МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Планування НДРСуть планування як евристичного феномена полягає в тому, що людина, виконуючи завдання, звичайно розбиває його на ряд підзавдань, а далі будує робочий процес як ієрархічну послідовність їх розв’язання. Планування у творчій діяльності має величезне значення, оскільки завдяки йому людині вдається остаточно усвідомити мету дослідження й раціонально побудувати процес її досягнення. Кожному талановитому та амбітному науковцю рано чи пізно доведеться керувати більшим або меншим колективом. У зв’язку із цим, йому необхідно мати певне уявлення про основи планування. Слово ПЛАН досить часто зустрічається в нашому житті, але чітке визначення цього поняття інколи представляє певні труднощі. Ми будемо використовувати вказаний термін у випадку наявності двох переліків: 1. Переліку всіх робіт, виконання яких потрібне для досягнення мети (з оцінкою їх тривалості); 2. Переліку зв'язків між всіма роботами, що установлюють послідовність їх виконання із зазначенням календарних термінів завершення кожної роботи. Кожен керівник може перевірити стан справ у своїх підлеглих самим елементарним чином - попросити представити два наведених вище переліки. У своїй повсякденній роботі керівник, відповідальний за розробку теми в цілому або окремих її частин, повинен бути впевнений у тому, що: · у його плані немає робіт, які не потрібні для досягнення цілей організації за даною темою (зайвих робіт); · у плані не упущені роботи, які необхідні для досягнення кінцевої мети розробки; · у загальному обсязі робіт за темою виділені ті з них, затримка у виконанні яких призведе до зриву наміченого строку завершення всього комплексу робіт. Сучасні вимоги до оперативного керування не допускають безсистемності у підготовці такої інформації. Системна підготовка інформації із всіх виконуваних робіт і тем вивільняє увагу й час керівника для розв’язання основних наукових і технічних проблем. Планування комплексних цільових програм повинно здійснюватись шляхом установлення трьох категоріальних пар: "суб'єкт - об'єкт", "простір - час" й "якість - кількість". Наприклад, для визначення суб'єкту ми порушуємо питання: "Хто відповідає за досягнення даної мети?". Об'єкт - це те, що представляє із себе дана мета. Категоріальна пара "простір - час"передбачає пошук відповідей на питання: "Де" й "Коли" це повинне бути зроблене? Категоріальна пара "якість - кількість" вимагає відповіді на питання: "Який» конкретно результат має бути отриманий? і "Скільки" ресурсів потрібно на виконання даної роботи? Ці питання й наводять у заголовку таблиці контрольних точок або подій, що являє собою уніфіковану форму табличного подання планів (табл. 1.1).
При плануванні робіт з будь-якого поставленого завдання керівникові необхідно виходити з наступних даних: 1) у який строк завдання може бути виконано; 2) скільки і які фахівці будуть зайняті при його виконанні; 3) скільки і які ресурси потрібні для виконання даного завдання; 4) у який строк завдання повинно бути виконане; 5) якщо буде потреба форсувати виконання окремого завдання або розробки - коли воно може бути завершено при залученні додаткових співробітників; 6) які саме співробітники можуть бути залучені до форсованої теми без істотного збитку для інших робіт; 7) коли будуть завершені теми, з яких знята частина виконавців.
Таблиця 1.1 Уніфікований план (таблиця контрольних точок)
Під час повсякденного або періодичного контролю активності та ефективності роботи кожного співробітника організації керівникові потрібно виходити з наступних даних: 1) яку саме роботу виконує даний співробітник у даний момент часу; 2) коли і з яким результатом він повинен завершити виконувану ним роботу; 3) скільки і які саме роботи виконав даний співробітник (досвід і продуктивність його роботи). Наявність системного керівництва дисциплінує колектив, привчаючи кожного виконавця правильно формулювати мету своєї роботи; розуміти її місце в загальній програмі, стежити за своєчасним закінченням кожного етапу робіт; зменшує час виконання роботи без збільшення витрат та втрати якості. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|