МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||
Продуктивні сили суспільства та їх структура. Розвиток продуктивних сил. Продуктивність праці та її показникиПродуктивні сили – Це сукупність засобів виробництва і робочої сили ПрС = ЗВ+РС Структуризацію продуктивних сил забезпечують: структура факторів виробництва; суспільний поділ праці. Суспільний поділ праці – відособлення різних видів виробничої діяльності. Види поділу праці: загальний, частковий, одиничний, територіальний. Фактори розвитку продуктивних сил: - усебічний розвиток людини - розвиток освіти, науки - розроблення нової техніки, технології, НТП - пізнання і використання законів природи й суспільства - удосконалення організації й управління виробництвом Рівень розвитку продуктивних сил: характеризується якістю РС, технічною озброєністю, рівнем розвитку техніки, суспільним поділом праці. Суспільний характер продуктивних сил – це спосіб, яким люди використовують свої продуктивні сили: - індивідуально - колективом - суспільством Ступені розвитку продуктивних сил: - Природні - сили самої людини і навколишнього середовища в первісні економіці - Суспільні - виникають у результаті процесу поділ праці, тобто зростання суспільного характеру виробництва (рабовласницький, феодальний капіталістичний способи виробництва) - Загальні - Панування людини, духовного фактора над матеріальним, посилення ролі знань, науки. Закони розвитку продуктивних сил: - закон спадковості розвитку продуктивних сил - закон зростання потреб - закон зростання продуктивності праці - закон економії часу
Продуктивність праці на макрорівні = Досягнення більш високої продуктивності праці та економії робочого часу – це одночасно і свідчення зростаючого рівня продуктивних сил суспільства, і критерій цього багатства, забезпеченості різноманітними матеріальними і духовними благами та послугами
Запитання та завдання для обговорення 1.Що описує крива виробничих можливостей? 2.Що є основою поділу суспільного виробництва на три сфери? 3.Як взаємодіють між собою окремі фази суспільного виробництва? 4.У чому полягає економічна суть факторів виробництва? 5.Чому праця є властивою лише людині? 10.Яка роль науки в сучасному суспільстві? 11.Чому окремі галузі суспільного виробництва за результатами діяльності відносять як до матеріального, так і до нематеріального виробництва? 12.У чому криється особливість перетворення сфери послуг в одну із основних сфер людської діяльності? 13.Охарактеризуйте природно-виробничий потенціал України. 14.Які особливості використання виробничих ресурсів на сучасному етапі?
Читайте також:
|
|||||||||||||||||
|