МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Практичне заняття №6Література. План Практична робота №5 Виконання роботи. План І. Підготувати сповіщення на такі теми: 1. Особливості газообміну у водному середовищі. Вода як екологічне середовище. 2. Принципи водного дихання. Тварини оксифіли-стенобіонти, евриоксибіонти, оксифоби-стенобіонти. Пристосування до зміни вмісту кисню у воді. 3. Газообмін у повітряному середовищі. Принципи повітряного дихання. 4. Дихання у птахів. 5. Газообмін у пірнаючих тварин. Запасання О2 при пірнанні. 6. Пристосування до економного використання О2. II. Замалювати схему протитоку води та крові у зябрах кісткових риб (за Шмідт-Нієльсен, 1982, та Hoar, 1966).
ІІІ. Виконати роботу "Визначення трофічних зв'язків у екосистемі". Мета:Визначити мережу трофічних зв'язків у межах одного екоїда або екосистеми. Матеріали та обладнання:лупа, підзорна труба, фотоапарат тощо.
1. В межах обраної екосистеми вибрати та записати видовий склад автотрофів. 2. Визначте основних споживачів рослинності (травоїдних тварин). Запишіть склад консументів 1-го порядку. 3. Встановіть консументів 2-го, а можливо, й вищого порядків. 4. Складіть характерні для даної ділянки трофічні ланцюжки, зазначивши їх тип (пасовищний, детритний, паразитарний). 5. Оберіть будь-який екоїд (дуб, 2-3 екземпляри сосни, повалений стовбур дерева, пеньок з грибами тощо). 6. Спостереженням встановіть і накресліть основні трофічні ланцюжки, пов'язані з цим екоїдом. 7. Зробіть висновки. Тема:Теплообмін, терморегуляція у тварин. Значення сонячної енергії. Мета:Визначити вплив видимого світла, ультрафіолетових та інфрачервоних І. Підготувати сповіщення на такі теми: 1. Світло та екологічний фактор. Його вплив на поведінку тварин. 2. Значення температури середовища в житті тварин. 3. Особливості терморегуляції у пойкілотермних тварин. Температурна компенсація. 4. Гомойотермні тварини. Хімічна та фізична терморегуляція. 5. Суть оборотної гіпотермії у тварин. 1. В чому полягає адаптивна поведінка пойкілотермних тварин, пов’язана з терморегуляцією? Навести приклади. 2. Назвати види рептилій геліотермних та геотермних.| 3. Якою може бути t° тіла гомойотермних тварин? 4. Якою буває терморегуляторна поведінка білого ведмедя, ведмедя грізлі? [1], [2], [3], [4], [5], [6], [7]. Тема: Біологічні цикли. Просторова орієнтація у тварин. Мета: Ознайомитись із циркадними та цирканними ритмами у тварин, механізмами їх регуляції; особливостями просторової орієнтації у представників різних таксонів. Читайте також:
|
||||||||
|