Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стимулювання збуту.

Реклама

Це неособиста форма комунікацій, що здійснюється за допомогою платних засобів, поширення інформації з чітко зазначеним джерелом фінансування. У статі 1 Закону України “Про рекламу” від 13.07.1996р.міститься таке визначення :

Реклама – інформація про осіб чи продукцію, яка розповсюджується у будь-який спосіб з метою прямого чи опосередкованого отримання знаку.

Основні комунікаційні характеристики реклами:

1.Неособистий характер – комунікаційний сигнал, поступає не особисто від продавця рекламуючим чого товар, а через особистих посередників – засобів масової інформації і різноманітні реклама - носії;

2.Однобічний напрямок – від продавця до покупця;

3.Суспільний характер – полягає, що товар який рекламується є законним та прийнятий у суспільстві;

4.У рекламній об’яві чітко визначений рекламодавець. Суб’єкт за чиї кошти та від чийого імені здійснюється реклама;

5.Реклама являється неопосередкованою, можуть бути перебільшення переваги рекламного товару, недоліки не згадуються;

6.Реклама має здатність потрапляти на очі. Багаторазовий повтор реклами здійснює психологічний вплив та підштовхує його до купівлі.

Рекламна компанія – система рекламних заходів пов’язана єдиним цільовим задумом і спрямована на досягнення певної рекламної мети.

Пропаганда (пабліситі)

Це неособисте і неоплачене спонсором стимулювання попиту на товар, послуги, шляхом розповсюдження про нього і про підприємство комерційно важливих відомостей в засобах масової інформації.

Плюси охоплює широке коло покупців, безкоштовна для фірми, сприймається споживачем більше об’єктивно.

Мінуси неможливість контролю з боку фірми. Відсутність у фірми позитивного відношення. Преса може акцентувати увагу споживачів на другорядних характеристиках: нерегулярність, разовість публікацій.

Короткочасні спонукальні заходи заохочення до купівлі чи послуги, а також різні збутові зусилля, які не повторюються і не входять у стандартні процедури (виставки продаж, ярмарки, демонстрації, вручення сувенірів).

Плюси приводить до короткочасного зростання продажу, доповнює рекламу і особистий продаж, привертає увагу і містить інформацію здатну вивести споживача на товар, містить явне спонукання до здійснення купівлі.

Мінуси може використовуватися як додатковий вид просування, не може застосовуватися постійно, часто зміщає акцент з чинників якості, функціональності, надійності на другорядні чинники (знижки, призи, лотереї).


Читайте також:

  1. Вимоги до організації стимулювання
  2. Державне регулювання та стимулювання інноваційної та інвестиційної діяльності
  3. Державне стимулювання інтелектуальної власності в Україні
  4. Економічне стимулювання поліпшення умов і охорони праці. Європейська модель економічного стимулювання охорони праці
  5. Економічне стимулювання.
  6. Закордонні та вітчизняні моделі управління: реалізація потреб як рушій активності персоналу. Розробка програм стимулювання праці
  7. Зарубіжний досвід стимулювання розвитку персоналу
  8. Засобу стимулювання споживачів
  9. Заходи щодо стимулювання інноваційної діяльності
  10. ІІ. Методи стимулювання навчальної діяльності
  11. Матеріальне стимулювання праці
  12. Матеріальне стимулювання праці




Переглядів: 589

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Маркетингові збутові системи | Класифікація за станом соціально-економічного розвитку, прийнята ООН.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.