МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Стимулювання збуту.Реклама Це неособиста форма комунікацій, що здійснюється за допомогою платних засобів, поширення інформації з чітко зазначеним джерелом фінансування. У статі 1 Закону України “Про рекламу” від 13.07.1996р.міститься таке визначення : Реклама – інформація про осіб чи продукцію, яка розповсюджується у будь-який спосіб з метою прямого чи опосередкованого отримання знаку. Основні комунікаційні характеристики реклами: 1.Неособистий характер – комунікаційний сигнал, поступає не особисто від продавця рекламуючим чого товар, а через особистих посередників – засобів масової інформації і різноманітні реклама - носії; 2.Однобічний напрямок – від продавця до покупця; 3.Суспільний характер – полягає, що товар який рекламується є законним та прийнятий у суспільстві; 4.У рекламній об’яві чітко визначений рекламодавець. Суб’єкт за чиї кошти та від чийого імені здійснюється реклама; 5.Реклама являється неопосередкованою, можуть бути перебільшення переваги рекламного товару, недоліки не згадуються; 6.Реклама має здатність потрапляти на очі. Багаторазовий повтор реклами здійснює психологічний вплив та підштовхує його до купівлі. Рекламна компанія – система рекламних заходів пов’язана єдиним цільовим задумом і спрямована на досягнення певної рекламної мети. Пропаганда (пабліситі) Це неособисте і неоплачене спонсором стимулювання попиту на товар, послуги, шляхом розповсюдження про нього і про підприємство комерційно важливих відомостей в засобах масової інформації. Плюси – охоплює широке коло покупців, безкоштовна для фірми, сприймається споживачем більше об’єктивно. Мінуси – неможливість контролю з боку фірми. Відсутність у фірми позитивного відношення. Преса може акцентувати увагу споживачів на другорядних характеристиках: нерегулярність, разовість публікацій. Короткочасні спонукальні заходи заохочення до купівлі чи послуги, а також різні збутові зусилля, які не повторюються і не входять у стандартні процедури (виставки продаж, ярмарки, демонстрації, вручення сувенірів). Плюси – приводить до короткочасного зростання продажу, доповнює рекламу і особистий продаж, привертає увагу і містить інформацію здатну вивести споживача на товар, містить явне спонукання до здійснення купівлі. Мінуси – може використовуватися як додатковий вид просування, не може застосовуватися постійно, часто зміщає акцент з чинників якості, функціональності, надійності на другорядні чинники (знижки, призи, лотереї). Читайте також:
|
||||||||
|