МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙМіністерство аграрної політики України Дніпропетровський державний аграрний університет Навчально-науковий інститут економіки
Факультет менеджменту і маркетингу Кафедра менеджменту організацій
з дисципліни «МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ» для студентів денної та заочної форми навчання за спеціальністю 0306 «Менеджмент» (фаховий рівень 6.030601 – бакалавр)
Укладач к. е. н., доцент Воловик І. А.
Дніпропетровськ - 2009 Опорний конспект лекцій з дисципліни “Міжнародні економічні відносини” складено на основі освітньо-кваліфікаційної характеристики спеціалістів фахового напрямку підготовки 0306 “Менеджмент” та типової робочої програми.
Опорний конспект лекцій з дисципліни «Міжнародні економічні відносини» для студентів денної та заочної форми навчання за спеціальністю 0502 «Менеджмент» (фаховий рівень 6.030601 – бакалавр)/ Дніпропетровськ: ДДАУ, 2009. – 82 с.
ЗМІСТ
Мета, завдання та структура дисципліни «Міжнародні економічні відносини»..4 Тема 1. Міжнародні економічні відносини у системі світового господарства. Типологія країн світу……………………………………………………….5 Тема 2. Міжнародний поділ праці та міжнародні економічна інтеграція як об‘єктивна основа МЕВ……………………………………………….12 Тема 3. Міжнародний рух факторів виробництва………………………………..19 Тема 4. Теорії міжнародної торгівлі та роль держави в регулюванні зовнішньоторговельних відносин…………………………30 Тема 5. Структура міжнародної торгівлі та основи зовнішньоторговельної діяльності…………………………………………………………………..41 Тема 6. Міжнародна торгівля послугами………...………………………………..53 Тема 7. Світова валютна система………………………………………………….64 Тема 8. Міжнародні валютно-кредитні відносини та міжнародний рух позикового капіталу……………………………………………………….75 Рекомендована література…………………………………………………………80
Мета, завдання та структура курсу «Міжнародні економічні відносини» Навчальна дисципліна “Міжнародні економічні відносини” є нормативною і входить до циклу дисциплін професійноїпідготовки. Мета вивчення дисципліни – формування у майбутніх менеджерів системи спеціальних знань з проблем розвитку та сучасного стану міжнародних економічних відносин (МЕВ) для фундаментальної та спеціальної освіти та для практичної діяльності за фахом. У результаті вивчення дисципліни студент повинен: знати: - сутність міжнародних економічних відносин, їх значення і еволюцію, чинники і рівні розвитку; - понятійний апарат, що використовується в світовій господарській практиці; - форми міжнародних економічних відносин; - особливості розвитку інтеграційних процесів та діяльності міжнародних економічних організацій; вміти: - творчо аналізувати стан системи міжнародних економічних відносин, визначати проблеми і тенденції їх розвитку; - використовувати одержані знання в умовах України, виходячи з цілей її інтеграції у сучасну систему міжнародних економічних зв‘язків. Структура дисципліни
Тема 1. Міжнародні економічні відносини у системі світового господарства. Типологія країн світу
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|