Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЛЕКЦІЯ 1. ВСТУП. МЕТОДИ ВИЗНАЧЕННЯ МАСОВОЇ ЧАСТКИ ВОЛОГИ І СУХИХ РЕЧОВИН

ВСТУП

КИЇВ НУХТ 2012

Конспект лекцій

ТЕХНОХІМІЧНИЙ КОНТРОЛЬ В ТЕХНОЛОГІЇ ГАЛУЗІ

ЗАТВЕРДЖУЮ

 

Ректор_____________С.В. Іванов

 

"___"_______________2012 р.

 

Н.О. ФАЛЕНДИШ,

В.А. Терлецька,

і.м. зінченко,

т.о. федорова

 

для студентів за напрямом підготовки

6.051701 "Харчові технології та інженерія"

денної та заочної форм навчання

 

Реєстраційний номер електронного конспекту лекцій у НМВ __________________   СХВАЛЕНО на засіданні кафедри технології хлібопекарських та кондитерських виробів як конспект лекцій Протокол № 3 від 27 серпня 2012 р.    

 

Н.О. Фалендиш, В.А. Терлецька, І.М. Зінченко, Т.О. Федорова.Технохімічний контроль в технології галузі: Конспект лекцій для студ. за напрямом підготовки 6.051701 "Харчові технології та інженерія" ден. та заоч. форм навч. – К.: НУХТ, 2012. – 44 с.

 

Рецензент О.А. Білик, кандидат техн. наук

 

 

Н.О. ФАЛЕНДИШ,

В.А. ТЕРЛЕЦЬКА,

І.М. ЗІНЧЕНКО,

Т.О. ФЕДОРОВА, кандидати техн. наук

 

© Н.О. Фалендиш,

В.А. Терлецька,

І.М. Зінченко,

Т.О. Федорова, 2012

© НУХТ, 2012

Дисципліна «Технохімічний контроль в технології галузі»відноситься до дисциплін фахового спрямування і є базовою для проведення державної атестації студентів, на основі якої випускнику присвоюється кваліфікація бакалавра за професійним напрямом 6.051701 "Харчові технології та інженерія".

Дисципліна базується на матеріалах фундаментальних та загально-інженерних дисциплін. Особливе значення для її вивчення мають дисципліни: "Фізика", "Органічна хімія", "Неорганічна хімія", "Біотехнологічні основи харчових виробництв", "Фізіологія та гігієна харчування", "Біохімія", "Фізична та колоїдна хімія", "Процеси та апарати харчових виробництв".

Предметом навчальної дисципліниє фізико-хімічні методи контролю сировини, напівфабрикатів та готової продукції, показники їх якості; фізичні, хімічні, біологічні явища та залежності, які є основою для визначення ознак та властивостей продукції.

Мета викладення дисципліни–дати цілісне уявлення про сукупність правил та певних принципів, які використовуються при визначенні якості харчової сировини, напівфабрикатів та готової продукції. Забезпечити у студентів науковий підхід до реалізації оптимальної системи випробувань і фізико-хімічного контролю певного виробництва харчової промисловості, загальних сучасних методів контролю складу, властивостей та якості сировини, напівфабрикатів, допоміжних матеріалів і готової продукції.

Роль дисципліни у підготовці майбутніх фахівців полягає у тому, що одержані знання повинні забезпечити поглиблене осмислення спеціальності, завдання майбутньої професії та підготувати студентів самостійно працювати у різних галузях харчової промисловості.



Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. IV. Запасні речовини
  6. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  7. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  8. Ocнoвнi визначення здоров'я
  9. Аварії з викидом (загрозою викиду) сильнодіючих отруйних речовин на об'єктах економіки.
  10. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  11. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  12. Аваріїз витоком сильнодіючих отруйних речовин.




Переглядів: 706

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 9. Майнове страхування | ЗМІСТ ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.03 сек.