МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ВУГЛЕВОДІВ В ПРОДУКТАХ ХАРЧУВАННЯПлан лекції ЛЕКЦІЯ 3. МЕТОДИ ВИЗНАЧЕННЯ ВУГЛЕВОДІВ В ХАРЧОВИХ ПРОДУКТАХ ПИТАННЯ ДЛЯ САМОПЕРЕВІРКИ 1. З якою метою визначають кислотність харчових продуктів? 2. Як впливає кислотність на якість харчових продуктів? 3. Що таке загальна та активна кислотність? 4. В яких одиницях виражається загальна кислотність? 5. Які джерела помилок існують при визначенні загальної кислотності? 6. Як розрахувати величину кислотності, що визначається за бовтанкою та водною витяжкою? 7. Яке значення має активна кислотність в харчових продуктах? 8. Якими методами визначають активну кислотність в харчових продуктах? 9. Що таке окисно-відновний потенціал? Його визначення. 10. Визначення активної кислотності за допомогою рН-метра рН-340. [1, с. 134-149, 3, с. 86-88] 1. Теоретичні основи визначення вуглеводів в продуктах харчування. 2. Класифікація методів визначення вуглеводів. Сутність поляриметричного методу. 3. Хімічні методи визначення вуглеводів. 4. Визначення сахарів колориметричним та ферментативними методами. Головна складова багатьох видів сировини рослинного походження та готової продукції харчових виробництв – є вуглеводи, які представлені крохмалем, клітковиною та сахарами. До складу харчових продуктів входять моно-, дисахариди і полісахариди крохмалю (амілоза і амілопектин). В продуктах хлібопекарського, макаронного, кондитерського і харчоконцентратного виробництва, в основному містяться глюкоза, фруктоза, мальтоза, лактоза, сахароза. Вміст вуглеводів у харчових продуктах суттєво впливає на їх вихід і якість, харчову цінність, умови переробки і зберігання. Для більшості виробів вміст вуглеводів введено в показники стандартів і його контролюють з метою дотримання рецептури та оцінювання хімічного складу продукції. Для переважної більшості продуктів нормується сумарний вміст цукрів, для деяких (патока, карамель та ін.) ще й вміст редукуючих цукрів, тобто цукрів, які здатні легко окиснюватись (за виключенням сахарози). Редукуючими речовинами називається сума всіх цукрів (глюкоза, фруктоза, мальтоза, лактоза), які відновлюють лужний розчин міді і інших полівалентних металів. Реакція відновлення лужного розчину міді обумовлюється наявністю в цих цукрах альдегідних або кетонних (карбонільних) груп, які легко окиснюються в карбоксильні. Сахароза не містить вільних карбонільних груп, тобто не є редукуючою речовиною. Але її можна перевести в редукуючі цукри. Для цього проводиться гідроліз сахарози нагріванням її розчину з кислотою. В результаті утворюється суміш рівних частин глюкози і фруктози, яка називається інвертним цукром, а процес гідролізу – інверсією. С12Н22О11 +Н2О = С6Н12О6 + С6Н12О6 (3-1) В більшості хімічних методів при визначенні масової частки цукру в харчових продуктах використовують здатність цукрів окиснюватись лужними розчинами купруму. При використані цих методів визначається масова частка редукуючих цукрів (моносахаридів і редукуючих дисахаридів). Для визначення загальної масової частки цукрів необхідно провести гідроліз ди- і трисахаридів і перетворити їх в моносахариди. У виробництві використовуються відповідні терміни: "загальний цукор" і "редукуючі речовини". Читайте також:
|
||||||||
|