Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Характеристика Спільного навчання в малих групах

Характеристика варіантів Student Team Learning

Варіанти Student Team Learning

Загальна характеристика Student Team Learning

Варіанти організації навчання у співробітництві

Роль учителя та учнів при використанні освітньої технології

«Навчання у співробітництві»

Учитель набуває нову роль організатора самостійної діяльності учнів, а не передачі суми знань та досвіду, накопиченого людством. Ролі учителя при використанні освітньої технології «Навчання у співробітництві»:

· організація самостійної пізнавальної, дослідницької, творчої діяльності учнів;

· допомога учням у самостійному пошуку необхідної інформації, критичному її осмисленні;

· вироблення в учнів уміння робити висновки, аргументувати власну позицію, розв’язувати проблеми, які виникають.

Соціальні ролі учнів при роботі за освітньою технологією «Навчання у співробітництві»:

· лідер;

· виконавець;

· організатор;

· доповідач;

· експерт;

· дослідник;

· оформлювач;

· редактор;

· ведучий та інші.

Учні / слухачі самостійно визначають розподіл ролей, фіксуючи їх виконання, й обов’язково повинні усвідомити необхідність ефективного їх виконання,

Основні варіанти організації навчання у співробітництві:

¨ Student Team Learning (STL, навчання у команді):

§ організація навчання у співробітництві в малих групах;

§ командно-ігрова діяльність;

§ індивідуальна робота в команді;

§ навчання у співробітництві читанню та творам.

¨ Cooperative Learning (Jigcaw – «пила»)

¨ Learning Together («навчаємося разом»)

¨ Дослідницька робота учнів у групах

 

Особлива увага приділяється «груповим цілям» (team goals) та «успіху всієї групи» (team success), який досягається завдяки самостійній роботі кожного члена групи при постійній взаємодії з іншими членами цієї групи при роботі над темою / проблемою / питанням, що вивчається. Вся група зацікавлена в засвоєнні навчальної інформації кожним її членом, оскільки успіх команди залежить від внеску кожного, від спільного розв’язання поставленої перед групою проблеми.

Завдання кожного члена групи:

§ зробити щось разом;

§ пізнати щось разом – оволодіння необхідними знаннями, формування умінь;

§ довести до відома всієї команди внесок кожного її члена.

Принципи Student Team Learning:

§ нагороди (team rewards): команда / група отримує одну нагороду на всіх у вигляді балів, сертифікату, морального заохочення, певного знаку тощо. Група повинна виконати одне завдання, при чому різні групи не конкурують між собою, оскільки мають різні завдання, різні терміни різні вимоги щодо їх виконання;

§ індивідуальна / персональна відповідальність (individual accountability): успіхи та невдачі групи повною мірою залежить від успіхів та невдач кожного члена групи, що сприяє взаємоконтролю та взаємодопомозі всіх членів групи;

§ рівні можливості (equal opportunities)кожного члена групи у досягненні успіху: кожен член групи напрацьовує для команди бали , які він отримує за рахунок покращення попередніх власних досягнень. Таким чином, досягнення кожного члена групи порівнюються не з досягненнями інших її членів, а з власними досягненнями, що надає всім членам групи рівні можливості для отримання балів для команди.

Мотивація працювати у команді (Student Team Learning):

§ можливість покращити власні досягнення, напрацювання;

§ можливість принести команді додаткові бали;

§ відчуття власної приналежності до загальної справи;

§ бажання до самовдосконалення.

Складові успішного формування умінь та навичок у членів групи:

§ заохочення всієї команди;

§ персональна відповідальність кожного члена команди.

 

Призначені для будь-якої навчальної дисципліни та будь-якого ступеня навчання:

¨ спільне навчання в малих групах (Student Team – Achievement Division, or STAD);

¨ навчання в командах на основі ігрової діяльності, турнірних змагань (Teams – Games – Tournament, or TGT);

Призначені для конкретних навчальних дисциплін та конкретного віку учнів:

¨ індивідуалізація навчання в командах (Team Assisted Indivualization, or TAI);

¨ навчання у співробітництві читанню та творам (Cooperative Integrated Reading and Composition, or CIRC);

 

(Student Team – Achievement Division, or STAD)

Організація навчання в співробітництві в малих групах передбачає формування груп з чотирьох осіб різної статі різного рівня навченості. Учитель пояснює новий матеріал, потім пропонує кожній групі спробувати самостійно розібратися, зрозуміти усі деталі, закріпити новий матеріал – тобто формується орієнтувальна основа дій для кожного члена групи, оскільки кожній групі пропонується окреме завдання, виконання якого пояснюється учнями та контролюється всією групою. По завершенні виконання завдань всіма групами організовується загальне обговорення роботи всіх груп над завданнями або розгляд завдань кожною групою за умови виконання різних завдань. Після засвоєння матеріалу всіма учнями їм пропонується завдання різного рівня складності для перевірки рівня засвоєння навчального матеріалу, які виконуються самостійно (індивідуально). Бали за виконане індивідуальне завдання сумуються для кожної групи, що сприяє намаганню покращити власні попередні результати.

 

Характеристика Навчання в командах на основі ігрової діяльності,

турнірних змагань (Teams – Games – Tournament, or TGT)

Командно-ігрова діяльність організовується учителем на етапі тестування – виконання контрольних завдань учнями. Спочатку учитель пояснює новий матеріал, організовує групову діяльність для формування орієнтувальної основи дій (див. Характеристика Спільного навчання в малих групах (Student Team – Achievement Division, or STAD). Пропонуються не індивідуальні завдання для самостійного виконання учнями, а так звані змагальні турніри для команд: між собою змагаються учні з однаковим рівнем навченості, що надає рівні можливості для отримання балів для команди. Завдання також диференціюються за рівнем складності, що дає однакові шанси кожному члену команди отримати максимальну кількість балів за виконані завдання. Бали сумуються, і команда-переможець отримує відповідну нагороду.Навчання в командах на основі ігрової діяльності та турнірних змагань пропонується для використання на уроках природничо-математичного циклу дисциплін.

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. V Засоби навчання
  5. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  6. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  7. Автокореляційна характеристика системи
  8. Адаптації та навчання
  9. Активний метод навчання
  10. Амплітудно-частотна характеристика, смуга пропускання і загасання
  11. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  12. Аналіз та планування витрат організації на професійне навчання персоналу




Переглядів: 988

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Педагогіка співробітництва | Характеристика Навчання у співробітництві читанню та творам

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.