МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практична робота №4Хід роботи. Хід роботи. Лабораторна робота №3 Тема:Оцінка чисельності популяції методом повторних відловів. Мета роботи:Опанування на практиці одним із методів оцінки розмірів популяції. Матеріали та обладнання:пастки для комах, кольоровий маркер або липка стрічка (скотч). Метод зручний для оцінки чисельності популяцій риб та членистоногих невеликої водойми, популяції членистоногих на певній ділянці суші. Для початку відловіть деяку, бажано велику, кількість особин обраного виду. На кожній тварині поставте мітку, яка буде деякий час (не менше доби) помітна (фарбою, липкою стрічкою, чорнилом) і не зашкодить тварині. Після цього всіх тварин випустіть на те ж саме місце. Зачекайте, поки ці особини рівномірно перемішаються з іншими особинами популяції (одну добу) і знову проведіть відлови. Чисельність популяції оцініть за формулою: N1 X N2 Х = ---------------- N2M-
де X - загальний розмір популяції (індекс Лінкольна) ni - чисельність тварин у 1-му відлові N2- чисельність тварин у 2-му відлові N2M - чисельність тварин з міткою у 2-му відлові.
Тварин зважте для подальших досліджень екосистеми і відпустіть. Для виконання роботи потрібно два дні. Лабораторна робота №4| Тема:Дослідження функціонування, структури, трофічних зв'язків популяції Мета:проаналізувати характер будови мурашника, поведінку і характер життя мурашок. Матеріали та обладнання:лупа, щоденник, олівець. 1. Знайдіть мурашник, опишіть його розміри (висоту, діаметр), матеріал з якого він складений. 2. Визначте кількість і напрям потоків мурашок, їх інтенсивність. Для цього на різних потоках проведіть лінію довжиною 0.5 чи 1 метр і обраховуйте, скільки мурашок її перетнуло в один та інший бік за певний період. 3. Досліди повторіть через 3-4 години (бажано за різних погодних умов). 4. На основі цих даних обрахуйте інтенсивність функціонування мурашок в цілому. Встановіть, як інтенсивність і напрямок руху залежать від зовнішніх чинників, часу доби. Водночас, оцініть характер решток, які переносять мурашки (шматочки рослин, насіння або плоди, тваринну їжу і т.д.). 5.Повторивши такі досліди в мурашниках, розташованих в різних типах екосистем оцініть вплив екосистеми на функціонування та трофічні зв'язки мурашника. 6. Проведіть відповідні математичні розрахунки і дайте характеристику впливу
Тема:Газообмін та дихання у тварин. Загальне значення дихання та газообміну Мета:З'ясувати роль і значення дихання та газообміну у тварин, механізм перебігу цих процесів у тварин різних екологічних груп. Читайте також:
|
||||||||
|