Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Фрагменти уроків, на яких вводяться нові прийоми обчислень.

Зміст бесіди, якщо для ілюстрації при­йому додавання числа частинами застосовуються кружечки або малюнки (мал. 51). Учитель дає завдання полічити, скільки окремо білих і чорних кружечків і скільки всього кружеч­ків. Після відповіді проводить таку бесіду:

7 + 4 = 11, але лічити кожного разу кружечки довго, знай­демо результат додавання іншим способом (можна викорис­тати і набірне полотно з двома рядами).

11- це 10 і 1. З мал. 52 видно, що спочатку ми до 7 додали 3 і дістали 10, а потім вже до 10 додали решту кру­жечків (додали ще 1). Записати це можна так:

Переставна властивість додавання для знаходження таб­личних результатів вперше застосовується для випадку 5 + 6.

Зміст бесіди.

 

Вч.: Складемо таблицю додавання числа 6. За поданими запи­сами прочитайте всі випадки додавання, відповіді яких не біль­ші за 10. Результати яких прикладів ще треба знайти?

Розглянемо суму 5 + 6. Другий доданок більший за перший. Поміняємо доданки місцями. Ми знаємо, що 6 + 5 = 11. А чи буде сума 5 + 6 теж дорівнювати 11? На основі якої властивос­ті? (На основі переставної властивості дії додавання).

 

Для решти випадків додавання числа 6 застосовуємо спо­сіб додавання числа частинами.

При додаванні числа 7 способом переставляння доданків можна знаходити три результати (4 + 7; 5 + 7; 6 + 7), при додаванні числа 8 - п'ять результатів (3 + 8; 4 + 8; 5 + 8; 6 + 8; 7 + 8), а при додаванні числа 9 - всі результати, крім випадку 9 + 9. Перше застосування переставної властивості вчитель пояснює сам, а потім дає лише вказівку, які вирази обчислювати на основі цієї властивості.

Таблиці додавання і віднімання учні мають засвоїти на­пам'ять.

Система тренувальних вправ можна виді­лити три групи завдань:

o відтворення прийомів обчислення,

o від­творення таблиць в їх певній системі,

o застосування знань таб­личних результатів у різних ситуаціях.

Відтворення прийомів обчислення. У ході опитування, усних обчислень чи повторення вчитель пропонує пояснити розв'язання того чи іншого прикладу. Тут застосовуємо такі різновиди завдань:

1. Поясніть розв'язання прикладів на основі предметного унаочнення (наприклад, за допомогою кружечків і набірного полотна (мал. 53): 8 + 6 = 14; 14- 6 = 8.

2. Поясніть розв'язання за даним розгорнутим чи струк­турним записом, наприклад: 7 + 9 = (7 + 3) + 6 = 16.

3. Поясніть розв'язання, не спираючись на наочність і записи (будь-яким способом, зазначеним способом, різними способами).

Відтворення таблиць.Різні види відтворення таблиць варто практикувати до повного їх засвоєння учнями. Подає­мо зразки постановки завдань (на прикладі додавання і від­німання числа 6).

1. Читання таблиць:

1) прочитайте таблицю додавання (віднімання) числа 6 за підручником або із зошита;

2) прочитайте всі випадки табличного додавання числа 6 з переходом через десяток;

3) прочитайте всі випадки табличного додавання числа 6 з переходом через десяток разом з відповідними випадками віднімання числа 6; прочитайте таблицю віднімання числа 6 за зведеною таблицею 18.

Назвіть тільки результати додавання числа 6.

2. Відтворення таблиць напам'ять:

1) прочитайте таблицю додавання числа 6 за підручником, а потім закрийте підручник і скажіть таблицю напам'ять;

 

4) скажіть напам'ять таблицю додавання (віднімання) чис­ла 6.


Читайте також:

  1. Аналітичні показники динаміки та прийоми їх обчислення
  2. Види та прийоми пам’яті. Розвиток професійної пам’яті
  3. Види, форми, прийоми розумової діяльності
  4. Види, форми, прийоми розумової діяльності
  5. Вимоги до інтонаційного оформлення прочитуваного і декламованого. Прийоми його навчання
  6. Вихідні прийоми наукового аналізу мовного матеріалу
  7. Дайте визначення поняттям «елевація» і «балон». Які методи і прийоми використовуються для розвитку елевації і балона в процесі освоєння великих стрибків?
  8. Додаткові методичні прийоми вивчення вищої нервової діяльності.
  9. ЕЛЕМЕНТИ ХУДОЖНОСТІ ТА ЛІТЕРАТУРНІ ПРИЙОМИ В МОВІ ОРАТОРА
  10. Елокуція ти прийоми непрямого мовленнєвого впливу.
  11. Завдання, джерела інформації і методичні прийоми контролю
  12. Завдання, джерела інформації, методичні прийоми і послідовність процедури контролю




Переглядів: 663

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Додавання. | Застосування табличних результатів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.