Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Конспект лекцій

Комплексне дослідження нафтогазоносності територій

М.І. Манюк

Івано-Франківський національний технічний

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Конспект лекцій

Комплексне дослідження нафтогазоносності територій

М.І. Манюк

Івано-Франківський національний технічний

Запитання для самоперевірки і повторення

1. Як відновлювалась система освіти у повоєнні роки?

2. Які задачі стояли в галузі архітектури і будівництва після Великої

Вітчизняної війни?

3. Які теми и проблеми висвітлювала українська література 50-80-х рр.?

4. Як розвивався український кінематограф радянського періоду?

5. Які соціально-політичні умови призвели до руху «шістдесятників»?

6. У чому, на вашу думку, виявляються суперечності у розвитку культури

50-60-х років?

7. Як розвивались музичне, театральне, образотворче мистецтво


50-80-х рр.?

8. Якими були науково-технічні досягнення Радянської України?

9. Які законодавчі документи визначають напрями та зміст відродження української культури на сучасному етапі?

 

 

Теми рефератів:

1. Тема Великої Вітчизняної війни в українському кінематографі.

2. Українські «шістдесятники».

3. Система освіти в Україні.

4. Стан і проблеми народного мистецтва на сучасному етапі.

5. Особливості культурного відродження на сучасному етапі.

6. Театральна Одеса: історія і сучасність.

 

Основна література

1. Лекції з історії світової та вітчизняної культури: Навч. вид. / За загальн.

ред. Яртися А.В., Шендрика С.М., Черепанової С.О. – Львів, 1994, 2005.

2. Українська культура: історія і сучасність; Навч. Посібник /За ред.

Черепанової С.О. – Львів, 1994.

 

 

Додаткова література з теми

Бокань В., Польовий Л. Історія культури України. Навч. Посібник. – К.,

2002.

Висоцький О.Ю. Історія української культури. - Дніпропетровськ, 2009. Історія української культури XX ст.: у 2 кн. — К., 1993-1995.

Історія українського радянського кіно: у 3 т. — К., 1986.

Павличко С. Дискурс модернізму в українській літературі. — К.. 1997

Попович М.В.Нарис історії культури України. — К., 1998.

Римаренко Ю.І. Національний розвій України: проблеми і перспективи. — К., 1995.

Украинская Советская социалистическая республика: Энциклопедический

справочник. — К., 1987.

Феномен нації: Основи життєдіяльності. — К., 1998.

Феномен української культури: методологічні засади осмислення. — К.,

1996.

Шейко В.М. Історія української культури. — Харків, 2001. Шейко В.М. Культура. Цивілізація. Глобалізація.— Харків, 2001.

Шейко В.М., Тишевська Л.Г. Історія української художньої культури. — Харків, 2003.

університет нафти і газу

 

 

 

 

 

 


університет нафти і газу

 

 

Кафедра геології та розвідки

нафтових і газових родовищ

 

 

 

 

Для студентів спеціальності

«Геологія нафти і газу»

 

 


Читайте також:

  1. Види лекцій
  2. Викладення лекційного матеріалу
  3. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.
  4. Електронний конспект лекцій
  5. Завдання лекційних занять
  6. І. ПРОСЛУХОВУВАННЯ ТА КОНСПЕКТУВАННЯ ЛЕКЦІЙ
  7. ІІ. МАТЕРІАЛИ ДО КУРСУ ЛЕКЦІЙ
  8. ІІI. Тематика лекцій
  9. ІІІ. ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ ЛЕКЦІЙНОГО ЗАНЯТТЯ
  10. Індивідуальний метод обліку кількості знесених яєць проводять у селекційних стадах, застосовують для цього контрольні гнізда, або утримання в індивідуальних клітках.
  11. Коновалова М.Д.Экспериментальная психология: конспект лекций. - Высшее образование. – 2006.
  12. КОНСПЕКТ




Переглядів: 395

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теми рефератів | Лекція 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.