МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Конспект лекційКомплексне дослідження нафтогазоносності територій М.І. Манюк Івано-Франківський національний технічний МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Конспект лекцій Комплексне дослідження нафтогазоносності територій М.І. Манюк Івано-Франківський національний технічний Запитання для самоперевірки і повторення 1. Як відновлювалась система освіти у повоєнні роки? 2. Які задачі стояли в галузі архітектури і будівництва після Великої Вітчизняної війни? 3. Які теми и проблеми висвітлювала українська література 50-80-х рр.? 4. Як розвивався український кінематограф радянського періоду? 5. Які соціально-політичні умови призвели до руху «шістдесятників»? 6. У чому, на вашу думку, виявляються суперечності у розвитку культури 50-60-х років? 7. Як розвивались музичне, театральне, образотворче мистецтво 50-80-х рр.? 8. Якими були науково-технічні досягнення Радянської України? 9. Які законодавчі документи визначають напрями та зміст відродження української культури на сучасному етапі?
Теми рефератів: 1. Тема Великої Вітчизняної війни в українському кінематографі. 2. Українські «шістдесятники». 3. Система освіти в Україні. 4. Стан і проблеми народного мистецтва на сучасному етапі. 5. Особливості культурного відродження на сучасному етапі. 6. Театральна Одеса: історія і сучасність.
Основна література 1. Лекції з історії світової та вітчизняної культури: Навч. вид. / За загальн. ред. Яртися А.В., Шендрика С.М., Черепанової С.О. – Львів, 1994, 2005. 2. Українська культура: історія і сучасність; Навч. Посібник /За ред. Черепанової С.О. – Львів, 1994.
Додаткова література з теми Бокань В., Польовий Л. Історія культури України. Навч. Посібник. – К., 2002. Висоцький О.Ю. Історія української культури. - Дніпропетровськ, 2009. Історія української культури XX ст.: у 2 кн. — К., 1993-1995. Історія українського радянського кіно: у 3 т. — К., 1986. Павличко С. Дискурс модернізму в українській літературі. — К.. 1997 Попович М.В.Нарис історії культури України. — К., 1998. Римаренко Ю.І. Національний розвій України: проблеми і перспективи. — К., 1995. Украинская Советская социалистическая республика: Энциклопедический справочник. — К., 1987. Феномен нації: Основи життєдіяльності. — К., 1998. Феномен української культури: методологічні засади осмислення. — К., 1996. Шейко В.М. Історія української культури. — Харків, 2001. Шейко В.М. Культура. Цивілізація. Глобалізація.— Харків, 2001. Шейко В.М., Тишевська Л.Г. Історія української художньої культури. — Харків, 2003. університет нафти і газу
університет нафти і газу
Кафедра геології та розвідки нафтових і газових родовищ
Для студентів спеціальності «Геологія нафти і газу»
Читайте також:
|
||||||||
|