МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Фрагменти уроків, на яких вводяться нові прийоми обчислень.Зміст бесіди, якщо для ілюстрації прийому додавання числа частинами застосовуються кружечки або малюнки (мал. 51). Учитель дає завдання полічити, скільки окремо білих і чорних кружечків і скільки всього кружечків. Після відповіді проводить таку бесіду: 7 + 4 = 11, але лічити кожного разу кружечки довго, знайдемо результат додавання іншим способом (можна використати і набірне полотно з двома рядами). 11- це 10 і 1. З мал. 52 видно, що спочатку ми до 7 додали 3 і дістали 10, а потім вже до 10 додали решту кружечків (додали ще 1). Записати це можна так: Переставна властивість додавання для знаходження табличних результатів вперше застосовується для випадку 5 + 6. Зміст бесіди.
Вч.: Складемо таблицю додавання числа 6. За поданими записами прочитайте всі випадки додавання, відповіді яких не більші за 10. Результати яких прикладів ще треба знайти? Розглянемо суму 5 + 6. Другий доданок більший за перший. Поміняємо доданки місцями. Ми знаємо, що 6 + 5 = 11. А чи буде сума 5 + 6 теж дорівнювати 11? На основі якої властивості? (На основі переставної властивості дії додавання).
Для решти випадків додавання числа 6 застосовуємо спосіб додавання числа частинами. При додаванні числа 7 способом переставляння доданків можна знаходити три результати (4 + 7; 5 + 7; 6 + 7), при додаванні числа 8 - п'ять результатів (3 + 8; 4 + 8; 5 + 8; 6 + 8; 7 + 8), а при додаванні числа 9 - всі результати, крім випадку 9 + 9. Перше застосування переставної властивості вчитель пояснює сам, а потім дає лише вказівку, які вирази обчислювати на основі цієї властивості. Таблиці додавання і віднімання учні мають засвоїти напам'ять. Система тренувальних вправ можна виділити три групи завдань: o відтворення прийомів обчислення, o відтворення таблиць в їх певній системі, o застосування знань табличних результатів у різних ситуаціях. Відтворення прийомів обчислення. У ході опитування, усних обчислень чи повторення вчитель пропонує пояснити розв'язання того чи іншого прикладу. Тут застосовуємо такі різновиди завдань: 1. Поясніть розв'язання прикладів на основі предметного унаочнення (наприклад, за допомогою кружечків і набірного полотна (мал. 53): 8 + 6 = 14; 14- 6 = 8. 2. Поясніть розв'язання за даним розгорнутим чи структурним записом, наприклад: 7 + 9 = (7 + 3) + 6 = 16. 3. Поясніть розв'язання, не спираючись на наочність і записи (будь-яким способом, зазначеним способом, різними способами). Відтворення таблиць.Різні види відтворення таблиць варто практикувати до повного їх засвоєння учнями. Подаємо зразки постановки завдань (на прикладі додавання і віднімання числа 6). 1. Читання таблиць: 1) прочитайте таблицю додавання (віднімання) числа 6 за підручником або із зошита; 2) прочитайте всі випадки табличного додавання числа 6 з переходом через десяток; 3) прочитайте всі випадки табличного додавання числа 6 з переходом через десяток разом з відповідними випадками віднімання числа 6; прочитайте таблицю віднімання числа 6 за зведеною таблицею 18. Назвіть тільки результати додавання числа 6. 2. Відтворення таблиць напам'ять: 1) прочитайте таблицю додавання числа 6 за підручником, а потім закрийте підручник і скажіть таблицю напам'ять;
4) скажіть напам'ять таблицю додавання (віднімання) числа 6. Читайте також:
|
||||||||
|