Яи замінюють масло в коробці передач?Масло в коробці передач замінюють відразу після повернення з поїздки, коли воно ще не охололо і легко витікає з картера. Його спочатку зливають у посуд, заготовлений заздалегідь, а потім — у спеціальні місткості для наступного здавання на регенерацію. Після зливання масла картер коробки передач промивають. Для цього в коробку заливають веретенне масло, вивішують одне з ведучих коліс за допомогою домкрата, підставляють під автомобіль козли, запускають двигун і на одну-дві хвилини включають першу передачу. Зупинивши двигун, зливають масло, закручують пробку і заливають до необхідного рівня трансмісійне масло. Перед закручуванням пробки (якщо вона магнітна) видаляють металеві частки — продукти спрацювання деталей. Для заливання масла в коробку передач і задній міст машини «Жигули» можна скористатися невеличкою лійкою, на яку натягнутий шматок шланга. При заправці коробки передач лійку розміщують у моторному відсіку біля картера рульового механізму. Щоб залити масло в задній міст, виводять шланг у багажник через середній отвір у його передній стіні, знявши гумову заглушку, або укріплюють на задньому бампері.
Карданна передача з'єднує коробку передач з головною передачею, осі валів яких розміщені в різних площинах і відстань між ними під час руху автомобіля постійно змінюється. Це спричинене тим, що коробка передач жорстко прикріплена до двигуна, нерухомо вставленого на рамі автомобіля, а його ведучий міст приєднаний до рами за допомогою ресор, які, пружинячи, допускають зміну відстані між мостом і рамою. Передача крутного моменту в таких умовах можлива лише при наявності карданних шарнірів (карданів) і ковзних шліцьових з'єднань.
Рнс. 65. Розміщення карданної передачі на автомобілі: