Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне заняття 1. Проблеми правового регулювання та забезпечення екобезпеки в сфері здійснення різних видів екологонебезпечної діяльності (2 год.)

Поняття, правова характеристика та види екологонебезпечної діяльності (ЕНД).

Основні напрямки вдосконалення правового регулювання здійснення ЕНД різних ступенів ризику. Адміністративні на економічні заходи обмеження ЕНД.

Правова відповідальність за порушення законодавства про ЕНД.

 

Завдання для самостійної роботи (2 год.)

1. Екологічно ризикована та екологічно небезпечна діяльності: особливості правового регулювання.

2. Правове регулювання ідентифікації діяльності як еколого небезпечної.

3. Особливості суб'єктно-об'єктного складу еколого небезпечної діяльності.

 

Рекомендована література:

Основні джерела: 58, 71, 300, 301

Додаткові джерела: 3, 32, 47, 55, 182, 183, 184, 185, 187, 269, 271, 297, 310, 339, 370, 386, 420, 421, 429, 433, 439, 466

Нормативно-правові акти:

Тема 17. Проблеми правового забезпечення безпеки та якості продуктів харчування (5 год.)

Лекція 1. Проблеми правового забезпечення безпеки та якості продуктів харчування (1 год.)

Проблеми екологічної безпеки та якості продуктів харчування як об’єкта правового регулювання. Проблеми правових процедур забезпечення екологічної безпеки продуктів харчування. Проблеми впровадження принципів НАССР як засобу забезпечення якості та екологічної безпеки продуктів харчування.

Проблеми впровадження системи управління якістю та систем екологічного управління у сфері забезпечення якості та екологічної безпеки продуктів харчування. Правові проблеми здійснення державного контролю у сфері забезпечення якості та екологічної безпеки продуктів харчування. Правові проблеми дозвільної системи у сфері поводження з продуктами харчування, які містять ГМО. Правові проблеми маркування продуктів харчування, які містять ГМО та виготовлення без застосування ГМО. Проблеми міжнародно-правового регулювання поводження з ГМО.

 


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  3. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  4. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  5. II.1 Програмне забезпечення
  6. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  7. III. Проблеми репатріації експатріантів
  8. IV ПІДСУМОК ЗАНЯТТЯ.
  9. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  10. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  11. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  12. V. Питання туристично-спортивної діяльності




Переглядів: 477

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІІ. Науково-практичні проблеми забезпечення екобезпеки в Україні | Практичне заняття 1. Проблеми правового забезпечення безпеки та якості продуктів харчування (2год.)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.