Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Яка з наведених характеристик умов розвитку української культури в 1950-1960-ті рр. відповідає дійсності?

За що Алла Горська була виключена з Спілки художників України в 1964р?

У якому році поетична збірка Д. Павличка “ Правда кличе” була заборонена ?

Листівки, брошури, книги, періодичні видання, які видавали шістдесятники називалися?

Осереок шістдесятництва, який виник 1959р. називався?

Ким був здійснений космічний політ навколо Землі?

Розвиток якої галузі української науки пов’язаний з іменем академіка В. Глушкова?

Варіант 2

Автор збірок ” Проміння землі”, “ Вітрила”, “ Мандрівка серця”.

Як називався культурницький опозиційний рух, що виник в період “ відлиги”.

Що змінила освітня реформа у викладанні української мови?

Перший ядерний реактор було створено?

Хто очолював АН УРСР у 1962р?

Варіант 1

а) Б. Патон; б) І. Курчатов; в) В. Глушко.

а) 1954; б) 1960; в) 1961.

3 Хто був автором статті “ Мистецтво живопису і сучасність” написаної у 1955р ?

а) П. Тичина; б) О. Довженко; в) М. Бажан.

4 Шевченківську премію було запроваджено:

а) 1961; б) 1955; в) 1962.

а) була збільшена кількість уроків на викладання української мови;

б) було зафіксовано положення про факультативність вивчення української мови;

в) у російських школах УРСР припинялось викладання української мови.

а) шістдисятники; б) розстріляне відродження; в) самвидав.

а) Л. Танюк; б) В. Симоненко; в) Л. Костенко.

8 Під яким гаслом в цей час проводилася політика русифікації?......

9 Для творчості шістдесятників було характерним:

а) зображення реальних людей з їх багатогранними інтересами, відображення загальнолюдських цінностей та ідеалів, критичне ставлення до негараздів в суспільстві;

б) зображення радянської дійсності у прикраеному вигляді, підкреслення переваг соціалістичного способу життя;

в) підтримка художніми творами курсу на комуністичне будівництво, на “ інтернаціоналізацію” суспільства.

10 Встановити відповідність:

 

1. Б. Патон 2. Л. Костенко 3. Г. Майборода 4. Б. Ступка 5. В. Касіян Музика Театр Поезія Електрозварювання Худ. мистецтво

 

 

 

а) медицина; б) кібернетика; в) генетика.

а) М. Амосов; б) М. Боголюбов; в) П. Попович.

а) Клуб “ Пролісок”; б) УРСР; в) Клуб творчої молоді “ Сучасник”.

4 Хто є автором поетичної збірки “ Тиша і грім”?

а) Т. Яблонська; б) Л. Костенко; в) В Симоненко.

а) самвидав; б) космополітизм;

а) 1957 р.; б) 1958 р.; в) 1960р.

а) за виконання вітражу до вестибюлю Київського університету “ Шевченко. Мати”;

б) портрет О. Довженка;

в) “ Мати- Україна в кайданах”

8 Що об’єднує вказані імена: І. Світличний, І. Дзюба, Ліна Костенко, В. Симоненко?.........

а) процес десталінізації дозволив діячам культури творити без обмежень;

б) в умовах певної свободи творчості за часів “ відлиги” багато діячів культури реалізувати свій талант, але не всі їхні твори могли стати надбанням суспільства, оскільки панівний режим присікав будь-які відхилення від офіційної ідеології;

в) оскільки десталінізація відбувалась у чітко визначених межах, під пильним контролем партійного і державного апарату, то про появу талановитих творів не могло бути і мови.

 

10 Встановити відповідність:

 

1. В. Глушков 2. О. Гончар 3. М. Нагнибіда 4. Ю Мейтус 5. Т. Яблонська Література Музика Кібернетика Худ. мистецтво Поезія

 

Додаток 2


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. III.Цілі розвитку особистості
  7. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  8. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  9. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  10. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  11. VII. Нахождение общего решения методом характеристик
  12. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.




Переглядів: 2038

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зародження дисидентського руху в Україні та його особливості”. | Левко Лук’яненко

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.