МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Технологія складення поурочного робочого плануТехнологія оформлення поурочного робочого плану після визначення та планування всіх задач, методів і прийомів передбачає застосування як графічного, так і текстового методу. При цьому нам необхідно навчитися складати декілька варіантів таблиць. Але насамперед звертаю вашу увагу на те, що при графічному оформленні важливу роль відіграють скорочення чи умовні позначення. Наприклад, можуть застосовуватися наступні умовні позначення: ВК – вивчення рухової дії під контролем учителя; З – закріплення рухової дії; В – вдосконалення рухової дії до рівня вмінь і навичок; О – облік знань, умінь і навичок, показників контрольних тестів; ОТ – оцінка техніки вправ, що вивчаються. На підставі таблиць, що вже були складені на попередніх стадіях, у першу чергу доцільно скласти загальний графічний робочий план. Він складається з двох блоків. До першого блоку заносяться навчальний заклад, клас, період планування (чверть), кількість уроків у чверті, з них окремо учбових годин за видами вправ (наприклад: легка атлетика (а), плавання (б), рухливі ігри (в) й т. д.). Другий блок складають задачі на чверть. Його можна побудувати за наступною схемою. 1. Ознайомити учнів з основами знань за наступними темами (тема А, тема Б, тема В й т. д.). 2. Повторити матеріал з метою закріплення (тема А, тема Б, тема В й т. д.). 3. Навчити техніці виконання вправ (вправа А, вправа Б, вправа В й т. д.). 4. Сприяти розвиткові рухових якостей шляхом використання наступних прийомів (якість 1 – прийоми А, Б, В й т. д.; якість 2 – прийоми А, Б, В й т. д.). 5. Прийняти контрольні нормативи з засвоєння техніки рухових дій та фізичної підготовленості (докладний опис). Розподіл учбового матеріалу в поурочному робочому плані оформлюється у вигляді іншої таблиці (взірець – у Додатку). Вертикально вона складається з двох великих блоків. Правий блок поділяється на стовпчики, кожен із яких послідовно відповідає певному уроку з фізичної культури. Лівий може оформлюватися по-різному. Один із варіантів – занесення туди учбового матеріалу з поділом на 2 блоки: "теорія" і "практика". У блоці "теорія" кожний рядок відповідає певній навчальній темі. Блок "практика" включатиме: 1) загальнорозвиваючі вправи з предметами (слід вказувати, з якими саме), чи в русі, чи на місці, чи в танці, й т. д.; 2) загальні види вправ; 3) вправи на розвиток певних рухових якостей; 4) рухливі ігри з певними елементами, естафети тощо. Напроти кожної теми чи вправи лівого блоку в кожному стовпчику правого блоку ("номер уроку") систематизовано і послідовно, зі збереженням вимог навчання руховим діям і розвитку рухових якостей, проставляються знаки "+" (як у Додатку) чи певні умовні позначення (ВК, З, В, О, ОТ та інші). Лівий блок може оформлюватися не за темами, а відповідно до поставлених завдань (освітніх, навчальних, оздоровчих, виховних). Правий при цьому заповнюється аналогічно. Проставляти знаки у правому блоці за кожним із уроків необхідно з урахуванням того, скільки видів діяльності та які вправи планується виконати на конкретному (за номером) уроці. Кількість умовних знаків повинна оптимально забезпечити зайнятість учнів на протязі всього уроку. Розставляючи знаки по горизонталі (за рядками), слід брати до уваги, що для розв'язання певних навчальних задач на кожну вправу доцільно відводити декілька уроків, а потім повертатися до них через певний час, щоб не було втрачено зв'язку рефлексів "рухового стереотипу". Контрольні нормативи плануються на той уроку, перед яким дану вправу було повторено на декількох поспіль попередніх уроках. Для позначення результатів тестування фізичної підготовленості складається таблиця, яка включає 2 вертикальні блоки: до лівого за номерами заносяться контрольні вправи-тести (кожному тесту відповідає рядок таблиці), до правого – бали оцінювання. Правий блок поділяється на стовпчики (по одному стовпчику на бал). Іноді правий блок поділяється ще на 2 блоки, в кожен із яких окремо заносяться бали для хлопців і для дівчат. Текстовий поурочний робочий план може слугувати логічним продовженням планування роботи з фізичного виховання в навчальному закладі, оскільки дає змогу більш докладно і систематизовано спланувати роботу на даний навчальний період (чверть). Сенс його складення полягає також у тому, що на його підставі буде легше складати плани-конспекти уроків при підготовці до кожного уроку. Текстовий план оформлюється у вигляді таблиці, що включає 3 стовпчики, а кожен із рядків відповідає конкретному (за номером) уроку. В лівому стовпчику нумеруються всі уроки чверті, в середньому стисло викладається їхній зміст, у правому подаються необхідні примітки. Читайте також:
|
||||||||
|