Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття №6

Література.

План

Практична робота №5

Виконання роботи.

План

І. Підготувати сповіщення на такі теми:

1. Особливості газообміну у водному середовищі. Вода як екологічне середовище.

2. Принципи водного дихання. Тварини оксифіли-стенобіонти, евриоксибіонти, оксифоби-стенобіонти. Пристосування до зміни вмісту кисню у воді.

3. Газообмін у повітряному середовищі. Принципи повітряного дихання.

4. Дихання у птахів.

5. Газообмін у пірнаючих тварин. Запасання О2 при пірнанні.

6. Пристосування до економного використання О2.

II. Замалювати схему протитоку води та крові у зябрах кісткових риб (за Шмідт-Нієльсен, 1982, та Hoar, 1966).

 

ІІІ. Виконати роботу "Визначення трофічних зв'язків у екосистемі".

Мета:Визначити мережу трофічних зв'язків у межах одного екоїда або екосистеми.

Матеріали та обладнання:лупа, підзорна труба, фотоапарат тощо.

 

1. В межах обраної екосистеми вибрати та записати видовий склад автотрофів.

2. Визначте основних споживачів рослинності (травоїдних тварин). Запишіть склад консументів 1-го порядку.

3. Встановіть консументів 2-го, а можливо, й вищого порядків.

4. Складіть характерні для даної ділянки трофічні ланцюжки, зазначивши їх тип (пасовищний, детритний, паразитарний).

5. Оберіть будь-який екоїд (дуб, 2-3 екземпляри сосни, повалений стовбур дерева, пеньок з грибами тощо).

6. Спостереженням встановіть і накресліть основні трофічні ланцюжки, пов'язані з цим екоїдом.

7. Зробіть висновки.


Тема:Теплообмін, терморегуляція у тварин. Значення сонячної енергії.

Мета:Визначити вплив видимого світла, ультрафіолетових та інфрачервоних
променів на життєдіяльність тваринного організму, з”ясувати особливості терморегуляції у пойкілотермних та гомойотермних організмів.

І. Підготувати сповіщення на такі теми:

1. Світло та екологічний фактор. Його вплив на поведінку тварин.

2. Значення температури середовища в житті тварин.

3. Особливості терморегуляції у пойкілотермних тварин. Температурна компенсація.

4. Гомойотермні тварини. Хімічна та фізична терморегуляція.

5. Суть оборотної гіпотермії у тварин.
II. Переглянути відеофільми "Білий ведмідь", "Амфібії та рептилії"" та дати відповіді на запитання:

1. В чому полягає адаптивна поведінка пойкілотермних тварин, пов’язана з терморегуляцією? Навести приклади.

2. Назвати види рептилій геліотермних та геотермних.|

3. Якою може бути t° тіла гомойотермних тварин?

4. Якою буває терморегуляторна поведінка білого ведмедя, ведмедя грізлі?
III. Записати в зошит умови появи у процесі філогенезу комплексу терморегуляційних реакцій (за І.О. Шиловим).

[1], [2], [3], [4], [5], [6], [7].


Тема: Біологічні цикли. Просторова орієнтація у тварин.

Мета: Ознайомитись із циркадними та цирканними ритмами у тварин, механізмами їх регуляції; особливостями просторової орієнтації у представників різних таксонів.


Читайте також:

  1. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  2. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  3. VІ. План та організаційна структура заняття
  4. Алергія та анафілаксія, їх практичне значення .
  5. Бактеріофаг, його природа і практичне застосування. Вплив бактеріофага на мінливість мікроорганізмів.
  6. Вид заняття: лекція
  7. Вид заняття: лекція
  8. Вид заняття: лекція
  9. Вид заняття: лекція
  10. Вид заняття: лекція
  11. Відповідь на практичне завдання.
  12. Вступне заняття




Переглядів: 733

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота №4 | Методика фенологічних спостережень за тваринами

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.