Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення і дослідження виду АЧХ

Нехай задано проаналізувати АЧХ фільтра з такими параметрами сигналу: l = 0,1, ...,31; А = 1, 2,...,100; S = 8, 16; Q = -64...64; N = 0,1, …, 31.

Згідно ф-ли 11.6 формуємо масиви значень синусів та косинусів:

for(i = 0; i < N; i++)

{

sin0[i] = sin(2*pi*i/N);

cos0[i] = cos(2*pi*i/N);

}

for(i = 0; i < SN; i++)

{

sin1[i] = sin(2*pi*i/SN);

cos1[i] = cos(2*pi*i/SN);

}

де N – розмір перетворення, а SN – добуток N та S .

Обчислюється значення дійсної та уявної складової як результат добутку та (див. ф-лу 11.5). Значення синусів та косинусів вибираємо із масивів отриманих на попередньому етапі:

for(i = 0; i < N; i++)

{

a = (abs(S*l+Qmin)*i)%SN;

b = l*i%N;

Re += A*cos1[a]*cos0[b] + A*sin1[a]*sin0[b];

Im += A*cos1[a]*sin0[b] - A*sin1[a]*cos0[b];

}

Обчислюємо значення координати Y для відображення результату:

Y[j] = sqrt(pow(Re, 2) + pow(Im, 2));

Лістинг програми наведений у Додатку.

При запуску програми з’являється вікно.

Рис.11.6. Головне вікно програми

Зміна параметрів проводиться шляхом натиску мишкою на стрілки, що містяться біля кожного поля праворуч.

Для перегляду результату у графічному представленні натисніть клавішу <Vizualize>. Графік АЧХ наведений на рис.11.7.

Рис.11.7. Графік АЧХ

Для отримання табличного представлення результату необхідно натиснути клавішу <Table>. Фрагмент значень АЧХ наведений в табл.11.1.

Табл.11.1. Значення АЧХ (фрагмент)

 

 



Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. Ocнoвнi визначення здоров'я
  5. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  6. Актуальність дослідження
  7. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  8. Алгоритм дослідження кон’юктури
  9. Аналіз документів як метод соціологічного дослідження.
  10. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  11. Аналіз потреб споживачів та аналіз конкурентів у процесі маркетингового дослідження
  12. Аналіз службового призначення деталей та конструктивних елементів обладнання харчових виробництві, визначення технічних вимог і норм точності при їх виготовленні




Переглядів: 606

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Процес формування АЧХ | Питання для самоперевірки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.