Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Навчання у співробітництві в малих групах

Основні етапи організації навчання з використанням освітньої технології

Педагогічні проблеми

Ø Мотивація учнів / слухачів до навчання у співробітництві в малих групах.

Ø Привчання учнів / слухачів до спільної діяльності:

§ взаємодіяти в групі з будь-яким партнером або партнерами;

§ працювати активно, серйозно ставлячись до дорученого завдання;

§ спілкуватися з партнерами доброзичливо;

§ відчувати відповідальність не лише за власні досягнення, а й за успіхи всіх партнерів, всієї групи, всього колективу;

§ усвідомлювати, що спільна робота в групах – відповідальна праця.

Ø Визначення мети та завдань, які мають бути чітко зрозумілою для педагогів та учнів:

§ навчально-пізнавальна мета;

§ дидактичне завдання використання освітньої технології (варіанту організації).

Ø Розробка плану роботи:

§ мета:

· усвідомлення та засвоєння …;

· формування умінь, навичок використання …;

· формування інтелектуальних вмінь …

§ види діяльності:

· ознайомлення …;

· закріплення …;

· застосування …

§ засоби навчання.

Ø Розподіл ролей в групах.

Ø Власне робота в малих групах (основні етапи).

 

Е.С. Полат виокремлює такі етапи організації навчання у співробітництві в малих групах:

1. Інтегруйте роботу в малих групах у традиційні навчальні заняття.

2. При підготовці до навчального заняття виокремлюйте 1-2 завдання, які передбачають певні дії учнів щодо засвоєння нового матеріалу, орієнтовані на:

Ø Контроль розуміння та усвідомлення нового матеріалу;

Ø Перевірку засвоєння;

Ø Закріплення.

Завдання має бути одне для групи.

! NB ! Пам’ятайте, що в групах учні / студенти / слухачі можуть за певний проміжок часу виконати меншу кількість завдань, ніж при індивідуальній роботі. Тому їх кількість необхідно регулювати.

3. Чітко повідомляйте на початку навчального заняття не лише пізнавальну, а й соціальну мету.

4. Розбийте клас на групи, які складаються з людей обох статей з різним інтелектуальним рівнем (сильний, середній, слабкий). Надайте можливість учням / студентам / слухачам самостійно самим визначити функцію кожного учасника групи.

Обов’язкові ролі:

Ø Організатор діяльності кожного члена групи (спостерігає за активністю партнерів у групі);

Ø Спостерігач за культурою спілкування та наданням взаємодопомоги всередині групи;

Ø Редактор (контролює правильність виконання завдання) або лідер (несе відповідальність за підготовку партнерів до доповіді, презентації тощо).

! NB ! Пам’ятайте, що ці ролі виконуються поряд з академічними завданням.

5. Якщо завдання передбачає відповіді на питання по новому матеріалу, сформулюйте 2-3 питання кожному члену групи з урахуванням рівня освіченості, інтелектуальної підготовки тощо. Під час роботи можлива зміна ролей.

6. Поясність членам групи про можливість зміни ролей та завдань з метою уникнення непорозумінь.

7. Заздалегідь визначте, хто з членів групи буде презентувати спільні досягнення.

8. Слідкуйте за активністю членів групи та допомагайте їм за необхідності.

9. Запитайте у контролера про активність кожного члена групи, взаємодопомогу та ін.

10. Підведіть підсумки – оцінка одна для всієї групи.

Девіз навчання у співробітництві: Допомагаючи іншим, вчимося самі!


Читайте також:

  1. V Засоби навчання
  2. Адаптації та навчання
  3. Активний метод навчання
  4. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  5. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  6. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  7. Багатокрокове прогнозування з перенавчанням нейромережі на кожному кроці прогнозу
  8. Бінарні методи навчання.
  9. В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?
  10. В. Особливості навчання і виховання в Кисво-Могилянській академії
  11. Взаємозв'язок навчання, виховання та розвитку психіки
  12. Вибір таких методів навчання, які забезпечують самостійність учнів у дослідженні ними літературних явищ.




Переглядів: 758

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проблеми організації навчання при співробітництві в малих групах | ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.