МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Характеристика Навчання у співробітництві читанню та творамХарактеристика Індивідуальної роботи в команді (Team Assisted Individualization, or TAI) Учні різних команд отримують індивідуальні завдання відповідно до рівня навченості, яке виконують у власному темпі, практично маючи можливість виконувати різні завдання. Члени команди допомагають один одному при виконанні індивідуальних завдань, фіксуючи власні успіхи та успіхи кожного члена команди. Підсумковий контроль проводиться індивідуально і оцінюються спеціально призначеними учнями. Учитель регулярно фіксує кількість опрацьованих командою (групою) тем і виконаних завдань згідно з пропонованою програмою, успішність виконання завдань вдома і в навчальному закладі, відзначаючи досягнення груп. Оскільки учні самостійно слідкують за власною успішністю, вчитель має час для індивідуальної роботи з окремими групами або учнями, які потребують допомоги. Індивідуальна робота в команді пропонується для використання на уроках математики.
(Cooperative Integrated Reading and Composition, or CIRC) Навчання у співробітництві читанню та творам може бути організовано двома способами: · Робота в міні-групах: у групі (чотири особи) учні працюють в парах (дві пари) під керівництвом учителя: одна пара безпосередньо працює з учителем, інша пара самостійно працює читаючи вголос один одному, потім пари змінюють вид роботи; учні, працюючи в групі або в парах складають план переказу тексту, переказують, виокремлюють головне, відповідають на питання до змісту тексту, практикуються у правописі, працюють зі словником тощо. · Спільна робота класу: за умови неможливості поділу учнів на групи учні працюють спільно в єдиній команді під контролем учителя, намагаючись виокремити головну ідею тексту, зрозуміти суть, дати відповіді на питання, практикуючись у роботі зі словником, переказах, редагуванні робіт інших учнів, підготовці міні-творів тощо. Навчання у співробітництві читанню та творам активно використовуються у початковій школі. Загальна характеристика Cooperative Learning (Jigcaw, Jigcaw-2) На сьогодні розроблено два способи організації навчання в співробітництві (Cooperative Learning): · Jigcaw: при організації навчання в співробітництві (Jigcaw) учні поділяються на групи по шість осіб для роботи над навчальним матеріалом, який поділено на логічні або змістову блоки (модулі). Кожен член групи працює над своїм фрагментом, потім обмінюються інформацією з тими членами інших груп, які працювали над таким самим питанням – так звана «зустріч експертів», після чого навчають новому членів своїх груп. Аналогічну роботу проводить кожен член групи – це так звані «зубці пили». Оскільки єдиний шлях повністю засвоїти навчальний матеріал усіх фрагментів – уважно слухати партнерів, занотовувати інформацію, підготовлену власне учнями, учитель отримує додатковий час для підготовки індивідуальних та групових завдань для учнів. Усі учні зацікавлені в максимальній підготовці й опрацюванні навчального матеріалу, оскільки саме від роботи кожного залежать підсумкові бали групи в цілому. На завершальному етапі роботи учитель, підводячи підсумки, має право задати будь-якому члену команди будь-яке питання з теми, таким чином оцінюючи індивідуальну і командну роботу. · Jigcaw-2: у 1986 р. було запропоновано Jigcaw-2 – модифікацію Jigcaw, яка передбачає поділ учнів на групи чотири – п’ять осіб. Члени групи працюють не над окремими фрагментами навчального матеріалу, а над одним і тим самим матеріалом, при цьому кожен член групи отримує тему для індивідуальної роботи, яку ретельно досліджує, і досягає статусу «експерта» у цій темі. Аналогічно до Jigcaw проводяться зустрічі експертів різних груп, а наприкінці роботи проводяться індивідуальні контрольні зрізи знань. Результати яких сумуються і підраховується підсумковий бал роботи групи.
Читайте також:
|
||||||||
|