МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Ситуаційний аналіз.Етап 1. Постановка проблеми
1.1. Ефективна постановка проблеми резюмує все, що ми довідалися про ситуацію, пов'язаної з даною проблемою.
(1) Вона складається в теперішньому часі .описує поточну ситуацію. (2) Вона описує ситуацію в конкретних «вимірюваних" характеристиках, деталізуючи наступну інформацію. Що є джерелом заклопотаності? Де криється дана проблема? Коли це стає проблемою? Хто залучений у проблему або піддається її впливу? Як саме дана проблема зачіпає цих людей? Чому ця проблема повинна хвилювати організацію й громадськість? Постановка проблеми являє собою короткий опис відповідної ситуації, сформульоване у вигляді пропозиції або короткої доповіді. На відміну від постановки проблеми аналіз ситуації являє собою повний набір відомих нам відомостей про ситуацію, її історії, що діють силах і особах, яких вона стосується (як усередині організації, так і за її межами). Докладний аналіз внутрішніх і зовнішніх факторів проблемної ситуації дозволяє РR-Фахівцям одержати інформацію, необхідну для того, щоб правильно оцінити сильні сторони (S) і слабкі сторони (W) організації, а також виявити нові можливості (О) і погрози (Т), що з'являються в зовнішнім оточенні організації. На практиці фахівці в області паблик рилейшнз називають цей підхід SWOT-Аналізом. Із цієї аналітичної конструкції логічно випливає кілька стратегічних міркувань. 1. SO-Стратегії будуються на сильних сторонах організації з метою використання переваг з нових можливостей, що з'являються у зовнішньому оточенні організації; 2. SТ-Стратегії також будуються на сильних сторонах організації з метою протистояння погрозам, що з'являються в її зовнішньому оточенні. 3. WO -стратегії пов'язані зі спробами мінімізувати слабкі сторони організації з метою використання переваг із зовнішніх можливостей. 4. WT-Стратегії пов'язані зі спробами мінімізувати як слабкі сторони організації, так і погрози, що з'являються в її зовнішньому оточенні.
II. Планування й програмування. ПР іноді визначають як стратегічну комунікацію, оскільки вона зайнята довгостроковими цілями.
Стратегічне планування в ПР включає прийняття рішень по програмним цілям і завданням, включаючи ідентифікацію ключових суспільних груп, установлення політики або правил для вибору стратегії й визначення стратегії.
Фахівці з ПР допоможуть своєї організації, якщо зуміють забезпечити їй наступні інформаційні пріоритети: 1. Аналіз зміни в суспільній думці й поведінці публіки й основних діючих осіб. 2. Створення основного джерела інформації про організацію. 3. Передача інформації для внутрішнього споживання. 4. Координація діяльності, що впливає на відносини організації з публікою. У цілому цей етап повинен дати відповіді на такі питання: — ціль програми (до чого саме ми прагнемо); — цільова аудиторія (кого саме варто охопити своїм впливом); — вимоги (чого саме варто досягти з кожним з типів аудиторії). Таке планування необхідно для того, щоб за допомогою зміни в суспільній думці досягти зміни в поводженні.. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|