Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Підсумки теми

1. Основний принцип створення інформаційної системи – це принцип "відкритості" інформаційної системи. Відкрита система визначена фахівцями інституту IEEE як "вичерпний і узгоджений набір міжнародних стандартів на інформаційні технології і профілі функціональних стандартів, які специфікують інтерфейси, служби і підтримуючі їх формати, щоб забезпечити взаємодію і мобільність програмних додатків, даних і персоналу".

Загальні властивості відкритих інформаційних систем можна сформулювати таким чином: розширюваність/масштабованість; мобільність/переносимість; взаємодія; стандартованість; дружність до користувача.

2. Сукупність описів всіх необхідних функцій, служб і форматів певного інтерфейсу взаємодії між компонентами самого середовища складає еталонну модель відкритих систем (Reference Open System Model). Еталонна модель середовища відкритих систем (OSE/RM) визначає розділення будь-якої інформаційної системи на додатки (прикладні програми і програмні комплекси) і середовище, в якому ці додатки функціонують.

3. Бізнес-модель підприємства є відображенням підприємства і його інформаційної системи. Вона визначитися з наступними параметрами проекту:

основні цілі бізнесу, які можна досягти за допомогою автоматизації процесів;

перелік ділянок і послідовність впровадження модулів ІС;

фактична потреба в об'ємах програмного і апаратного забезпечення, що купується;

реальні оцінки термінів розгортання і запуску ІСУ;

ключові користувачі ІС і уточнений список членів команди впровадження;

ступінь відповідності вибраного вами прикладного програмного забезпечення специфіці бізнесу вашої компанії.

4. Досвід створення і використання "замовлених" ІС дозволяє умовно виділити наступні основні етапи їх життєвого циклу: визначення вимог до системи і їх аналіз; проектування; розробка; тестування; впровадження; функціонування; супровід.

5. Реінжінірінг процесів бізнесу - це сукупність методів і дій, що служать для того, що перепроектувало процесів відповідно до умов зовнішнього і внутрішнього середовища, що змінилися, і/або цілей бізнесу. Існує декілька базових правил, яких слід дотримуватися в процесі проведення реінжінірінга:

розробка послідовних покрокових процедур для того, що перепроектувало процесів;

використання в проектуванні стандартних мов і нотацій;

наявність евристичних і прагматичних показників, що дозволяють оцінити або зміряти ступінь відповідності перепроектованого процесу або функціональності заданим цілям;

підхід до рішення приватних задач і до їх сукупності повинен бути системним;

навіть невелике поліпшення повинне давати швидкий позитивний ефект.

6. На сьогодні набули поширення три основні методології функціонального моделювання (і супутній їм інструментарій): IDEF (Integrated DEFinition), UML (Unified Modeling Language) і ARIS (Architecture of Integrated Information Systems).

7. Під терміном "CASE-засобу" розуміються програмні засоби, що підтримують процеси створення і супроводу ІС, включаючи аналіз і формулювання вимог, проектування прикладного програмного забезпечення (додатків) і баз даних, генерацію коду, тестування, документування, забезпечення якості, конфігураційне управління і управління проектом, а також інші процеси.

CASE-технології володіють наступними основними достоїнствами, які дозволяють широко використовувати їх при розробці інформаційних систем:

прискорюють процес колективного проектування і розробки;

дозволяють за короткий строк створити прототип замовленої системи із заданими властивостями;

звільняють розробника від рутинної роботи, залишаючи час для творчості;

забезпечують ефективність і якість того, що розробляється ПЗ за рахунок автоматизації контролю всього процесу розробки;

підтримують супровід і розвиток системи на високому рівні.

8. Критично важливими для впровадження нової ІС є наступні чинники:

наявність чітко сформульованих цілей проекту і вимог до ІС;

наявність стратегії впровадження і використання ІС;

проведення передпроектного обстеження підприємства і побудови моделей "Як є" і "Як буде";

планування робіт, ресурсів і контроль виконання плану впровадження;

участь вищого керівництва у впровадженні системи;

проведення робіт по впровадженню ІС фахівцями з інтеграції систем спільно з фахівцями підприємства;

регулярний моніторинг якості виконуваних робіт;

швидке отримання позитивних результатів хоч би в частині упроваджених модулів ІС або в процесі її дослідної експлуатації.

9. Основні фази впровадження інформаційної системи:

попередні роботи з підготовки проекту впровадження ІС;

підготовка проекту;

концептуальне опрацьовування проекту;

реалізація проекту.


Читайте також:

  1. VII. Підсумки уроку
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Економічні підсумки першої світової війни
  4. Запитання , підсумки.
  5. Коли і за яких обставин було прийнято Акт проголошення незалежності України? Визначте значення референдуму 1 грудня 1991 року, його підсумки.
  6. Підсумки
  7. Підсумки
  8. Підсумки та уроки національно-визвольних змагань в Україні в 1917 – 1920 рр.
  9. Підсумки теми
  10. Підсумки теми
  11. Підсумки теми




Переглядів: 530

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні фази впровадження інформаційної системи. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.