Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



МОДУЛЬ 1. МІЖНАРОДНИЙ БІЗНЕС

ВСТУП

Київ 2008

Конспект лекцій

МІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

О.М. Ложачевська

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Національний авіаційний університет


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

Національний авіаційний університет

О.М. Ложачевська

 

 

МІЖНАРОДНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ

 

Конспект лекцій

 

Київ 2008

 


УДК 658(100)(042.4)

ББК У298.2я7

Л 71

 

Рецензенти:

Є.М. Сич – докт. екон. наук, професор кафедри економіки підприємств транспорту Державного економіко-технологічного університету транспорту.

О.Є. Бабина - канд. екон. наук, професор кафедри економіки та менеджменту Київської державної академії водного т9ранспорту ім. гетьмана Петра Конашевича-Сагайдачного.

В.М. Загорулько – докт. екон. наук, професор кафедри маркетингу та ресурсозабезпечення Національного авіаційного університету.

 

Затверджено на засіданні науково-методично-редакційною радою Інституту економіки та менеджменту НАУ (протокол № від 2008р.)

 

 

Л 71 Міжнародний менеджмент: конспект лекцій / Автор: Ложачевська О.М. – К.: НАУ, 2008. – 80 с.

 

Містить основні поняття дисципліни "Міжнародний менеджмент". Викладено сутність та особливості розвитку міжнародного бізнесу, визначені основні форми та розкриті особливості менеджменту інтегрованих корпоративних структур з урахуванням національних стереотипів поведінки.

Для студентів спеціальностей 8.050103 "Міжнародна економіка", 8.050104 "Фінанси", 8.050107 "Економіка підприємства".

 

УДК 658(100)(042.4)

ББК 298.2я7

 

© Ложачевська О.М., 2008


Навчальна дисципліна "Міжнародний менеджмент" є складовою підготовки фахівців до практичної діяльності з напряму "Економіка і підприємництво" і спирається на набуті знання під час вивчення дисциплін "Міжнародна економіка", "Менеджмент", "Менеджмент персоналу", "Міжнародні ринки", "Міжнародна торгівля", "Транснаціональні корпорації", "Стратегічне управління", "Економіка зарубіжних країн" та інших фундаментальних та професійно-орієнтованих дисциплін, у яких глибше вивчається окремі проблеми міжнародної економіки.

Основною метою навчальної дисципліни "Міжнародний менеджмент" є розкриття перспектив розвитку міжнародного менеджменту, його ролі в функціонуванні та розвитку транснаціональних корпорацій, пошук нових форм і методів управління та формування міжнародних стратегій в умовах ринкової економіки.

Головна задача вивчення дисципліни "Міжнародний менеджмент" - засвоєння загальних основ управління діяльністю компаній в сучасних умовах розвитку міжнародного бізнесу, вибір методів формування міжнародних стратегій організаційного та економічного розвитку транснаціональних корпорацій.

На базі здобутих знань з дисципліни "Міжнародний менеджмент" фахівець у своїй професійній діяльності може вирішувати компетентно такі професійні завдання щодо:

- сутності концепцій, розвитку та періодизації міжнародного бізнесу;

- особливостей розвитку та структур міжнародного менеджменту;

- формування стратегій виходу українських фірм на зовнішній ринок та ролі функції міжнародного менеджменту;

- сутності форм транснаціональних компаній та фінансово-промислових груп США, Німеччини, Японії, Південної Кореї, Росії тощо;

- організаційно-правових форм бізнесу в Україні та за кордоном;

- особливостей технології міжнародного менеджменту та планування міжнародних НДДКР.


У результаті засвоєння навчального матеріалу навчального модуля №1 „Міжнародний бізнес” студент повинен:

Знати:

- природу та визначення міжнародного бізнесу;

- задачі та особливості міжнародного бізнесу;

- організації та стратегічне управління в міжнародних фірмах;

- організаційно-правові форми міжнародного бізнесу;

- можливості виходу українських фірм на зовнішній ринок та рольові функції міжнародного менеджера.

Вміти:

- застосовувати методи аналізу міжнародного бізнесу;

- робити глобальні оцінки та зіставлення;

- аналізувати розвиток міжнародного бізнесу;

- проводити аналіз та оцінку зовнішнього середовища міжнародного бізнесу.


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. Internet- торгівля , бізнес- портали, аукціон, Internet-банкінг
  3. V міні – модуль
  4. Акціонерне товариство, як форма організацій бізнесу. Акції, їх суть і види.
  5. Аналіз і оцінка рівня соціальної відповідальності бізнесу
  6. Бізнес через Internet
  7. Бізнес – це тяжка праця.
  8. Бізнес-логістика в режимі INTERNET
  9. Бізнес-моделювання в системі управління розвитком підприємства. Поняття та етапи формування бізнес-моделі
  10. Бізнес-план
  11. БІЗНЕС-ПЛАН ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПРОЕКТУ
  12. Бізнес-план підприємства: сутність та складові




Переглядів: 771

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1 Предмет и метод теорий мирохозяйственных связей | Геоцентрична концепція.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.