1. Завдання та предмет курсу “Основи психології та педагогіки”. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
1.1. Значення психологічних та педагогічних знань в діяльності людини. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
1.2. Визначення предмета психології та педагогіки. Зв’язок психології та педагогіки. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
2. Наука психологія. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
2.1. Етапи розвитку психологічних знань. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
2.2. Зв’язок психології з іншими науками. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
2.3. Структура психологічної науки. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
2.4. Основні методи науково-психологічних досліджень. . . . . . .
|
|
Теми та питання для підготовки до семінарських занять. . . . . . .
|
|
Список використаної та рекомендованої літератури. . . . . . . . . . .
|
|
1. Сучасні психологічні теорії особистості. . . . . . . . . . . . . . .
|
|
1.1. Визначення понять “людина”, “індивід”, “індивідуальність”, “особистість”. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
1.2. Психоаналіз (фрейдизм, неофрейдизм). . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
1.3. Біхевіоризм. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
1.4. Гуманістична психологія особистості. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
1.5. Трансперсональні теорії особистості. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
1.6. Гештальтпсихологія. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
1.7. Когнітивна психологія. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
1.8. Структурний та трансактний аналіз Е. Берна. . . . . . . . . . . . . . .
|
|
2. Пізнавальні процеси психіки особистості. . . . . . . . . . . . .
|
|
2.1. Структура основних форм прояву психіки особистості та їх взаємодії. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
2.2. Пізнавальні процеси психіки особистості. . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
2.3. Відчуття, сприймання як початкові рівні пізнання. . . . . . . . . .
|
|
2.4. Мислення. Індивідуальні особливості мислення. . . . . . . . . . . .
|
|
2.5. Пам’ять. Види пам’яті. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
2.6. Увага. Властивості уваги. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
2.7. Уява. Значення уяви у формуванні творчої особистості. . . . .
|
|
2.8. Мова та її значення у спілкуванні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
3. Емоційні та вольові процеси психіки особистості. . . . . . .
|
|
3.1. Емоції та почуття. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
3.2. Воля. Розвиток волі. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
4. Психічні стани особистості. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
4.1. Психічні стани особистості та їх види. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
4.2. Стрес. Засоби подолання стресу. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
5. Психічні властивості особистості. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
5.1. Психічні властивості особистості та їх види. . . . . . . . . . . . .
|
|
5.2. Темперамент. Характеристика типів темпераменту. . . . . . . .
|
|
5.3. Характер особистості. Акцентуації характеру. . . . . . . . . . . . .
|
|
5.4. Задатки і здібності особистості. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
6. Самооцінка особистості. Психологічні та педагогічні аспекти формування та зміни самооцінки особистості. . . . . . . .
|
|
7. Психологія творчості особистості. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
7.1. Поняття про діяльність. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
7.2. Творчість особистості. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
Теми та питання для підготовки до семінарських занять. . . . . . .
|
|
Теми лабораторних робіт. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
Список використаної та рекомендованої літератури. . . . . . . . . . .
|
|
1. Соціальна психологія. Вчення про соціальні групи. . . . . .
|
|
1.1. Поняття соціальної групи. Класифікація груп. . . . . . . . . . . . . .
|
|
1.2. Рівні розвитку груп. Колектив. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
2. Соціально-психологічні аспекти взаємовідносин в соціальних групах. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
2.1. Проблема лідерства та керівництва. Типи лідерства. . . . . . . . .
|
|
2.2. Соціально-психологічний клімат соціальної групи. . . . . . . . . .
|
|
3. Психологія спілкування. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
3.1. Поняття спілкування. Вербальна та невербальна комунікації. .
|
|
3.2. Спілкування і взаєморозуміння. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
3.3. Поняття конфлікту. Методики аналізу та вирішення конфліктів. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
Теми та питання для підготовки до семінарських занять . . . . . . .
|
|
Теми лабораторних робіт. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
Список використаної та рекомендованої літератури. . . . . . . . . . .
|
|
1. Предмет та завдання педагогіки. Галузі педагогіки. Цілі та зміст освіти. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
2. Основи теорії навчання. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
2.1. Дидактика. Принципи навчання. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
2.2. Форми організації і методи навчання. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
2.3. Контроль навчально-пізнавальної діяльності. . . . . . . . . . . . . .
|
|
3. Основи теорії виховання. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
3.1. Виховання. Мета та завдання виховання. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
3.2. Принципи виховання. Самовиховання. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
3.3. Види та методи виховання. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|
Теми та питання для підготовки до семінарських занять. . . . . . . .
|
|
Список використаної та рекомендованої літератури. . . . . . . . . . .
|
|
|
|
Термінологічний словник. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
|
|