Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Склад і методика інженерних вишукувань для обґрунтування технічного проекту земляного полотна дороги

При детальних інженерних вишукуваннях для обґрунтування технічного проекту доріг вивчають, дають характеристику й оцінку інженерно-геологічних умов послідовно кожної ділянки розташування земляного полотна, тобто виїмок, насипів і ін. Досвід будівництва й експлуатації доріг показує, що при інженерних вишукуваннях для обґрунтування проектів земляного полотна доріг винятково важливо виявляти й оцінювати не тільки існуючі геологічні процеси і явища, але і передбачати їх розвиток і можливість виникнення нових. Вони можуть викликати раптові ускладнення в русі транспорту, наприклад, через осідання земляного полотна, зсуви, обвали і вихід дороги з нормального стану.

Для обґрунтування технічного проекту земляного полотна дороги необхідно мати наступні матеріали:

1. Інженерно-геологічну карту району М 1:100000-1:200000, що відображає загальні інженерно-геологічні умови траси дороги.

2. Інженерно-геологічну карту М 1:10000 смуги уздовж траси шириною 0,3-0,5км. На окремих ділянках карта може охоплювати більшу ширину, необхідну для обґрунтування технічного проекту дороги.

3. Інженерно-геологічні карти М 1:5000, 1:2000 ділянок розташування унікальних споруд (тунелів, великих мостових переходів), а також ділянок, на яких земляне полотно буде зводитися за індивідуальними проектами.

4. Геологічний розріз вздовж осі земляного полотна дороги
в Мгор. 1:10000, Мверт. 1:200-1:500. Цей геологічний розріз повинний бути остаточним, складеним з обліком усіх можливих зрушень траси дороги на окремих ділянках, зроблених при розробці технічного проекту.

5. Геологічні поперечні розрізи кожної ділянки, де будівництво земляного полотна дороги повинне здійснюватися за індивідуальними проектами. Якщо ці ділянки мають значну протяжність, то складають поперечні розрізи, розташовуючи їх уздовж траси дороги на відстані від 25 до 200м один від іншого, в залежності від складності інженерно-геологічних умов. Масштаб поперечних геологічних розрізів (горизонтальний 1:2000-1:10000, вертикальний 1:200-1:500 або більший) вибирають з урахуванням можливості показу необхідних деталей геологічної будови і використання їх при проектуванні земляного полотна.

Уточнений попікетний опис траси дороги повинен супроводжувати інженерно-геологічну карту, повздовжній і поперечні геологічні розрізи і містити конкретні найбільш істотні дані для оцінки інженерно-геологічних умов кожного елементу земляного полотна (виїмка, насип і ін.) дороги. З попікетного опису відразу можна побачити, де розташована ділянка, яка її довжина, яким способом тут повинна прокладатися дорога, особливості рельєфу, геологічної будови і гідрогеологічних умов, де розташовані родовища будівельних матеріалів і т.д.

Характеристика й оцінка фізико-механічних властивостей всіх основних генетичних типів і петрографічних типів
гірських порід окремих ділянок траси дороги повинна містити нормативні значення показників властивостей порід, а для окремих об'єктів — обґрунтовані розрахункові показники для кожного шару, зони, пачки або виду гірських порід.

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. D-петля, що складається з 8–12 залишків, декілька з яких – дигідроуридинові.
  3. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  4. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  5. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  6. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  7. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  8. VII. Етап проектування
  9. VII. Етап проектування
  10. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  11. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  12. Автоматизація проектування напівзамовлених ВІС.




Переглядів: 765

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Детальні інженерно-геологічні дослідження для обґрунтування технічного проекту дороги | МОСТОВІ ПЕРЕХОДИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.