МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||
Загальна оцінка первинно та вторинної інформації
До безпосереднього збору первинних даних необхідно розробити план дослідження. 2. МІС (маркетингова інформаційна система) –це постійно діюча система, яка складається з відповідного персоналу і обладнання і здійснює конкретні процедури з метою збирання, аналізу, оцінки і надання інформації, яка необхідна для поліпшення планування процесу маркетингу, його здійснення і контролю. Для ефективного функціонування МІС необхідно вирішити такі задачі: 1) визначати коло користувачів інформації; 2) визначити інформаційні потреби користувачів інформації (тобто коло проблем, для рішення яких необхідна інформація); 3) відбір джерел інформації; 4) визначити структуру бази даних; 5) визначати порядок надання інформації. Мета МІС:організовувати інформаційні потоки (комунікації) між маркетинговим середовищем і суб’єктами ринку і забезпечити задоволення інформаційних потреб. Система МІС включає: ♦ систему внутрішньої звітності; ♦ систему зовнішньої поточної інформації; ♦ систему маркетингових досліджень; ♦ систему аналізу інформації. Система внутрішньої звітності – це сукупність ресурсів та прийомів, що надають поточну інформацію про події, які відбуваються всередині фірми, рівень збуту, обсягу (обсяги витрат, товарні запаси, рух грошової готівки, стан дебіторської і кредиторської заборгованості, рівень рекламних витрат, рахунки клієнтів, дані про постачальників, дилерів та дистриб’юторів тощо). Система зовнішньої поточної інформації – це ресурси і засоби надання поточної інформації про події, які відбуваються у зовнішньому середовищі фірми (статистичні довідники, каталоги, періодичні видання, спеціалізована література) інформацію про конкурентів має отримати також від інших джерел). Система маркетингових досліджень – це прийоми і ресурси, які надають ексклюзивну інформацію для рішення нестандартних проблем. Система аналізу маркетингової інформації – це методи і ресурси за допомогою яких обробляються і аналізують інформацію. Основу цієї системи аналізу інформації складають: · банк методів – це сукупність сучасних методик обробки інформації; ● банк моделей – це сукупність економічно математичних моделей, які сприяють прийняттю оптимальних рішень (моделювання дає відповіді на питання: а, що, якби... А як краще...) . Це можуть бути моделювання, ціновстановлення, розміщення торговельних закладів, підбір засобів реклами тощо.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||
|