МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підсумки теми1. Виділяються дві загальними властивості інформаційних систем, що функціонують в цілях інформатизації бізнесу: в основі інформаційної системи лежить середовище переробки, зберігання і доступу до даних, яке повинне забезпечувати рівень надійності зберігання і ефективність доступу, відповідні області застосування: інформаційні системи зобов'язані володіти простим, зручним, легко освоюваним, "комфортним" інтерфейсом, який повинен надати кінцевому користувачу всі необхідні для його роботи функції, але в той же час не дати йому можливості виконувати які-небудь дії, які могли б завдати шкоди інформаційній системі. 2. Для створення і використання ІС необхідно спочатку зрозуміти і збудувати структуру, функції і політику підприємства, цілі управління і схвалюваних рішень, можливості вживаної технології. 3. Ключові елементи будь-якого підприємства - структура і органи управління, стандартні процедури, персонал, корпоративна культура. Побудова ІС повинно починатися з аналізу структури управління організацією. Стандартні процедури в організації - точно певні правила виконання завдань в різних ситуаціях, що охоплюють всі сторони функціонування організації, починаючи від технологічних операцій по складанню документів на вироблювану продукцію і закінчуючи розбором скарг споживачів. Корпоративна культура - сукупність уявлень, етичних принципів, типів поведінки, виконання правил бізнесу. Особливу роль грає важлива її складова - інформаційна культура персоналу і підприємства в цілому. 4. У практиці менеджменту прийнято виділяти три основні рівні управління (ієрархії управлінської діяльності): стратегічний, тактичний, операційний, кожний з яких характеризується власним набором функцій, рівнем компетентності і відповідальності і потребує відповідної інформаційної підтримки. Це знаходить віддзеркалення в тому, що інформаційні системи загального призначення включають такі локальні управлінські підсистеми відповідного рівня: Інформаційні системи (підсистеми) стратегічного рівня - інструмент допомоги керівникам вищого рівня. З їх допомогою готують стратегічні дослідження, аналізують тривалі тренди, тенденції і в справах фірми, і в діловому оточенні. Системи (підсистеми) рівня тактичного управління розробляють для контролю, управління, прийняття прямих рішень і адміністративних дій середніх менеджерів. Системи (підсистеми) рівня знання підтримують працівників знання, аналітиків поточної інформації і обробників даних в організації. Мета систем рівня знання полягає в тому, щоб допомогти фірмі інтегрувати нове знання в бізнес і управляти підсистемами знання, необхідними в поточній і перспективній діяльності компанії. Системи (підсистеми) операційно-експлуатаційного рівня підтримують управління операціями, стежать за елементарними діями організації, такими як продажі, платежі, робота з депозитами, платіжними відомостями, кредитування оперативних фінансових рішень, і регулюють потік матеріалів на виробництві. 5. Інформаційні системи, що мають деяке число функціональних підсистем, які рознесли територіально по підрозділах і філіалах компанії, мають власну архітектуру і конфігурацію, програмно-апаратні засоби, систему управління і персонал, називаються розподіленими інформаційними системами (Distributed Information Systems - DIS). 6. Вся інформація, яку використовує менеджер в повсякденній діяльності і в процесі прийняття рішень, може бути умовно розділена на три категорії: формалізована, частково формалізована і неформалізована. Залежно від ступеня формалізації визначаються і типи рішень - структуровані, частково структуровані і неструктуровані. 7. Сучасні інформаційні технології при пошуку відповідей запитання менеджера дозволяють аналітику формулювати і вирішувати задачі таких класів: аналітичні, візуалізація даних, витягання (здобич) знань (Data Mining), імітаційні, синтез управління, оптимізаційні. 8. Сучасна компанія з розгалуженим бізнесом, як правило, має: системи підтримки діяльності керівника (Executive Support Systems - ESS) на стратегічному рівні; інформаційні системи (Management Information Systems - MIS), що управляють, і системи підтримки прийняття рішень (Decision Support Systems - DSS) на середньому управлінському рівні; робочі системи знання (Knowledge Work System - KWS) і системи автоматизації діловодства (Office Automation Systems - OAS) на рівні знань; системи діалогової обробки транзакцій (Transaction Processing Systems - TPS) на експлуатаційному рівні. 9. Особливості технології OLAP (Basic) поділяються на Основні: багатовимірне концептуальне представлення даних; інтуїтивне маніпулювання даними; доступність і деталізація даних; пакетне витягання даних проти інтерпретації; моделі аналізу OLAP; архітектура "клієнт-сервер" (OLAP доступний з робочого столу); прозорість (прозорий доступ до зовнішніх даних); розрахована на багато користувачів підтримка. Спеціальні (Special): обробка неформалізованих даних; збереження результатів OLAP: зберігання їх окремо від початкових даних; виключення відсутніх значень; обробка відсутніх значень. Особливості представлення звітів (Report): гнучкість формування звітів; стандартна продуктивність звітів; автоматична настройка фізичного рівня витягання даних. Управління вимірюваннями (Dimension): універсальність вимірювань; необмежене число вимірювань і рівнів агрегації; необмежене число операцій між розмірностями. 10. Data Mining - це процес виявлення в сирих даних раніше невідомих, нетривіальних, практично корисних і доступних інтерпретації знань, необхідних для прийняття рішень в різних сферах людської діяльності. Data Mining представляють велику цінність для керівників і аналітиків в їх повсякденній діяльності. 11. Архітектура нейронних мереж і експертних систем має аналогію з побудовою нервової тканини з нейронів. У одній з найбільш поширеної архітектури - багатошаровому персептроні із зворотним розповсюдженням помилки - імітується робота нейронів у складі ієрархічної мережі, де кожен нейрон вищого рівня сполучений своїми входами з виходами нейронів нижчележащого шару. В експертних системах існує жорсткий логічний каркас - творець висновку, який автоматично проводить лінію міркування за закладеними в алгоритм правилами і використовує параметри, залучені в рішення. 12. Інформаційні системи підтримки діяльності керівника – системи підтримки виконання рішень (Executive Support Systems - ESS) допомагають ухвалювати неструктуровані рішення на стратегічному рівні управління компанії і проводити системний аналіз інформації із зовнішнього середовища краще, ніж будь-які прикладні і спеціалізовані ІС. 13. Зв'язок інформаційних систем усередині підприємства залежить від організаційно-функціональної структури конкретного підприємства, структури його бізнесу, реальних інвестиційних можливостей і політики розвитку. 14. В сервіс-орієнтованій архітектурі (Service-Oriented Architecture - SOA) інформаційна система будується з набору гетерогенних слабо зв’язаних компонентів (сервісів), базовими поняттями в якій є інформаційна послуга (сервіс) та композитний (складовий) додаток. Використання SOA-архітектури дозволяє ефективно організувати оперативну адаптацію ІТ-систем під вимоги бізнесу, що дає стратегічну перевагу компанії, що полягає в: підвищенні швидкості адаптації бізнесу до швидко змінних вимог ринку (Agility); розширенні взаємодії гетерогенних корпоративних інформаційних систем при збереженні зроблених в них інвестицій; скороченні витрат на ІТ-системи на основі повторного використання їх функціональних компонентів; підвищенні продуктивності праці клієнтів, партнерів і співробітників (на основі архітектури Web 2.0). Основні бізнес-цілі впровадження SOA-рішень полягають в ліквідації: фрагментованості і дублювання даних; дублювання реалізацій функцій бізнесу, процедур, процесів; негнучкої архітектури.
Читайте також:
|
||||||||
|