МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Фрагменти уроків, на яких вводяться нові прийоми обчислень.Зміст бесіди, якщо для ілюстрації прийому додавання числа частинами застосовуються кружечки або малюнки (мал. 51). Учитель дає завдання полічити, скільки окремо білих і чорних кружечків і скільки всього кружечків. Після відповіді проводить таку бесіду: 7 + 4 = 11, але лічити кожного разу кружечки довго, знайдемо результат додавання іншим способом (можна використати і набірне полотно з двома рядами). 11- це 10 і 1. З мал. 52 видно, що спочатку ми до 7 додали 3 і дістали 10, а потім вже до 10 додали решту кружечків (додали ще 1). Записати це можна так: Переставна властивість додавання для знаходження табличних результатів вперше застосовується для випадку 5 + 6. Зміст бесіди.
Вч.: Складемо таблицю додавання числа 6. За поданими записами прочитайте всі випадки додавання, відповіді яких не більші за 10. Результати яких прикладів ще треба знайти? Розглянемо суму 5 + 6. Другий доданок більший за перший. Поміняємо доданки місцями. Ми знаємо, що 6 + 5 = 11. А чи буде сума 5 + 6 теж дорівнювати 11? На основі якої властивості? (На основі переставної властивості дії додавання).
Для решти випадків додавання числа 6 застосовуємо спосіб додавання числа частинами. При додаванні числа 7 способом переставляння доданків можна знаходити три результати (4 + 7; 5 + 7; 6 + 7), при додаванні числа 8 - п'ять результатів (3 + 8; 4 + 8; 5 + 8; 6 + 8; 7 + 8), а при додаванні числа 9 - всі результати, крім випадку 9 + 9. Перше застосування переставної властивості вчитель пояснює сам, а потім дає лише вказівку, які вирази обчислювати на основі цієї властивості. Таблиці додавання і віднімання учні мають засвоїти напам'ять. Система тренувальних вправ можна виділити три групи завдань: o відтворення прийомів обчислення, o відтворення таблиць в їх певній системі, o застосування знань табличних результатів у різних ситуаціях. Відтворення прийомів обчислення. У ході опитування, усних обчислень чи повторення вчитель пропонує пояснити розв'язання того чи іншого прикладу. Тут застосовуємо такі різновиди завдань: 1. Поясніть розв'язання прикладів на основі предметного унаочнення (наприклад, за допомогою кружечків і набірного полотна (мал. 53): 8 + 6 = 14; 14- 6 = 8. 2. Поясніть розв'язання за даним розгорнутим чи структурним записом, наприклад: 7 + 9 = (7 + 3) + 6 = 16. 3. Поясніть розв'язання, не спираючись на наочність і записи (будь-яким способом, зазначеним способом, різними способами). Відтворення таблиць.Різні види відтворення таблиць варто практикувати до повного їх засвоєння учнями. Подаємо зразки постановки завдань (на прикладі додавання і віднімання числа 6). 1. Читання таблиць: 1) прочитайте таблицю додавання (віднімання) числа 6 за підручником або із зошита; 2) прочитайте всі випадки табличного додавання числа 6 з переходом через десяток; 3) прочитайте всі випадки табличного додавання числа 6 з переходом через десяток разом з відповідними випадками віднімання числа 6; прочитайте таблицю віднімання числа 6 за зведеною таблицею 18. Назвіть тільки результати додавання числа 6. 2. Відтворення таблиць напам'ять: 1) прочитайте таблицю додавання числа 6 за підручником, а потім закрийте підручник і скажіть таблицю напам'ять;
4) скажіть напам'ять таблицю додавання (віднімання) числа 6. Читайте також:
|
||||||||
|