МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Conversational Practice1. Disagree with the following negative statements and keep the conversation going where possible. Begin your answer with the opening phrases: It’s not correct… It’s not right, I am afraid… It’s wrong,… On the contrary… Quite the reverse… 1. Scientists do not think and reason in terms of abstractions. 2. Maths is not a free creation of the human mind and reasoning. 3. Pure maths cannot be applied to the physical world. 4. Mathematicians do not seek useful applications of their theories. 5. Pure maths theories do not find any practical applications. 6. Pure maths theories are often not significant and they are entirely forgotten in say, 50 years.
2. Agree or disagree with the statements. Use the introductory phrases: That’s right… Exactly. Certainly… I fully agree to it… I don’t think so. This is not the case… It’s wrong, I am afraid. Quite the reverse… The definition is inappropriate…
1. A math formula has a direct real physical counterpart. 2. Mathematicians do not rely on their intuitive judgement – they seek to give a rigorous proof. 3. If you want to know what a math theorem states, see what its proofs prove. 4. Maths is both intelligible and enjoyable. 5. Mathematicians do not deal with applications of maths. 6. An idea expressed in symbols is more scientific than the same thought presented in words. 7. Most mathematicians are not incentive to art and beauty. 3. Compose questions and a) answer them in writing at home according to the model; b) practice them orally in class:
Should you ask me what a “set” is, I’d saythat unless otherwise specified “set” is an undefined concept in modern maths. 1. … що таке «математика», … 2. … що таке «постулат», … 3. … що таке «прикладна математика», … 4. … яка різниця між «чистою математикою» і «прикладною математикою», … 5. … де і коли виникла перша математична школа, … 6. … що означає поняття «a variable», … 7. … які найбільш фундаментальні поняття сучасної математики, … 4. Practise problem questions and answers. Work in pairs. Change over! 1. What do you feel looking at a book page sprinkled with ’s and ’s, = ‘s and other math symbols and signs? 2. Does the mathematician write in the language of maths to hide his knowledge from the world at large? 3. Do new symbols often appear in maths? 4. When do mathematicians introduce new symbols and signs into the language of maths? 5. To whom is language of maths “foreign”?
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|