МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Лекція 1Вступ ЗМІСТ Забороняється тиражувати та розповсюджувати Дане видання – власність ІФНТУНГ МВ 02070855-2088-2008 Івано-Франківськ
Манюк М.І.Комплексне дослідження нафтогазоносності територій. Конспект лекцій. – Івано-Франківськ: Факел, 2008. – 68с. Конспект лекцій розроблено у відповідності з робочою програмою навчальної дисципліни та навчальним планом підготовки магістрів за спеціальністю “Геологія нафти і газу”. У конспекті розглянуті питання раціонального комплексу-вання геолого-геофізичних досліджень нафтогазоносності територій з метою підвищення ефективності геологорозвідувальних робіт на нафту і газ. Рецензенти: д-р. геол. наук, професор, завідувач кафедри геофізичних досліджень свердловин Д.Д. Федоришин
канд. геол.-мінерал. наук, професор кафедри теоретичних основ геології М.І. Чорний
без відома авторів
Питання комплексного примінення геофізичних, геохімічних, геологічних методів і спільної інтерпретації різнорідних матеріалів мають дуже важливе значення в практиці геологічних досліджень і пошуку родовищ корисних копалин. Нажаль чіткі теоретичні основи раціонального комплексування методів практично не розроблені і безпосередньо визначається дослідницьким шляхом. Приведені у конспекті дані показують, що для вирішення цієї проблеми, в залежності від особливостей геологічної будови досліджуваних територій і наявних геолого-геофізичних даних можуть використовуватись різні прийоми, далеко не рівноцінні з точки зору отримуваних результатів і їх достовірності. Звідси і витікає, необхідність детального аналізу питань як впровадження новітніх, ефективних прийомів пошукових методів, так і раціонального комплексування існуючих методів. А в кінцевому результаті ефективність нафтогазопошукових робіт буде визначатись оптимальним використанням методики виконання окремих видів пошукових досліджень і їх раціональним комплексуванням. Метою даної дисципліни є одержання студентами знань з наукових основ комплексного прогнозування нафтогазоносності надр на базі використання різноманітних генетичних, геологічних, геохімічних, гідрогеологічних і геотермічних критеріїв. Вивчення зазначеної дисципліни допоможе студентові навчитися робити наукові узагальнення та висновки, які надалі він зможе використовувати за місцем роботи при оцінці перспектив нафтогазоносності територій та вибору напряму пошуково-розвідувальних робіт у конкретних геологічних умовах.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|