МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯІндивідуальні завдання є однією із форм організації навчання, яка має на меті поглиблення, узагальнення та закріплення знань, а також формування компетенцій, які будуть використовуватися у майбутній професійній діяльності.
Індивідуальні завдання
Завдання першого рівня складності Завдання 1 Описати основні параметри, які характеризують зорові умови роботи. Завдання 2 Розглянути іонізуюче випромінювання, його дію на людину. Зовнішнє, внутрішнє опромінення.
Завдання 3 Розглянути системи освітлення. Типи світильників. Завдання 4 Вивчити класифікацію шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища. Завдання 5 Розкрити механізм попередження вибухів апаратів і посудин, які працюють під тиском.
Завдання 6 Охарактеризувати фізико-хімічні основи процесу горіння і пожежну небезпеку речовин та матеріалів. Завдання 7 Розглянути пожежний зв'язок і сигналізацію, види і принципи дії.
Завдання 8 Охарактеризувати захисне заземлення, занулення і захисне вимкнення.
Завдання 9 Розглянути трудове законодавство про робочий час та час відпочинку працюючих.
Завдання 10 Розглянути гарантії прав громадян на охорону праці. Пільги і компенсації за важкі та шкідливі умови праці.
Завдання 11 Розкрити систему стандартів безпеки праці.
Завдання 12 Розкрити особливості допуску до самостійної роботи робітників, службовців та посадових осіб.
Завдання 13 Розглянути порядок планування робіт з охорони праці: перспективне, поточне, оперативне.
Завдання 14 Розглянути особливості фінансування охорони праці.
Завдання 15 Розкрити особливості стимулювання охорони праці. Негативна і позитивна стимуляція. Завдання другого рівня складності Завдання 1 Чи є підставою для складання акту про нещасний випадок запис у листку непрацездатності про те, що травма одержана на виробництві за відсутності відповідної інформації на підприємстві?
Завдання 2 Під час виконання робіт без дозволу адміністрації і з грубими порушеннями правил безпеки працівник одержав травму. Лікувальним закладом в крові потерпілого виявлено зміст етилового спирту. Чи підлягають такі випадки розслідуванню та обліку як виробничі?
Читайте також:
|
||||||||||||||
|