправності зчеплення | Основні несправності коробки передач

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.