Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стандартні відхилення

Частка ринку розраховується у відсотках і може бути визначена різними способами:

1. Частка ринку за обсягами продажу

де qпев. тов. — кількість проданих товарів певного виду у натуральних показниках; qтов. — загальний обсяг продажу товарів на базовому ринку в натуральних показниках.

2. Частка ринку за вартісними показниками

де Qпев. тов. — продаж товарів певного виду у вартісних показниках; Qр — місткість ринку у грошових одиницях.

3. Відносна частка ринку

де Rф — частка ринку фірми; Rk — частка ринку конкурента або групи конкурентів.

4. Насиченість ринку

Нр = N / Nn,

де Nn— загальна кількість споживачів або одиниць продукції, що може продаватись; N — кількість споживачів, які придбали товар або одиниць продукції, що була продана (залежно, в яких показниках – натуральних чи вартісних).

Вважається, що за рівня насиченості 85-90% ринок є безперспективним, 5-15% — ринок привабливий для фірми.

Індекс купівельної спроможності визначається за формулою:

Bt = 0,5уi + 0,ЗR1 + 0,2Рi,

де Bt — індекс купівельної спроможності i-го регіону в сумарній купівельній спроможності населення, %; у — частка доходу i-го регіону в чистому (після сплати податків) доході населення загалом по країні; R. — частка обсягу продажу i-го регіону в загальному обсязі продажу загалом по країні; Р — частка кількості населення i-го регіону в загальній чисельності населення країни.


Читайте також:

  1. Аналіз результатів за відхиленнями
  2. Вади розвитку – це порушення внутрішньоутробного розвитку, відхилення від нормальної будови організму. Найлегші ступені вад розвитку називають аномаліями, найважчі – потворністю.
  3. Відхилення від законів Г. Менделя
  4. Відхилення від типових чисельних співвідношень і їх причини.
  5. Відхилення, зрушення і різноманіття мітозу
  6. Вплив факторів на відхилення стандартних витрат
  7. Де задана величина границі допустимого відхилення компетентності експерта з номером від максимальної.
  8. Дисперсія і стандартне відхилення
  9. Додаток №1 Рекомендація по визначенню медичної групи при деяких відхиленнях у стані здоров’я
  10. Ймовірність відхилення відносної частоти від постійної ймовірності в незалежних випробуваннях
  11. ЛЕКЦІЯ № 6. Відхилення соціальної поведінки
  12. Мовний, мовленнєвий, спілкувальний етикет. Стандартні етикетні ситуації




Переглядів: 561

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Моделювання купівельної поведінки організації-споживача | Тема 4. Комплексне дослідження ринку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.