Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Conversational Practice

1. Agree or disagree with the statement given below. Use the introductory phrases and develop the idea further. Use the following phrases:

I hold a similar view …

I share this viewpoint …

It’s correct to say …

This is a convincing argument …

I see no point at all to disagree that …

There is no point in denying that …

That doesn’t sound convincing enough …

Not quite so, I am afraid.

I don’t think this is just the case.

I doubt it. Far from that.

Just the other way round.

Not at all. Quite the reverse.

The definition is inappropriate.

 

1. For the time being, there is no unique, universally acceptable definitions of “information” and “informatics”. The formal informatics definition is: “Інформатика – наука про опис, осмислення, інтерпретацію, представлення, формалізацію і застосування знань за допомогою засобів обчислювальної техніки з метою пошуку нових знань у всіх сферах людської діяльності”. If you agree – translate the given definition into English, if you disagree – give your own version.

 

2. Discuss the following statement. Use the given phrases:

My point is that …

It seems reasonable to say …

I can start by saying …

I have to admit that …

I have reason to believe that …

Summarizing the discussion …

On the whole …

In the long run …

In conclusion I must say …

Information has become a profitable commodity, an effective means of management, a crucial factor of science, education, culture, business, economy.

Give a short summary of the text.


Читайте також:

  1. Control Engineering Practice
  2. Conversational Practice
  3. Conversational Practice
  4. Conversational Practice
  5. Conversational Practice
  6. Conversational Practice
  7. Conversational Practice
  8. Conversational Practice
  9. Conversational Practice
  10. II. Listen to the following words and practice their pronunciation
  11. II. Listen to the following words and practice their pronunciation




Переглядів: 622

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Text B. Cybernetics

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.