МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Проблеми організації навчання при співробітництві в малих групахЗагальна характеристика Дослідницької роботи учнів у групах Загальна характеристика Learning Together При організації Learning Together («навчаємося разом») клас поділяється на групи, які складаються з учнів різного рівня навченості (три – п’ять осіб). Кожна група отримує завдання, яке є складовою частиною загальної теми, над якою працює весь клас. При комплектації груп учитель має враховувати індивідуальні та психологічні особливості кожного учня з метою покращення роботи кожного члена групи, групи та класу в цілому та приділити значну увагу розробці завдань для груп, оскільки нагорода залежить від досягнень кожного члена групи. У кожній групі учні самостійно розподіляють ролі для виконання загального завдання, слідкують за правильністю виконання завдань іншими членами групи, активністю кожного при розв’язанні завдання, культури спілкування всередині групи тощо. Відповідно, група виконує подвійне завдання: академічне – досягнення пізнавальної, творчої цілі; соціально-психологічне – набуття комунікативних навичок, культури спілкування. Учитель контролює не лише успішність виконання академічного завдання групами учнів, а й характер спілкування учнів між собою, взаємодопомога тощо.
Учні працюють індивідуально або в групах по шість осіб, в основному працюючи самостійно. Учні вибирають питання загальної теми, яка вивчається всім класом, потім в групах формулюються індивідуальні завдання для кожного члена групи. Дискусії, обговорення демонструють ступінь ознайомлення кожного учня з матеріалом теми, підготовленим самостійно. Готується спільна підсумкова доповідь та презентується перед усіма. При організації групових дискусій, під час роботи над проектами пізнавальна діяльність стає вихідним елементом колективної діяльності учнів. А досягнуті успіхи впливають на результат групової і колективної роботи, спираючись на підсумки роботи всіх членів групи, оскільки кожен учень користується самостійними й колективними надбаннями при обробці та узагальненні результатів, їх обговоренні, прийнятті спільного рішення та ін. Недостатнім є сформувати групи та запропонувати їм завдання для виконання, необхідним є усвідомлення учнем необхідності самостійного набуття знань. Тому мотивація до самостійної навчальної діяльності є не менш важливим аспектом, ніж спосіб організації, умови та методика роботи над завданнями. Виокремлюють дві групи проблем, розв’язання яких є необхідним для організації навчання у співробітництві в малих групах: ¨ планування приміщення (добір меблів, розташування столів та стільців тощо); ¨ суто педагогічні проблеми (мотивація та привчання учнів / слухачів до навчання у співробітництві в малих групах, доцільний розподіл ролей, організація кожного етапу навчання у співробітництві в малих групах).
Читайте також:
|
||||||||
|