Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ВСТУП ДО КУРСУ

ОСНОВИ

ПСИХОЛОГІЇ ТА ПЕДАГОГІКИ

 

ЗМІСТ

Передмова. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . .

Розділ І

1. Завдання та предмет курсу “Основи психології та педагогіки”. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.1. Значення психологічних та педагогічних знань в діяльності людини. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.2. Визначення предмета психології та педагогіки. Зв’язок психології та педагогіки. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. Наука психологія. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.1. Етапи розвитку психологічних знань. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.2. Зв’язок психології з іншими науками. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.3. Структура психологічної науки. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.4. Основні методи науково-психологічних досліджень. . . . . . .
Теми та питання для підготовки до семінарських занять. . . . . . .
Список використаної та рекомендованої літератури. . . . . . . . . . .

Розділ ІІ

ПСИХОЛОГІЯ ОСОБИСТОСТІ

1. Сучасні психологічні теорії особистості. . . . . . . . . . . . . . .
1.1. Визначення понять “людина”, “індивід”, “індивідуальність”, “особистість”. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.2. Психоаналіз (фрейдизм, неофрейдизм). . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.3. Біхевіоризм. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.4. Гуманістична психологія особистості. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.5. Трансперсональні теорії особистості. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.6. Гештальтпсихологія. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.7. Когнітивна психологія. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
1.8. Структурний та трансактний аналіз Е. Берна. . . . . . . . . . . . . . .
2. Пізнавальні процеси психіки особистості. . . . . . . . . . . . .
2.1. Структура основних форм прояву психіки особистості та їх взаємодії. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.2. Пізнавальні процеси психіки особистості. . . . . . . . . . . . . . . . .
2.3. Відчуття, сприймання як початкові рівні пізнання. . . . . . . . . .
2.4. Мислення. Індивідуальні особливості мислення. . . . . . . . . . . .
2.5. Пам’ять. Види пам’яті. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.6. Увага. Властивості уваги. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.7. Уява. Значення уяви у формуванні творчої особистості. . . . .
2.8. Мова та її значення у спілкуванні . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3. Емоційні та вольові процеси психіки особистості. . . . . . .
3.1. Емоції та почуття. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2. Воля. Розвиток волі. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4. Психічні стани особистості. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.1. Психічні стани особистості та їх види. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
4.2. Стрес. Засоби подолання стресу. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5. Психічні властивості особистості. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
5.1. Психічні властивості особистості та їх види. . . . . . . . . . . . .
5.2. Темперамент. Характеристика типів темпераменту. . . . . . . .
5.3. Характер особистості. Акцентуації характеру. . . . . . . . . . . . .
5.4. Задатки і здібності особистості. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
6. Самооцінка особистості. Психологічні та педагогічні аспекти формування та зміни самооцінки особистості. . . . . . . .
7. Психологія творчості особистості. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
7.1. Поняття про діяльність. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
7.2. Творчість особистості. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Теми та питання для підготовки до семінарських занять. . . . . . .
Теми лабораторних робіт. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Список використаної та рекомендованої літератури. . . . . . . . . . .

Розділ ІІІ

СОЦІАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

1. Соціальна психологія. Вчення про соціальні групи. . . . . .
1.1. Поняття соціальної групи. Класифікація груп. . . . . . . . . . . . . .
1.2. Рівні розвитку груп. Колектив. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. Соціально-психологічні аспекти взаємовідносин в соціальних групах. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.1. Проблема лідерства та керівництва. Типи лідерства. . . . . . . . .
2.2. Соціально-психологічний клімат соціальної групи. . . . . . . . . .
3. Психологія спілкування. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.1. Поняття спілкування. Вербальна та невербальна комунікації. .
3.2. Спілкування і взаєморозуміння. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.3. Поняття конфлікту. Методики аналізу та вирішення конфліктів. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Теми та питання для підготовки до семінарських занять . . . . . . .
Теми лабораторних робіт. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Список використаної та рекомендованої літератури. . . . . . . . . . .

Розділ ІV

ОСНОВИ ПЕДАГОГІКИ

1. Предмет та завдання педагогіки. Галузі педагогіки. Цілі та зміст освіти. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2. Основи теорії навчання. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.1. Дидактика. Принципи навчання. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.2. Форми організації і методи навчання. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
2.3. Контроль навчально-пізнавальної діяльності. . . . . . . . . . . . . .
3. Основи теорії виховання. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.1. Виховання. Мета та завдання виховання. . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.2. Принципи виховання. Самовиховання. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
3.3. Види та методи виховання. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Теми та питання для підготовки до семінарських занять. . . . . . . .
Список використаної та рекомендованої літератури. . . . . . . . . . .
 
Термінологічний словник. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Розділ І


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  4. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  5. Актуальність курсу історіософії історії України
  6. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  7. Більшовицькі війська вступають в Одесу. Лютий 1920 р.
  8. Більшовицькі війська вступають в Одесу. Лютий 1920 р.
  9. Визначення маркетингу й ключових понять курсу
  10. Визначення предмету курсу
  11. Визначення предмету курсу
  12. Вступ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5




Переглядів: 719

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ломбарди | ВСТУП ДО КУРСУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.