Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Навчання у співробітництві в малих групах

Основні етапи організації навчання з використанням освітньої технології

Педагогічні проблеми

Ø Мотивація учнів / слухачів до навчання у співробітництві в малих групах.

Ø Привчання учнів / слухачів до спільної діяльності:

§ взаємодіяти в групі з будь-яким партнером або партнерами;

§ працювати активно, серйозно ставлячись до дорученого завдання;

§ спілкуватися з партнерами доброзичливо;

§ відчувати відповідальність не лише за власні досягнення, а й за успіхи всіх партнерів, всієї групи, всього колективу;

§ усвідомлювати, що спільна робота в групах – відповідальна праця.

Ø Визначення мети та завдань, які мають бути чітко зрозумілою для педагогів та учнів:

§ навчально-пізнавальна мета;

§ дидактичне завдання використання освітньої технології (варіанту організації).

Ø Розробка плану роботи:

§ мета:

· усвідомлення та засвоєння …;

· формування умінь, навичок використання …;

· формування інтелектуальних вмінь …

§ види діяльності:

· ознайомлення …;

· закріплення …;

· застосування …

§ засоби навчання.

Ø Розподіл ролей в групах.

Ø Власне робота в малих групах (основні етапи).

 

Е.С. Полат виокремлює такі етапи організації навчання у співробітництві в малих групах:

1. Інтегруйте роботу в малих групах у традиційні навчальні заняття.

2. При підготовці до навчального заняття виокремлюйте 1-2 завдання, які передбачають певні дії учнів щодо засвоєння нового матеріалу, орієнтовані на:

Ø Контроль розуміння та усвідомлення нового матеріалу;

Ø Перевірку засвоєння;

Ø Закріплення.

Завдання має бути одне для групи.

! NB ! Пам’ятайте, що в групах учні / студенти / слухачі можуть за певний проміжок часу виконати меншу кількість завдань, ніж при індивідуальній роботі. Тому їх кількість необхідно регулювати.

3. Чітко повідомляйте на початку навчального заняття не лише пізнавальну, а й соціальну мету.

4. Розбийте клас на групи, які складаються з людей обох статей з різним інтелектуальним рівнем (сильний, середній, слабкий). Надайте можливість учням / студентам / слухачам самостійно самим визначити функцію кожного учасника групи.

Обов’язкові ролі:

Ø Організатор діяльності кожного члена групи (спостерігає за активністю партнерів у групі);

Ø Спостерігач за культурою спілкування та наданням взаємодопомоги всередині групи;

Ø Редактор (контролює правильність виконання завдання) або лідер (несе відповідальність за підготовку партнерів до доповіді, презентації тощо).

! NB ! Пам’ятайте, що ці ролі виконуються поряд з академічними завданням.

5. Якщо завдання передбачає відповіді на питання по новому матеріалу, сформулюйте 2-3 питання кожному члену групи з урахуванням рівня освіченості, інтелектуальної підготовки тощо. Під час роботи можлива зміна ролей.

6. Поясність членам групи про можливість зміни ролей та завдань з метою уникнення непорозумінь.

7. Заздалегідь визначте, хто з членів групи буде презентувати спільні досягнення.

8. Слідкуйте за активністю членів групи та допомагайте їм за необхідності.

9. Запитайте у контролера про активність кожного члена групи, взаємодопомогу та ін.

10. Підведіть підсумки – оцінка одна для всієї групи.

Девіз навчання у співробітництві: Допомагаючи іншим, вчимося самі!


Читайте також:

  1. V Засоби навчання
  2. Адаптації та навчання
  3. Активний метод навчання
  4. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  5. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу
  6. Б. Особливості диференціації навчання у школах Великобританії
  7. Багатокрокове прогнозування з перенавчанням нейромережі на кожному кроці прогнозу
  8. Бінарні методи навчання.
  9. В чому ж полягає зв'язок методики навчання ІМ з психологією?
  10. В. Особливості навчання і виховання в Кисво-Могилянській академії
  11. Взаємозв'язок навчання, виховання та розвитку психіки
  12. Вибір таких методів навчання, які забезпечують самостійність учнів у дослідженні ними літературних явищ.




Переглядів: 695

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проблеми організації навчання при співробітництві в малих групах | ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.