Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІСТОРІЯ ХНУРЕ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ

ВСТУП

ЗМІСТ

 

ВСТУП.. 6

1 ІСТОРІЯ ХНУРЕ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ.. 8

1.1 Історія створення і структура ХНУРЕ. Організація навчання в університеті. 8

1.1.1 Історія створення ХНУРЕ.. 8

1.1.2 Структура університету. 11

1.1.3 Основні права та обов’язки співробітників, аспірантів і студентів університету. 14

1.2 Кваліфікаційні вимоги до бакалавра та магістра, структура навчального плану бакалаврату напряму 0927 „Видавничо-поліграфічна справа”. 16

1.2.1 Кваліфікаційні вимоги. 16

1.2.2 Структура навчального плану бакалаврату спеціальностей напряму „Видавничо-поліграфічна справа”. 17

2 ІСТОРІЯ РОЗВИТКУ КНИГИ.. 22

2.1 Етапи розвитку конструкції книги. 23

2.2 Історія книгодрукування. 27

3 ОСНОВИ ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНОЇ СПРАВИ.. 33

3.1 Поліграфічне виробництво. Основні терміни та визначення. Система вимірів в поліграфії. Формати паперу та видань. 33

3.1.1 Основні терміни та визначення. 33

3.1.2 Система вимірів в поліграфії 35

3.1.3 Формати паперу та видань. 35

3.2 Основні етапи технологічного процесу виготовлення друкованої продукції (додрукарська підготовка, друк, післядрукарська обробка). 37

3.3 Види друку. Глибокий, офсетний, високий та спеціальні види друку. 41

3.4 Ринок видавничої продукції і поліграфічного устаткування, тенденції їхнього розвитку. 50

3.4.1 Класифікація продукції поліграфічного виробництва. 50

3.4.2 Тенденції поліграфічного ринку. 53

3.4.3 Ринок поліграфічного устаткування. 54

3.4.4 Умови успіху поліграфічного підприємства. 55

3.4.5 Друкарські системи майбутнього. 57

3.4.6 Розвиток поліграфічного машинобудування в Україні 58

3.5 Стан і перспективи розвитку офсетного друку. 59

3.5.1 Роль і місце офсетного друку в сучасній поліграфії 59

3.5.2 Технологічні особливості офсетної друку. 62

3.5.3 Розвиток додрукарських процесів офсетного виробництва. 63

3.6 Перспективи розвитку глибокого способу друку. 67

3.7 Напівтони та колір у поліграфії 69

3.7.1 Видавничі оригінали. 69

3.7.2 Відтворення кольору. 70

3.7.3 Основні колірні системи. 72

3.8 Поліграфічні матеріали. 74

3.8.1 Фототехнічні матеріали. 75

3.8.2 Формні матеріали. 76

3.8.3 Папір і картон. 81

3.8.4 Друкарська фарба. 87

3.8.5 Лаки. 89

4 КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ВИДАВНИЧО-ПОЛІГРАФІЧНІЙ СПРАВІ. 92

4.1 Електронні видання. 92

4.1.1 Елементи електронного видання. 93

4.1.2 Формати електронних видань. 95

4.1.3 Класифікація електронних видань. 96

4.1.4 Сучасний стан і перспективи електронного книговидання. 98

4.2 Комп’ютерні технології в видавничій та поліграфічній справі. Роль комп’ютерних видавничих систем у до друкарській підготовці 99

5 РЕКЛАМА ЯК ВИДАННЯ.. 105

5.1 Реклама та маркетинг. Визначення маркетингу. Ціль та етапи маркетингу. 105

5.2 Роль і значення реклами в сучасних умовах. 108

5.3 Історія розвитку реклами і становлення рекламного бізнесу в Україні і за кордоном.. 111

5.3.1 Зародження реклами. 111

5.3.2 Середньовіччя. 114

5.3.3 Закордонна реклама. 116

5.3.4 Дореволюційна вітчизняна реклама. 120

5.3.5 Реклама в СРСР. 122

5.3.6 Українська реклама в 90-і роки. 123

5.4 Класифікація реклами. Основні терміни та визначення. 127

5.5 Місце видавничих технологій в розробці реклами. 132

5.6 Роль реклами в процесі збуту товару. 133

6 ДІЛОВІ НАВИЧКИ.. 135

6.1 Набуття навичок навчатися. 135

6.2 Навчання вмінню робити що-небудь. 136

6.2.1 Формування цілі 136

6.2.2.Визначення необхідних дій. 137

6.2.3 Практичні вправи. 137

6.3 Навчання запам’ятовуванню будь-чого. 138

6.3.1 Система збору чуттєвої інформації (сенсорна система) 139

6.3.2 Короткострокова пам’ять. 139

6.3.3 Довгострокова пам'ять. 140

6.3.4 Запам’ятовування напам’ять. 140

6.4 Організація процесу навчання. 141

6.5 Навички читання і конспектування. 143

6.6 Підготовка і проведення публічного виступу (доповіді) 146

6.7 Навчання розумінню будь-чого. 153

6.8 Навчання будь-яким навичкам.. 154

 

 

Дисципліна “Введення в спеціальність” для студентів спеціальності 7.092704 “Комп’ютеризовані технології та системи видавничо-поліграфічних виробництв” ставить своєю основною задачею надати загальне уявлення про характеристику і конструкцію видавничої продукції, основні технологічні процеси її виготовлення, поліграфічне устаткування, видавничо-поліграфічні термінології, а також елементарні знання про редакційно-видавничі процеси й історію розвитку поліграфії.

Знання цієї дисципліни сприяє більш ефективному вивченню наступних (подальших) спеціальних дисциплін і виборові напрямку спеціалізації студентів, а також дозволяє забезпечити безперервність їхньої професійної підготовки.

За останні роки процеси підготовки та виробництва друкованих засобів інформації зазнали i продовжують зазнавати значних змін. Особливо це стосується видавничого процесу підготовки й опрацювання авторських оригіналів, де цю роботу сьогодні не можна уявити без сучасних комп'ютерних видавничих систем (КВС), які на основі електроніки, комп'ютерної i лазерної техніки значно спростили цей процес. Розвиток КВС дуже сильно впливає також на видавничо-поліграфічні процеси. Багато процесів формного виробництва (наприклад, процес хімічного травлення та ін.) уже стали або стають анахронізмом. Їх замінюють нові, сучасні технології – «Computer-to-Film», «Computer-to-Plate», «Computer-to-Press» та ін. Цифрова технологія дедалі більше поширюється, особливо це стосується появи сканерів i цифрових фотоапаратів, коли стало можливим одержувати й обробляти первинну інформацію (не тільки текстову, а й ілюстровану) в цифровому вигляді.

Кардинальні зміни торкнулися i друкарських процесів й обладнання. Це знайшло відображення в появі цифрових технологій друку не тільки стосовно кольорових комп'ютерних принтерів, а й друкарських машин. У таких машинах фактично відбулося чи то зрощування друкарських i формних процесів, чи то перенесення формних процесів у друкарську машину.

Кінець нинішнього століття у поліграфії знаменує великими змінами в ycix способах друку, особливо в офсетному плоскому, що посідає провідне місце у випуску друкованої продукції. Сучасний офсетний cпociб друку – це високомеханізований та автоматизований cпociб, в якому більшість технологічних операцій (як у формних, так i в друкарському процесах) виконуються практично без втручання людини або за мінімальною участю.

Ринок друкованої продукції останнім часом невпинно та динамічно змінюється. Збільшується попит на багатокольорові високоякісні видання, випущені малими тиражами. Зросла i кількість виробників видавничо-поліграфічної продукції.

У таких умовах зростають вимоги до якості друкованої продукції; вони частково компенсуються впровадженням в Україні нових технологічних процесів, сучасного обладнання, нових досконалих поліграфічних матеріалів, необхідного програмного забезпечення комп'ютерних систем. Але навіть професіоналу сьогодні нелегко розібратися у запропонованих зарубіжними виробниками та іншими дистриб'юторами різноманітних технологіях, системах, обладнанні, методах контролю, особливо за відсутності узагальнюючої інформації.

Сьогодні у поліграфічні промисловості України спостерігається процес технічного переоснащення підприємств. Це зумовлено багатьма факторами:

– бурхливим процесом розвитку техніки та технології;

– суттєво підвищеними вимогами до якості друкованої продукції;

– збільшенням обсягів випуску друкованої реклами i пакувальних засобів;

– появою значної кількості невеликих підприємств, які спеціалізовані як на певні види продукції, так i універсальні тощо.

Тільки сучасні техніка та технологія у поєднанні з новими методами управління виробництвом дають змогу підприємствам витримати конкуренцію i досягти ycпixy на ринку поліграфічних послуг, а як стверджує світова практика, малий бізнес є одним із основних факторів процвітання економіки. В таких країнах, як США, Франція, Німеччина, частка малого бізнесу у виробництві валового доходу становить понад 50%. У сфері малого бізнесу створено до 90% нових технологій США, до 40% експортного обігу Японії та 96% нових робочих місць в Італії.

Однією з привабливих сфер приватизації чи вкладання коштів є поліграфічний бізнес, для якого властиві високий рівень прибутків та стабільність розвитку. Зараз в Україні (за даними 1997 р.) налічується 2189 поліграфічних підприємств, серед яких 21% складають державні підприємства, 21,8% – приватні і 56,6% – підприємства з колективною формою власності. Зважаючи на досвід і сучасний стан поліграфічних підприємств у розвинутих країнах заходу, зокрема Німеччини, де 80% друкарень становлять друкарні з кількістю до 20 працівників і де на кожні 5000 жителів припадає 1 друкарня, можна передбачати бурхливий розвиток на Україні малої поліграфії.

 

 

1.1 Історія створення і структура ХНУРЕ. Організація навчання в університеті.


Читайте також:

  1. II. Організація і проведення спортивних походів
  2. II. Організація перевезень
  3. II. Організація перевезень
  4. V Засоби навчання
  5. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  6. Адаптації та навчання
  7. Адміністративно-територіальна організація
  8. Активний метод навчання
  9. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  10. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  11. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  12. Багатокрокове прогнозування з перенавчанням нейромережі на кожному кроці прогнозу




Переглядів: 703

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок 43 | Історія створення ХНУРЕ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.